Mitä "lättä" tarkoittaa

maybejälkeenjäänyt

Oon siis tyttö ja pari poikaa sanoo mua lätäksi niin mitä "lättä" tarkoittaa

9

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puttis1234

varmaa meinaa et oot lauta

• Knowing

Tarkoittaa että sulla on pienet tissit/perse. Eli ettei sulla ole naisellisia muotoja.

• RohkeestiKysymään

Ne pojat eivät osaa vielä puhua ilmeisesti; alle 2v lapsi saattaa käyttää ns vauvankieltä.
      Kysypä heidän vanhemmiltaan! Vanhemmat tietävät mitä heidän lapsensa tarkoittaa jopa kun vauva vasta jokeltelee, eli päästää pelkkiä äänteitä!

Varmasti nuo taaperot oppivat oikeatakin puhetta jos niille puhutaan riittävästi :)

• HeiLutka

OLET LUISEVA TISSITÖN LÄTTÄPYLLY RIISITIKKU

• Tähtäyslima

Luiseva eli laiha hmm.. ok. Takaa päin nussiessa lyö vanteille mut ei haittaa.

Pienet rinnat parhaita. Ei roiku vanhempana.

En ymmärrä tätä lättäpyllyä. Pyklypylly on kiva.

Mikä on riisitikku?

• sdagfhjtj

Sori vaan mutta lättä on stadinslangissa pillu. Lesboja sanotaan lätänlyöjiksi, koska ne hinkatessaan pillujaan yhteen, saavat aikaan LÄTS LÄTS, joten siitä ovat saaneet tuon nimityksen lätänlyöjät.

• Illu04

Kuuluuko sun pepusta rutinaa vai suhinaa. Tuleeko hyviä vai pahoja hajuja?

• lättätyttö

Tämä on erikoinen vika pojissa. Kun ei uskalleta sanoa, että tykkää tytöstä niin aletaan kiusata nimittelemällä. Arvaan, että "lättä" tarkoittaa litteää ei pieniä muotoja.

• MrSshle

Tarkoittaa että heillä on aivoissa vamma ja sinun tehtävä on elää ens kesä täysillä, syö jädeä, ui, sukella, ihastu, lue fingerporia! Kommentit täällä on yhtä hyviä kuin lounaan etsiminen roskiksesta, pahviakin voi syödä ja joskus siinä on hyvät tekstit....

Fck'em&FckThs Answrs!

Elä kysy enää täällä tai missään, sano itelle että oot ihana rakas kaunis ok hyvä hyväksyttävä. Mä voin vetää noita lättyyn.

:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7748
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3722
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1160
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1013
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      973
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      772
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe