Kuinka kauan mies kestää avioliitossa sitä, että ei saa seksiä? Kuinka kauan kestää, että hän lähtee hakemaan sitä muualta?
Kysymys miehille
14
120
Vastaukset
- Totuussulle
Mitäs niin uskot ettei saa seksiä? Mistä tasan tiedät ettei ole saanut sitä seksiä? NIin olihan se sulta sitä vailla joten Ilmankos uskovat tarinaa ettei saa. Todellisuus voi olla kuule muuta! Ehkä vuorokauden voi olla ilman.
- uteliasnainentässä
Tarkoitin tällä sitä, että jos mies ja nainen on suhteessa, niin kuinka kauan silloin kestäisi?
- toisinaan.tekisi
riippuu miehestä pitkälti, joillain pari kk. joillain ehkä pari vuotta.
- turhaahuolehdit
Jos rakastaa niin tuskin se ongelma on.
- kestin
Kestin pihtaamista pari kuukautta. Nyt kaduttaa etten käynyt vieraissa aikaisemmin.
Jos nyt aloittaisin uuden avioliiton siinä olisi pihtaamisehto. Nyt on vakin kanssa pihtaamattomuustakuu eikä tarvitse hakea muualta. Minä olen avioliitossa ollut ilman seksiä yli kuusi (6) vuotta.
Sitten vaimoni suostui seksiin muutaman kerran ja nyt edellisestä kerrasta on yli kaksi vuotta.- yksilökohtaista
Se on varmaan ihan yksilökohtaista, kauanko sitä kestää, ja lähteekö hakemaan muualta vai ei.
Pahimpina väsymyksen aikoina olin itse ihan lahna, suostuin kyllä seksiin mutta en nauttinut siitä enkä ollut aloitteellinen, ja se vaikutti toki mieheenkin. Aika harvaa oli yhteinen seksi... Tyydytti itse itseään välillä paineita purkaakseen ettei ihan räjähtänyt. Ei lähtenyt vieraisiin kuitenkaan, koska ei ole sen sorttinen enkä olisi sellaista hyväksynyt. Meidän vahvuus oli kuitenkin se että pystyimme avoimesti puhumaan asiasta ja mieskin ymmärsi sen, ettei syy ole hänessä vaan tilanteessa - olin ihan burnoutin partaalla ellen jo sen puoelllakin, seksi ei tosiaan ollut listalla ykkösenä.
Myöhemmin, tilanteen normalisoiduttua, olemme olleet kumpikin kiitollisia siitä että toinen jaksoi olla silti rinnalla. - Tietystikin
Yleisluontoisesti tätä ei voi edes kysyä. riippuu miehestä.
Lisään vielä eiliseen kommenttiini.
Tuo vieraisiin meneminen on monesta asiasta kiinni.
Itselläni suurin este on ollut omatuntoni. Tiedän että olisin oikeutettu menemään vieraisiin, mutta silti omatuntoni kieltää sen, koska tiedän että se loukkaisi vaimoani, vaikka suhteemme on käytännössä kämppäkaveruus.
Tietenkin on ollut useita hetkiä, jolloin olisin halunnut naisen läheisyyttä, mutta silloin sopivaa naista ei ole ollut saatsvilla.
On ollut hetkiä, jolloin nainen olisi saatavilla, mutta silloin omatuntoni on ollut vahvempi.
Eli sopiva mielentila ja mahdollisuus ei ole kohdanneet.
Siinä jonkinlainen selitys vuosia jatkuneelle selibaatille.- rehellinenitselle
Huorataloja suomeen ja äkkiä.
- Omantunnonkysymys
Ei tarvitsisi pettää, kun kävisi ilotalossa?
- Lisäkysymys
Omantunnonkysymys kirjoitti:
Ei tarvitsisi pettää, kun kävisi ilotalossa?
Sekö ei ole pettämistä!
- mäentierä
En osaa sanoo, en oo ollu aviossa ikinä vielä.
- Osaamatonvastaamaan
Vaikea tietää, vaikea vastata, jossakinhan se raja varmastikin vastaan tulisi, tietysti merkittävää on sekin mikä johtaa tuohon tilanteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777