Olet koko paltallaolosi ajan rehvastellut omasta suuruudestasi ja vähätellyt minun osaamistani.
Olet ollut Helsingin suurimmassa rakennuksessa "kynttilänä"
Minä taas olen käymään kansakouluni ns. supistetussa kansakoulussa, mutta suoritin sentään insinöörin tutkinnon ja sain ainoana suoituksen kyvyistä opiskella Teknillisessä Korkeakoulussa. Dokumentit on olemassa entä itselläsi? Ovatko ynnälaskun ym:t taitosi kilpailukelpoiset.
Esitit jo vuosia sitten itselleni kysymyksiä mm. television huoltosäädöistä.
Saatoin väheksyä tietojsi kun itse olen v. 1962 suunnitellut yleisradion ensimmäisen värimonitorin ja olen Suomen ensimmäinen televisiontekijä vuodelta 1956. Kyse teollisesta valmistamisesta.
Olet dokumentteinä esittänytviestejä, joihin olen saanut vain muutamia vastauksia. Dokumentteja avaamistani viestiketjuista on muitakin olemassa, pitkiäkin, ei mainittuja.
Inhoan omakohtaisia rehvasteluja ja muidenkin.
Kelvottomaksi olen päätynyt asemassani sheriffinä niin kuin Pilmari on n. 173 kertaa ja risat maininnut.
Tämän kirjoitin kun lähenee lähdönkin aika.
Raisio 23.11.2016
Ruuneperi
Haasteita Pilmarille
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276