Ketkä siivoo uusikkiperheen kodin?

Äitipuolimieoon

Me ollaan uusiperhe oltu nyt 2 kk ja mietitään et kuka siivoo ja etkee kotityöt perheessä jossa on näitä ulkopuolisia lapsia? Meillä on iso talo ja tilaa riittää muta se siivous päivä on kaikille kurja, kukaan ei ota luutaa eikä kpese lattioita eikä siiivoo. Itse olen erittäin siisti ihminen ja haluan että koti on tiptop, mutta tämä miehen perhe ei ole koskaan vlittänyt siisteydestä, eikä siis osaa käyttää siivousvälineitä. Aina tulee riitaa siivoomisesta, se on kurjaa. En minä halua aina siivoo kun toiset sotkee.
Sit toka, kuka ostaa ruuat yhteiseen talouteen? Vaikka musta tuli äitipuoli niin ei kai mun velvollisuus oo ruokkia ulkopuolisia lapsia? Mies auttaa kyl mua kun oon työtön, ja se kuuluukin miehen hommiin elättää perhe.
Kuka siivoo?

7

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kossut

älä ota enää, tuosta ei saa selvää, virheitä virheiden perään, pistä korkki kiini.

• kossut

ääh, lyöntivirhe siis korkki kiinni.

• LissuOnFörbi

Se siivoo joka sotkee, eli lutkalissu.

• minämyösäitipuoli

Jos miehen kersat ovat teinejä, niin he siivoo. Äitipuoli voi tehdä heistä kotinsa siistijöitä, tulla saa kunhan ensin ja lähteissä siivoo.
      Osta heille vaikka tarrakirja, johon voi laittaa aina tarran kun tehdään kuin uusi äiti sanoo. 100 tarraa ja saa palkaski vaikka purkan, tikkarin tai jotain pientä. Se kannustaa teiniä uurastamaan.

• hyväämaitoasuomesta

Tikkari palkalla ei nyky nuoriso niistä edes nokkaansa.
      Minulle luvattiin kersana 140 hehtaarin velaton maitotila uudehkolla navetalla jos teen niin kuin käsketään. Näinhän minä sitten lunastin tilan.
      Meillä muija tekee koti työt ja kersat palkatun väen kanssa navettahommat .
      Minulle on jäänut paperi hommat ja postilaatikolla käynti. Yhteispelillä hommat sujuu mielekkäästi
      eikä kukaan ylirasitu.

• bvgfufhhfafhaö

Kersoille ei pidä antaa mitään palkkaa, sitten vasta oopivat työnteoja ja kunnioituksen äitipuolta kohtaan. Tiukkana vaan kyllä ne aikanaan ymmärtää että äitipuoli on hyvää hyvyyttään kasvattanut ja hoitanut miehen lapsia, ja tajuuvat että häntä on kiitettävä ja kumarrettava. itipuoli on miehenlapsille kultaakin kalliimpaa.

• LissunExä

Kuules nyt lumppu.
      Luuletko et otin sut kotiini vain asumaan ja vetelehtimään?
      No en! Otin sinut palvelijaksi, joten sun on syytä palvella tai heitän sut ja kakarasi takas pihalle. Kyllä ruokapalkka ja ilmainen asunto avat tänä päivänä sen varran arvokas luontaisetu, että ihan turhaa kitiset.

Ja mun lapseni ei sitten palvelijaa tietenkään kutsu äidiksi. Hulluahan se olis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      139
      13016
    2. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      212
      11952
    3. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      161
      10108
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9561
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      93
      9050
    6. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      13
      7675
    7. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      18
      7537
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      35
      6663
    9. 140
      6079
    10. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      91
      5915
    Aihe