Tontun tehotarkkailun väliaikatietoja

Päätin julkistaa nämä supersalaiset tiedot koska... no sanotaan nyt vaikka niin että annoin itselleni luvan tällaiseen avoimuuteen:)

Ilmannimi: Mukavan levollista seurattavaa ovat hänen iltatoimensa. Pelkkää plussaa on kirjattu kiltteyslaariin.

Kittie: Jatkuva tohina on näköjään päällä. Kaikkea kivaa askartelee ja välillä rapsuttelee söpöä koiraansa joka muuten tykkää musta kamalasti:)

Ariel: Kamalasti saa kaimani rapsutuksia mistä iso plussa:) Kovasti näyttää joulua odottelevan kun hakee koko ajan käyttöohjeita ja myös käyttötarkoitusta pinkeille käsiraudoille. Pikku vinkkinä sellainen että rautakaupan katalogista et niitä löydä...

Tinttu: Jotenkin epäilyttävä tilanne. Aivan kuin hän pälyilisi koko ajan ikkunasta ulos ja kun saavun tirkistelemään rupeaa kyllä heti tapahtumaan: uuniin tungetaan piparkakkuja ja siivousintokin käynnistyy välittömästi. Eli kamalan kiltiltä vaikuttaa mutta pieni epäilys jää...

Jäbät: Temmi ei yksinkertaisesti tekemään tuhmia, tilanteesi on kovasti plussalla. Butsi katselee kuola valuen suupelistä tietsikalta kuvaa viime aaton jouluateriastaan eli valtavasta pläjäyksestä kaalilaatikkoa. Artsi miettii syvällisesti että mitä ostaisi siskoilleen, onko aika jo unohtaa Barbiet. Speedo näköjään paketoi jo lahjoja, kiikari näyttää menevän jollekki jonka nimi taisi alkaa a-kirjaimella.

Että tämmöistä, tarkkailu jatkuu ja tehostuu...

93

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä kyl oon funtsinu sillai et sä tän homman hoitelet ku sä sen meikkipäänki kaa taannoin sekoilit ;) No paketoi mun systereil vaik korviksii tai jotain ku et vaan nukenvaunui sit laita... ;) Itellein mä en oo viel keksiny mitään ellei sit uutta autoo...

    • Jep, tohinaa on riittänyt.. Konvehtien tekoa, ja ensi viilolla alkaa se taidenäyttely!😊 Mutta täytyy muistaa levätä myös, samoin sinä Tonttu!😊

      • Juu kyllä mä myös lepäilen, parin tunnin yöunet riittää hyvin tähän hektiseen työaikaan:)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Juu kyllä mä myös lepäilen, parin tunnin yöunet riittää hyvin tähän hektiseen työaikaan:)

        Vähälläpä pärjäät.. Nukutko joulun jälkeen enemän?


      • Guess what??? Mullakin on tarkoitus myydä joulukuusia kaikille halukkaille :)) Mulle on tehty jo ainakin kymmenen tilausta ja ensi viikonloppuna mun pitäisi käydä etsimässä vielä muutama kuusi varalle :))


      • no kahtoppa vaan.. :) mikäs on näyttelyssä aihepiirinä?


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Guess what??? Mullakin on tarkoitus myydä joulukuusia kaikille halukkaille :)) Mulle on tehty jo ainakin kymmenen tilausta ja ensi viikonloppuna mun pitäisi käydä etsimässä vielä muutama kuusi varalle :))

        joutuuko tässä sitte vähä mainostaakki et laatukuusia jäbän mehtiköstä ja typykän tarkalla silmällä valittuja. semmosia tiheitä ja tuuhiaoksasia.. :)


      • kiinnostaa-tietää
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Guess what??? Mullakin on tarkoitus myydä joulukuusia kaikille halukkaille :)) Mulle on tehty jo ainakin kymmenen tilausta ja ensi viikonloppuna mun pitäisi käydä etsimässä vielä muutama kuusi varalle :))

        Toimitatko perille henk.kohtaisesti?


      • näin_oletan
        kiinnostaa-tietää kirjoitti:

        Toimitatko perille henk.kohtaisesti?

        Vie teräspapalle kuusen bikinit päällään ettei jää kiinnostus epäselväksi.


      • temmirauta kirjoitti:

        no kahtoppa vaan.. :) mikäs on näyttelyssä aihepiirinä?

        Teemana on aurinko, kesä ja muoti.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Teemana on aurinko, kesä ja muoti.

        Ihanan superjännittävää :)) Me kaikki eletään hengessä mukana... Ja tsempataan sua :))


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Juu kyllä mä myös lepäilen, parin tunnin yöunet riittää hyvin tähän hektiseen työaikaan:)

        Hys... Joulu pukki ei tykkää ku kerroit listasta... Hys... Ole varovainen ettet vaan saa hmm muuta tehtävää ennen jouluna esim. Korvatunturi joulusiivouksen. Hys...


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Teemana on aurinko, kesä ja muoti.

        joutuuko tässä jäbä kysäistä ennen ku toi butsi kerkiää et meinaakko tuota rantamuotia.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        joutuuko tässä jäbä kysäistä ennen ku toi butsi kerkiää et meinaakko tuota rantamuotia.. ;)

        Piä kieles suussa....Ei maalaa mitään yläosatonta jos sitä aattelit.. :))

        Tuhma-Temmi ;)))


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Hys... Joulu pukki ei tykkää ku kerroit listasta... Hys... Ole varovainen ettet vaan saa hmm muuta tehtävää ennen jouluna esim. Korvatunturi joulusiivouksen. Hys...

        Mä repesin!!!!! :))))))))))) Tonttu siivoamassa korvatunturilla :)))

        Tuotas noin....nyt alkoi raksuttaa ;)) Jos tonttu passitettais sinne, niin meillähän alkais helpot ajat..ei tarttis joka ikinen ilta läträtä piparitaikinan kanssa ;)))


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Vähälläpä pärjäät.. Nukutko joulun jälkeen enemän?

        No joulun jälkeen meen tavallaan talviunille karhujen tapaan. Nukun noin 16 tuntia vuorokaudessa 2 kuukauden ajan. Ne vähät tunnit mitä oon valveilla käytän sudokuihin ja muumilimsan juontiin:)


      • temmirauta kirjoitti:

        joutuuko tässä jäbä kysäistä ennen ku toi butsi kerkiää et meinaakko tuota rantamuotia.. ;)

        Juuh, on rantamuotia.😊 On tässä huoli päällä koirun polvivamman takia...😢


      • peukkuteoria
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Ihanan superjännittävää :)) Me kaikki eletään hengessä mukana... Ja tsempataan sua :))

        Kannattiko nuolla?


    • Lisäys sit viel et jos toi Aalla alkava neito sais sellaisen isohkon rekikuormallisen vihreit kuulii ku noi mun viime jouluiset syötiin miltei kuorineen päivineen ;) Mä ku luulen et hän on tota mun profiilikuvaaki jo hädissään nuolaissu... ;)

      • No vihreitä kuulia tulee kyllä hänelle, määrä tarkentuu tässä joulun alla. Korvikset on myös ok, onhan heillä muuten muuten kaksi korvaa per systeri (ylimääräisiä en halua laittaa näin laman aikaan)? Auton kyllä saat, käytöksesi joulun alla ratkaisee tuleeko se Veholta vai kirppisten leluosastolta...:)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No vihreitä kuulia tulee kyllä hänelle, määrä tarkentuu tässä joulun alla. Korvikset on myös ok, onhan heillä muuten muuten kaksi korvaa per systeri (ylimääräisiä en halua laittaa näin laman aikaan)? Auton kyllä saat, käytöksesi joulun alla ratkaisee tuleeko se Veholta vai kirppisten leluosastolta...:)

        No korvii on yhteensä 6 kpl et sen mukaan sit... ;)


    • kakarathaihtukaa

      5 vuotiaden tasolla olevaa palstan täydettä. Jo kymmenen vuotiaat ymmärtävät keskittyä olennaisempaan kuin yrittää luoda jotain satumaista missä eivät koskaan onnistu. Lastenkirjat ja lastenpalstat ovat heitä varten.

      • Tota noin... Pakkoko on kattoo ku ei sit näkemäänsä kestä?


      • Olen syvästi otettu että vaivauduit ilmaisemaan AIKUISEN ihmisen näkemyksesi (josta en piittaa pätkääkään). Kerrohan pääsi ympärysmitta niin aputontut paketoi Sinulle pipon. Pipon koosta vähennän luonnollisesti kaksi yksikköä koska selvästi rakastat kamalan tiukkoja semmoisia...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Olen syvästi otettu että vaivauduit ilmaisemaan AIKUISEN ihmisen näkemyksesi (josta en piittaa pätkääkään). Kerrohan pääsi ympärysmitta niin aputontut paketoi Sinulle pipon. Pipon koosta vähennän luonnollisesti kaksi yksikköä koska selvästi rakastat kamalan tiukkoja semmoisia...

        Ja sun kannattaa pyytää heitä käyttämään tooooooooooooooooooooooodella superjoustamatonta lankaa :)) Siis siihen pipoon...


      • Tämä on tällainen palsta ja hih joku ottaa vielä meidän jutut tosissaan... Hih. "Joulu on taas ja tosikot liikkeellä ovat.Joulu on taas ja palstalla riemua riittää...joulupalsta ompi täällä.Joulu pian ompi ja meillä palstalaisilla paljon hupia riittää..."


      • Hih. Viimeistään huomenna joku kirjoittaa ettei vielä ole joulu ja ei olekaan. Eikä tämä ole joulu palsta. Yritän vain saada iloista riemua tänne.. Joulu on kohta ovella..


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Hih. Viimeistään huomenna joku kirjoittaa ettei vielä ole joulu ja ei olekaan. Eikä tämä ole joulu palsta. Yritän vain saada iloista riemua tänne.. Joulu on kohta ovella..

        Sinä Ilmannimi olet niin ihan positiivisen oloinen likka :)


    • EläinystäväKokkola

      Hullu mikä hullu, hah hah haaa!!!...

      • Kumma kun kommenttisi sopivat aina itseesi.😉


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Kumma kun kommenttisi sopivat aina itseesi.😉

        Äijä katsoo peiliin ja kommentoi sen perusteella mitä sieltä näkyy eli hullu!


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Äijä katsoo peiliin ja kommentoi sen perusteella mitä sieltä näkyy eli hullu!

        No näin taitaa asia olla..😁


    • Hys...

      • Mikä hyssyttää?


      • Hys.. Herra toljanter kertoi joulupukin listasta vaikkei saisi.. Hys.


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Hys.. Herra toljanter kertoi joulupukin listasta vaikkei saisi.. Hys.

        Nii...eikös ollukki tuhma tonttu?? ;)) Pitäisköhän meidän tehdä asialle jotain..? ;)


    • Mmmm... Itse asiassa sulla on mun osalta vanhentunutta tietoa :)) Siis mulle valkeni ihan yhtäkkiä, että mihin niitä jännittäviä pinkkejä kapistuksia käytetään... TA-DAA!!! Joulukuusen koristeluun!!! Jos niitä liitetään yhteen tarpeeksi paljon, lopputuloksena on aivan superihana köynnös :)) Niin joo... Ja sinut voisin EHKÄ lukita kiinni siihen viimeiseen pariin, hahaha (ಥ◡ಥ❀)♫♪♫♪♪

      • zero_peukkua

        Kukas tänne on yksin jätetty? Taitaa flirttailut olla nähty kun kokeneemmat naiset vie alfaurokset..


      • hyvä_vinkki

        Tarjoa 'kuumaa uunia';)


      • zero_peukkua kirjoitti:

        Kukas tänne on yksin jätetty? Taitaa flirttailut olla nähty kun kokeneemmat naiset vie alfaurokset..

        Oletko lukutaidoton? Yllä on peukku ja alla kommenttini. Tän mun viestin yllä on taas jonkun mieleltään hurahtaneen kommentti:)


      • ollut_puhetta_monesti

        Sut on virtuaalisesti dumpattu. Somesuhteiden kesto on valitettavan lyhyt. Mielenkiinto pysyy yllä esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa. 'Helppo nakki' ei ole äijien mieleen livenä eikä netissä.


      • lypsämällä_saatu
        HerraToljanter kirjoitti:

        Oletko lukutaidoton? Yllä on peukku ja alla kommenttini. Tän mun viestin yllä on taas jonkun mieleltään hurahtaneen kommentti:)

        Säälipeukku :DDDDD


      • RessuNro5

      • sopii_paremmin

      • näin-on-näreet
        ollut_puhetta_monesti kirjoitti:

        Sut on virtuaalisesti dumpattu. Somesuhteiden kesto on valitettavan lyhyt. Mielenkiinto pysyy yllä esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa. 'Helppo nakki' ei ole äijien mieleen livenä eikä netissä.

        Jos timmikroppainen parikymmpinen kaunotar tarjoaisi 'kuumaa uunia' nakkisi hoitaisi ajattelun.


      • Saat mut mihin vaan jos tahdot, käsirautoihin jopa;) Yksi sana vain..


      • mahtaako_luistaa

        Jokos olet käynyt testaamassa muovijään?:)


      • toljanterille_vain
        mahtaako_luistaa kirjoitti:

        Jokos olet käynyt testaamassa muovijään?:)

        Ei se vastaa ellet ole turkoosi karvanaama.


      • Sori, mut mun täytyy nyt kieltää tollanen..:} Mulla katos on monta kippoa täynnä piparitaikinaa ja imuri keskellä lattiaa, että voin huij...hurmata siis tontun mun kiltteydellä,joten hänen on sit pakko tulla mun ikkunan taakse kurkkimaan:))


      • Niin, taisinkin todeta että naisen pitääkin olla vähän tuhma... Mulla pitää kuitenkin olla täydellinen vapaus liikkua aattoiltaan asti että saan hoidettua virkavelvollisuuteni...


    • no jospa sinne korvatunturin pajan peräseinälle sais sitte jäbästä semmosen komian sorttisen muotokuvan ja alle vieläpä tekstin et kiltteyden perikuva. jäbä vähä typykästä tuumaili samanmoista mut taitaapi nyt tuhmuus nostaa päätään.. ;)

      • Kuva sinusta lehmien keskellä on otettu ja se kilpailee nyt paikasta tuolla pajan peräseinällä. Löin muuten vetoa puolestasi muumilimsan panoksella, kuvia kisassa on kaikkiaan 657897 kappaletta...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Kuva sinusta lehmien keskellä on otettu ja se kilpailee nyt paikasta tuolla pajan peräseinällä. Löin muuten vetoa puolestasi muumilimsan panoksella, kuvia kisassa on kaikkiaan 657897 kappaletta...

        Minunki kuva varmaan löytyy sieltä..;))))))) Ei vai..? ;)))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minunki kuva varmaan löytyy sieltä..;))))))) Ei vai..? ;)))

        No olihan se siellä. Kuva touhukkaasta punaposkisesta naisesta essuineen. Harmi vaan kun se uunisi näyttää olevan kylmänä siinä kuvassa...;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No olihan se siellä. Kuva touhukkaasta punaposkisesta naisesta essuineen. Harmi vaan kun se uunisi näyttää olevan kylmänä siinä kuvassa...;)

        :)))) Siihen on kyllä hyvä selitys olemassa...sähköt oli poikki ihan just sillon.. :} Se on kai lieventävä asiahaara ;))


      • Ja jostain kumman syystä kämppä hehkui kauniisti täynnä ihania jouluvalaistuksia... Pitäisköhän sun mennä liesikauppaan...;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ja jostain kumman syystä kämppä hehkui kauniisti täynnä ihania jouluvalaistuksia... Pitäisköhän sun mennä liesikauppaan...;)

        Ai valoja oli..:] No noi lamput toimii pattereilla..juu..patterilamppuja mulla täällä vaan loisti..kiva ku tykkäsit ;))


    • kyykyttäänuorempiajätkiä

      Teräspapan käytös on jo tahallisen v*******n rajoilla.

      • Ihan sama mitä kirjoitan suunnattuna sinisille niin aina joku koittaa vääntää sen negatiiviseksi. Onneksi jäbillä ja sinisillä tytöillä on hyvin toimivat ajatteluvälineet, toisin kuin sinulla näyttää olevan...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ihan sama mitä kirjoitan suunnattuna sinisille niin aina joku koittaa vääntää sen negatiiviseksi. Onneksi jäbillä ja sinisillä tytöillä on hyvin toimivat ajatteluvälineet, toisin kuin sinulla näyttää olevan...

        Noi heitot kandee vaan skipata... Tosin noi kyykyt kyl vahvistaa reisilihaksii et paree kuiteski et jatkat entiseen tapaan ;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Ihan sama mitä kirjoitan suunnattuna sinisille niin aina joku koittaa vääntää sen negatiiviseksi. Onneksi jäbillä ja sinisillä tytöillä on hyvin toimivat ajatteluvälineet, toisin kuin sinulla näyttää olevan...

        Mutta se johtuu vain siitä, että sulla on jotain sellaista, mitä heillä ei ole... Ja se on hyvä S-Y-D-Ä-N :)) Mmmm... Harjoittelin näitä, enkä edes kaatunut :))

        https://www.youtube.com/watch?v=eR9dhCAUcc8


      • Mikset menis hoitoon..tuo on jo sairasta..Tympii jo tollaset turhat inisevät paskakärpäset :/


      • taitaapi jäbän kohallaki olla vaan kantturat jotka päivän mittaan kyykyttää.. ;)


      • peukkuteoria
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mutta se johtuu vain siitä, että sulla on jotain sellaista, mitä heillä ei ole... Ja se on hyvä S-Y-D-Ä-N :)) Mmmm... Harjoittelin näitä, enkä edes kaatunut :))

        https://www.youtube.com/watch?v=eR9dhCAUcc8

        Vedähän johtopäätökset.


    • Miks mä olen ainoa jota epäillään? :} Kuules..ku sä kurkit, nii et kai kahtonu tota hellaa mitenkää erityisen tarkkaan..:]

      • Hahaha :)) Mikä täydellinen ajoitus mun rakas valmentaja... Mua ihan naurattaa :)) Siis täsmälleen samaan kellonaikaan...


      • Onneksi sullakin on karvainen naama, niin uskallan vastata :))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Onneksi sullakin on karvainen naama, niin uskallan vastata :))

        Juu, on mulla..mut se on vaa toisessa päässä..haitanneeko tuo mitään..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, on mulla..mut se on vaa toisessa päässä..haitanneeko tuo mitään..;))

        eikös tuossa näytä jonkin sorttinen karvareuhka naaman ympärillä olevan vai kumpaa päätä meinataan..? ;)


      • artagnan

        Ai ku sä sinne uuniin sitä kalkkunaa sovittelit? No en mä kerro kellekään... ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        eikös tuossa näytä jonkin sorttinen karvareuhka naaman ympärillä olevan vai kumpaa päätä meinataan..? ;)

        No mä meinasin toista, mut näköjää molemmat ;))


      • artagnan kirjoitti:

        Ai ku sä sinne uuniin sitä kalkkunaa sovittelit? No en mä kerro kellekään... ;)

        No kuule mun uuniin ei linnut lennä.. :P Jos et kerro kenellekää, nii voin vihjata että tarkotin uunin lämpötilaa ;))


      • Juu uuni oli kylmänä... Haistoin heti huijauksen kun kävin!


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Juu uuni oli kylmänä... Haistoin heti huijauksen kun kävin!

        Haistoit..? No hupsista..täytyypä korjata oitis tuo asia ;)) Sä tonttu varmaan tykkäät piparista..eiks nii? ;)


    • Alan protestoimaan ja olemaan tahalla tuhma ku en halua että joulupukki pitää minua liian kilttinä... Joten herra toljanter muuttaa listaa ni että ilmanimi on melkein aina kiltti mutta osaa kyllä näyttää hellan paikan tarvittaessa.

      • Harmitti tinttu -liinan puolesta ku en halua että jää yksin ilman lahjoja...


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Harmitti tinttu -liinan puolesta ku en halua että jää yksin ilman lahjoja...

        Kyl mä luulen et hän saa ainaski yhden paketin vihreit kuulii ku niitä jo rekikuormallinen tilattiin :) Ne tais sit ollakki myöski Tinttiksen lempinamui? Niinku ainaski melkein... ;)


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Harmitti tinttu -liinan puolesta ku en halua että jää yksin ilman lahjoja...

        Onko se noin ilmiselvää??? :P Sittenhän mä voin laittaa tuulemaan....no ei..mun pitää petrata ku tonttu käy...;))

        Tervetuloa muutes kerhoon Ilmannimi..eli Tuhmien Tyttöjen kerhoon. Mä perustin sen just ja ny meitä on tasan 2 jäsentä...jos sä et peru? ;))


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl mä luulen et hän saa ainaski yhden paketin vihreit kuulii ku niitä jo rekikuormallinen tilattiin :) Ne tais sit ollakki myöski Tinttiksen lempinamui? Niinku ainaski melkein... ;)

        Ööh..eiks tässä nyt ole pelkoa, että tonttu nyt peruu noi namut??? :P Se kun luulee, että mä touhuan jotai ei-kilttiä... ;)))

        Ei noi muutes mun lemppareita ole, mut jos oikeen namuhammasta pakottaa, niin silloin menee vaikka mitä. :))


      • No kyllä mä tiedän ettei täydellisen kilttiä naista ole olemassakaan, tämä pätee myös sinuun ilmannimi.

        Tuota kiltteyttä kuulutan vain virkani puuolesta, mun omaan makuun naisen pitääkin olla silleen sopevasti tuhma;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No kyllä mä tiedän ettei täydellisen kilttiä naista ole olemassakaan, tämä pätee myös sinuun ilmannimi.

        Tuota kiltteyttä kuulutan vain virkani puuolesta, mun omaan makuun naisen pitääkin olla silleen sopevasti tuhma;)

        Mikä on sopivasti? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mikä on sopivasti? ;)

        No en mä kaikkia meidän miesten salaisuuksia meinaa tässä paljastaa koska se helpottaisi naispuolisten tehtävää miesten hurmaamisessa aivan liikaa;)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No en mä kaikkia meidän miesten salaisuuksia meinaa tässä paljastaa koska se helpottaisi naispuolisten tehtävää miesten hurmaamisessa aivan liikaa;)

        Voi kakka mikä vastaus!! :] Vai helpottais hurmaamista..no siihen ei paljoo tarvita loppujen lopuks..;)) Helppo nakki..


      • parempiakin_on
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi kakka mikä vastaus!! :] Vai helpottais hurmaamista..no siihen ei paljoo tarvita loppujen lopuks..;)) Helppo nakki..

        Viisas neuvo, pysy kaukana tuommoisesta hameveikosta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onko se noin ilmiselvää??? :P Sittenhän mä voin laittaa tuulemaan....no ei..mun pitää petrata ku tonttu käy...;))

        Tervetuloa muutes kerhoon Ilmannimi..eli Tuhmien Tyttöjen kerhoon. Mä perustin sen just ja ny meitä on tasan 2 jäsentä...jos sä et peru? ;))

        En peru


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        En peru

        No mä luokittelen sut nyt tuhmien tyttöjen kerhoon. Toivottavasti tajuat että nyt tarkkailen sua entistä tarkemmin ja niin, nukun yhä vaan lyhempiä yöunia...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No mä luokittelen sut nyt tuhmien tyttöjen kerhoon. Toivottavasti tajuat että nyt tarkkailen sua entistä tarkemmin ja niin, nukun yhä vaan lyhempiä yöunia...

        Hih ja ennen ku joulu on saapunut ni hih herra toljanter on päässyt tekemään jotain muuta työtä ku tuhlaa aikaa minun tarkkailuun.. Hih... Et olisi minua liikaa kehunu ku en halua saada liian kiltin tytön mainetta... Sano joulupukille että en ole liian kiltti... Niin lupaan etten kerro joulupukille että paljasti listan... Hys...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        No mä luokittelen sut nyt tuhmien tyttöjen kerhoon. Toivottavasti tajuat että nyt tarkkailen sua entistä tarkemmin ja niin, nukun yhä vaan lyhempiä yöunia...

        En halua liikaa lahjoja koska en halua saada sellaista fiilistä että miksi minä saan kaikki ja muut ei.. Haluan että kaikki ihmiset saavat jonkinlaisen lahjan sillä joulu on antamisen ilon aika. Hih.. Anna minun lahjat heille jotka sen oikeasti tarvitsevat ja ansaitsevat sillä minä pärjään kyllä ilman joululahjoja... Laita vaikka minun joulu lahjan rahat pitkäaikaisten sairaiten lasten joululahjaan... Sillä mikä riemu heillä olisikaan jos saisivat sairaalassa olon aikana jonkun kivan joululahjan.. Heille pitäisi pystyä järjestää kivat joulujuhlat sillä he tarvitsevat iloa synkyyteen keskellä.. Lupaan olla kiltisti jos viet nämät terveiset joulu pukille. Minulle paras joululahja olisi se että joululahjan rahoilla autetaan pieniä potilaita..


    • Vittuuntunutkyrpä

      Painu vittuusi törkyturpa naurettavine logoinesi. Olet sinä niin saatanan hullu. Hakeudu hoitoon..

      • Oot kyllä nimes veroinen..


      • Heikki_Hurjasuoli

        älä nyt viitsi tee ite ensiksi se sininen nimmari


    • P.Aholainen

      Vasikoin tämän ketjun ulosottomiehelle. Joten vaviskaa kurjat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      285
      2499
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1731
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      107
      1557
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1489
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1212
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      56
      1046
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      57
      1021
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      891
    9. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      39
      854
    10. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      846
    Aihe