Oon siis tyttö ja pari poikaa sanoo mua lätäksi niin mitä "lättä" tarkoittaa
Mitä "lättä" tarkoittaa
9
687
Vastaukset
- puttis1234
varmaa meinaa et oot lauta
- Knowing
Tarkoittaa että sulla on pienet tissit/perse. Eli ettei sulla ole naisellisia muotoja.
- RohkeestiKysymään
Ne pojat eivät osaa vielä puhua ilmeisesti; alle 2v lapsi saattaa käyttää ns vauvankieltä.
Kysypä heidän vanhemmiltaan! Vanhemmat tietävät mitä heidän lapsensa tarkoittaa jopa kun vauva vasta jokeltelee, eli päästää pelkkiä äänteitä!
Varmasti nuo taaperot oppivat oikeatakin puhetta jos niille puhutaan riittävästi :) - HeiLutka
OLET LUISEVA TISSITÖN LÄTTÄPYLLY RIISITIKKU
- Tähtäyslima
Luiseva eli laiha hmm.. ok. Takaa päin nussiessa lyö vanteille mut ei haittaa.
Pienet rinnat parhaita. Ei roiku vanhempana.
En ymmärrä tätä lättäpyllyä. Pyklypylly on kiva.
Mikä on riisitikku?
- sdagfhjtj
Sori vaan mutta lättä on stadinslangissa pillu. Lesboja sanotaan lätänlyöjiksi, koska ne hinkatessaan pillujaan yhteen, saavat aikaan LÄTS LÄTS, joten siitä ovat saaneet tuon nimityksen lätänlyöjät.
- Illu04
Kuuluuko sun pepusta rutinaa vai suhinaa. Tuleeko hyviä vai pahoja hajuja?
- lättätyttö
Tämä on erikoinen vika pojissa. Kun ei uskalleta sanoa, että tykkää tytöstä niin aletaan kiusata nimittelemällä. Arvaan, että "lättä" tarkoittaa litteää ei pieniä muotoja.
- MrSshle
Tarkoittaa että heillä on aivoissa vamma ja sinun tehtävä on elää ens kesä täysillä, syö jädeä, ui, sukella, ihastu, lue fingerporia! Kommentit täällä on yhtä hyviä kuin lounaan etsiminen roskiksesta, pahviakin voi syödä ja joskus siinä on hyvät tekstit....
Fck'em&FckThs Answrs!
Elä kysy enää täällä tai missään, sano itelle että oot ihana rakas kaunis ok hyvä hyväksyttävä. Mä voin vetää noita lättyyn.
:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703