Keula ja peräpotkureista ? Eikö tuo ole Hollantilainen firma niin kuin Vetuskin, mutta huomattavasti edullisemmat hinnat. Tapimer Suomessa noita kauppaa. Onko Tapimeristä millaisia kokemuksia ?
Onko kokemuksia Craft-merkkisistä
5
856
Vastaukset
Merkki on Craftsman, jokin Vetuksen alihankkija ja pari suunnittelijaa perustivat sen. Firman kotipaikka on ilmeisesti merkattu Hollantiin, mutta Intiassa on tehdas. Tuossa viime viikolla kun olin METS: messuilla ja kävin osastolla, pystyi alkuperämaan havaitsemaan ihan myyntiheikkien pärstäkertoimesta.
Maahantuoja ei ole Tapimer vaan Tapimare. Ei ole suoranaista kokemusta tuotteista, mutta tulevat agressiivisemmalla hinnoittelulla ja saman tyylisillä potkureilla ja koneilla, kuin Vetus markkinoille. Varmaan ihan ok noin muuten.
Tapimare ja Tapimer on kylläkin on samojen omistajien omistuksessa olevat yritykset. Suomen kovimpia alan ammattilaisia alallaan ja hoitavat takuulla tonttinsa kunnolla, mitä sitten myyvätkään.- Hankintaa.pukkaa
Aika hyvin, mulla sitten 2 kahdesta pieleen. Mutta ..rkele, ainakin keula- ja peräpotkureita on tarjolla :D
- ropellit
Vetuksen keula potkurit ovat italiasta B.C.S tehtaalta.
- tuulta_päin
Craftin ulkoiluvaatteista on kokemusta, ihan jees hinta-laatusuhde!
- Anonyymi
Ilmari pyytää vaateiden ja liikenne-valojen kautta kengät c raft nilkka murtuma haku tietoja.
Tämä merkki on kuolamenvaras ohut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194763Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5132499Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462087Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182009- 811606
- 181566
- 1461515
- 1101086
- 126874
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859