Oon siis tyttö ja pari poikaa sanoo mua lätäksi niin mitä "lättä" tarkoittaa
Mitä "lättä" tarkoittaa
9
694
Vastaukset
- puttis1234
varmaa meinaa et oot lauta
- Knowing
Tarkoittaa että sulla on pienet tissit/perse. Eli ettei sulla ole naisellisia muotoja.
- RohkeestiKysymään
Ne pojat eivät osaa vielä puhua ilmeisesti; alle 2v lapsi saattaa käyttää ns vauvankieltä.
Kysypä heidän vanhemmiltaan! Vanhemmat tietävät mitä heidän lapsensa tarkoittaa jopa kun vauva vasta jokeltelee, eli päästää pelkkiä äänteitä!
Varmasti nuo taaperot oppivat oikeatakin puhetta jos niille puhutaan riittävästi :) - HeiLutka
OLET LUISEVA TISSITÖN LÄTTÄPYLLY RIISITIKKU
- Tähtäyslima
Luiseva eli laiha hmm.. ok. Takaa päin nussiessa lyö vanteille mut ei haittaa.
Pienet rinnat parhaita. Ei roiku vanhempana.
En ymmärrä tätä lättäpyllyä. Pyklypylly on kiva.
Mikä on riisitikku?
- sdagfhjtj
Sori vaan mutta lättä on stadinslangissa pillu. Lesboja sanotaan lätänlyöjiksi, koska ne hinkatessaan pillujaan yhteen, saavat aikaan LÄTS LÄTS, joten siitä ovat saaneet tuon nimityksen lätänlyöjät.
- Illu04
Kuuluuko sun pepusta rutinaa vai suhinaa. Tuleeko hyviä vai pahoja hajuja?
- lättätyttö
Tämä on erikoinen vika pojissa. Kun ei uskalleta sanoa, että tykkää tytöstä niin aletaan kiusata nimittelemällä. Arvaan, että "lättä" tarkoittaa litteää ei pieniä muotoja.
- MrSshle
Tarkoittaa että heillä on aivoissa vamma ja sinun tehtävä on elää ens kesä täysillä, syö jädeä, ui, sukella, ihastu, lue fingerporia! Kommentit täällä on yhtä hyviä kuin lounaan etsiminen roskiksesta, pahviakin voi syödä ja joskus siinä on hyvät tekstit....
Fck'em&FckThs Answrs!
Elä kysy enää täällä tai missään, sano itelle että oot ihana rakas kaunis ok hyvä hyväksyttävä. Mä voin vetää noita lättyyn.
:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090