Vanhanen hoiti kriisin hyvin.

Emeritus

Kansan mielestä Matti Vanhanen (kesk) pääministerinä hoiti tehtävänsä hyvin kaakkoisaasian katastrofin selvittelyssä.
Ainoastaan Ratamo törkytiimeineen jaksoi ja jaksaa vieläkin herjata ja solvata Vanhasta.

12

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telecom

Minkä takia tätä asiaa pitää jankuttaa? Onko jotakin rempallaan vai mitä yrität piilotella? Vai hävettääkö jokin asia kenties?

• Emeritus

...kerroin vain oleellisen Suomen gallupin tekemästä tutkimuksesta, jossa 1000 suomalaiselta kysyttiin kaakkoisaasian kriisin hoidosta.
        Ratamon törkytiimin osalta juttuni oli fiktiota, mutta voisi hyvin olla faktaakin.

• Tiedoksi

Tänä iltana klo 21.55 tulee tv 1:ltä ohjelma, jossa esitellään muotisuunnittelija Jean-Paul Gaultier. Katsoppas se, sillä tuo avoimesti homoseksuali tunnettu muotiguru on suunnitellut myös miehille mekkoja ja hameita. Voit saada ohjelmasta hyviä vinkkejä pukeutumiseesi, vaikka tuskin sinulla on varaa ostaa Gaultierin luomuksia.

• Emeritus

...kaada ittelles vaan.

• Emeritus kirjoitti:

...kaada ittelles vaan.

Jorkka Laitisen sukulaiset olivat perustamassa surullisen kuuluisaa Terijoen hallitusta.

Tästä Mekko-Laitiselle on jäänyt paha trauma.

Joten Jorkka kaatakoon jälleen tänäkin iltana itselleen tuhdit totit.

• Emeritus
        Känä kirjoitti:

Jorkka Laitisen sukulaiset olivat perustamassa surullisen kuuluisaa Terijoen hallitusta.

Tästä Mekko-Laitiselle on jäänyt paha trauma.

Joten Jorkka kaatakoon jälleen tänäkin iltana itselleen tuhdit totit.

...ne olivat Ratamon isoisä (Akseli Anttila)ystävineen, jotka Terijoen hallituksen perustivat.
        Minun sukulaiseni olivat Suomen puolella Neuvostoliittoa vastaan.

Ratamo jatkaa kunniakkaasti sukunsa perimää ja on perustanut Terijoki kakkosen, joka on ns. virtuaalihallitus, mutta toimii saman hallitusohjelman mukaan kuin Terijoki "ykkönen".

http://www.histdoc.net/historia/kuusinen.html

• Tacitus
        Emeritus kirjoitti:

...ne olivat Ratamon isoisä (Akseli Anttila)ystävineen, jotka Terijoen hallituksen perustivat.
        Minun sukulaiseni olivat Suomen puolella Neuvostoliittoa vastaan.

Ratamo jatkaa kunniakkaasti sukunsa perimää ja on perustanut Terijoki kakkosen, joka on ns. virtuaalihallitus, mutta toimii saman hallitusohjelman mukaan kuin Terijoki "ykkönen".

http://www.histdoc.net/historia/kuusinen.html

Tätä se sitten on. Jorkka Laitinen häpeää sukunsa ainukaisten historiaan päässeiden henkilöiden tekoja Terijoen hallituksessa.

Uusi käännynäinen Jorkka "Terijoki" Laitinen on nyt paavillisempi kuin paavi itse.

Hih-hih!

• umpikepu
        Tacitus kirjoitti:

Tätä se sitten on. Jorkka Laitinen häpeää sukunsa ainukaisten historiaan päässeiden henkilöiden tekoja Terijoen hallituksessa.

Uusi käännynäinen Jorkka "Terijoki" Laitinen on nyt paavillisempi kuin paavi itse.

Hih-hih!

Laitinen on yksinäinen katkeroitunut eläkeläinen.. Älkää kiusatako, pls.
        Ajattele nyt onnetonta ihmistä, jonka täytyy vakuuttaa täällä viikosta toiseen, että "minulla" menee hyvin, mutta muilla huonosti. Todella säälittävää ja ajatellaan Lökää
        lämmöllä, vaikka koko viikonloppu..

• Tapio.Talvi

Ainakaan minä en tunne törkytiimi Ratamoa. Mikäli pysyvät totuudessa saatanpa pyytää jäsenyyttä siihen "yhdistykseen". Emeritukselle vain ettei pitäisi sijoittaa ihmisiä, keskustelijoita, oletusten mukaan mihinkään.

• Emeritus

"Ainakaan minä en tunne törkytiimi Ratamoa. Mikäli pysyvät totuudessa saatanpa pyytää jäsenyyttä siihen "yhdistykseen". Emeritukselle vain ettei pitäisi sijoittaa ihmisiä, keskustelijoita, oletusten mukaan mihinkään."
        --------------------------
        ...osaavat näköjään itsekin hakeutua, niinkuin itsestäsikin huomaat.
        Ratamo on tämän palstan johtava törkykirjoittaja ja käyttää nykyään nimimerkkiä Rautalehti. Hänen seuraansa on hakeutunut muutama saman alan harrastaja. Tätä löysää organisaatiota kutsutaan nimellä Ratamon törkytiimi. Lukumääräisesti heitä on vähän, mutta he ovat kohtalaisen ahkeria ja vaihtavat nimimerkkiä, kuin mustalainen hevosta.
        Jotkut rekisteröityneetkin (mm. Jäbä_43) tekevät pätkätöitä törkytiimille.

• Jaba_43

Onneksi Vanhanen ei kuitenkaan viivytellyt ja antanut mediaan vääriä tietoja niin kuin Tuomiojan johtama ulkoministeriö ja sen tiedottaja, entinen tv:n kommunistitoimittaja Länsipuro.

Kaakkois-Aasian katastrofin selvittelystä lankeaa kiitos yksityisille tahoille, etenkin matkatoimistoille ja Finnairille, joiden nopea reagointi pakotti hallituksenkin hereille, ettei meillä Vanhanenkaan päässyt tyrimään yhtä pahasti kuin Pährsson Ruotsissa.

• Heppu

Oikeat tahot ovat olleet liikkeellä. Nimenomaan vastuu on matkanjärjestäjillä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      28
      8195
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7331
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3630
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      67
      3430
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      604
      3114
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      77
      2918
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2618
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2504
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1983
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1534
    Aihe