Tällaiselle olisi varmasti tarvetta Kun Fiat Albea häipyi markkinoilta.
Tavisauto.
http://teknavi.fi/autot/suzuki-baleno-enemman-tilaa-kuin-tyylia
Tuleekohan tämä Baleno suomeen?
10
183
Vastaukset 10
- saablarisentäs
Hirmu vaikea sanoa tässä vaiheessa, että tuleeko juuri tuo yksilö suomeen, joka tuon linkin kuvassa on? Hirmusen vaikee sanoa ja voi olla, ettei vielä kukaan tiedä mihin maan kolkkaan juuri tuo yksilä päätyy.
Samperi, kun on vaikee tietää juuri tuota asiaa. Pahus soikoon! - koitanytpetrata
Mitä tarkoittaa yksilä?Onko se tuon suomeen tulevan mallinimi?
Soiko pahus? Mitä sekoilet?Kuka soittaa?- muovipohja
Millainen Suomi on "tuon suomeen"?
- maahanjuoja
Suomi nousuun juomalla.
- Mertsitäälä
En minä mitää oo tuonu! Jus vaihoin uuskoppaseen mersuun.
- Ertylö
Tuo olisi hyvä auto tuo boleno. Toivotaan että maahantuoja ottaa auton listoilleen ja ryhtyy tuomaan sitä suomeen.
- muovia-
Millainen boleno on "tuo boleno"?
- bolerot
Se on mekskolainen lännenhattu toope!
- Mehico
Millainen toope on "lännenhattu toope"?
- muoviCrossia
"Toivotaan että maahantuoja ottaa auton listoilleen" ?
Minkälaista listaa tarkoitata? Jalkalistaa, kulmalistaa vaiko musiikkilistaa?
"ryhtyy tuomaan sitä suomeen" ? Eli tuomaan listaa suomeen? Miksi hemmetissä Suzukin maahantuojan pitäisi alkaa tuomaan listaa suomeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607