Ketkä siivoo uusikkiperheen kodin?

Äitipuolimieoon

Me ollaan uusiperhe oltu nyt 2 kk ja mietitään et kuka siivoo ja etkee kotityöt perheessä jossa on näitä ulkopuolisia lapsia? Meillä on iso talo ja tilaa riittää muta se siivous päivä on kaikille kurja, kukaan ei ota luutaa eikä kpese lattioita eikä siiivoo. Itse olen erittäin siisti ihminen ja haluan että koti on tiptop, mutta tämä miehen perhe ei ole koskaan vlittänyt siisteydestä, eikä siis osaa käyttää siivousvälineitä. Aina tulee riitaa siivoomisesta, se on kurjaa. En minä halua aina siivoo kun toiset sotkee.
Sit toka, kuka ostaa ruuat yhteiseen talouteen? Vaikka musta tuli äitipuoli niin ei kai mun velvollisuus oo ruokkia ulkopuolisia lapsia? Mies auttaa kyl mua kun oon työtön, ja se kuuluukin miehen hommiin elättää perhe.
Kuka siivoo?

7

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kossut

älä ota enää, tuosta ei saa selvää, virheitä virheiden perään, pistä korkki kiini.

• kossut

ääh, lyöntivirhe siis korkki kiinni.

• LissuOnFörbi

Se siivoo joka sotkee, eli lutkalissu.

• minämyösäitipuoli

Jos miehen kersat ovat teinejä, niin he siivoo. Äitipuoli voi tehdä heistä kotinsa siistijöitä, tulla saa kunhan ensin ja lähteissä siivoo.
      Osta heille vaikka tarrakirja, johon voi laittaa aina tarran kun tehdään kuin uusi äiti sanoo. 100 tarraa ja saa palkaski vaikka purkan, tikkarin tai jotain pientä. Se kannustaa teiniä uurastamaan.

• hyväämaitoasuomesta

Tikkari palkalla ei nyky nuoriso niistä edes nokkaansa.
      Minulle luvattiin kersana 140 hehtaarin velaton maitotila uudehkolla navetalla jos teen niin kuin käsketään. Näinhän minä sitten lunastin tilan.
      Meillä muija tekee koti työt ja kersat palkatun väen kanssa navettahommat .
      Minulle on jäänut paperi hommat ja postilaatikolla käynti. Yhteispelillä hommat sujuu mielekkäästi
      eikä kukaan ylirasitu.

• bvgfufhhfafhaö

Kersoille ei pidä antaa mitään palkkaa, sitten vasta oopivat työnteoja ja kunnioituksen äitipuolta kohtaan. Tiukkana vaan kyllä ne aikanaan ymmärtää että äitipuoli on hyvää hyvyyttään kasvattanut ja hoitanut miehen lapsia, ja tajuuvat että häntä on kiitettävä ja kumarrettava. itipuoli on miehenlapsille kultaakin kalliimpaa.

• LissunExä

Kuules nyt lumppu.
      Luuletko et otin sut kotiini vain asumaan ja vetelehtimään?
      No en! Otin sinut palvelijaksi, joten sun on syytä palvella tai heitän sut ja kakarasi takas pihalle. Kyllä ruokapalkka ja ilmainen asunto avat tänä päivänä sen varran arvokas luontaisetu, että ihan turhaa kitiset.

Ja mun lapseni ei sitten palvelijaa tietenkään kutsu äidiksi. Hulluahan se olis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5353
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      118
      2795
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2420
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      597
      2054
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1766
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1335
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1118
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      396
      1069
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe