Sanoittaja, näyttelijä ja käsikirjoittaja Timo Eränkö tunnetaan Lapinlahden Linnut -yhtyeen perustajajäsenenä ja rohkeudestaan puhua vaikeistakin asioista ääneen.
http://www.kansanterveys.fi/diabetes/elamaa-sovussa-diabeteksen-kanssa
Lapinlahden Lintujen Timo Eränkö diabeteksestään
7
851
Vastaukset
- Anonyymi
Rip
69-vuotiaaksi kesti taudin kanssa - Anonyymi
Lapinlahden linnut olivat hyviä viihteen tekijöit. Aikansa kutakin, värikkäitä persoonia. Miten Mikko Kivinen joutui erotetuksi jonkun jutun takia?
- Anonyymi
Sivuartikkelista summa summarum:
"– Lääkärit eivät ymmärtäneet, että olen huippu-urheilija enkä siinä mielessä voi syödä tavallisen ihmisen tavoin. Hiilaripitoista sairaalaruokaa syödessäni lihoin 10 kiloa, jotka sitten piti laihduttaa suurimmaksi osaksi pois. "
Ymmärtävät, mutta eivät uskalla kertoa koska "suositukset" ovat umpimetsästä.- Anonyymi
Tietenkään sairaalassa makaava huippu-urheilja ei voi syödä samalla tavoin kuin urheileva huippu-urheilija. Samoilla ruokamäärillä lihoo väkisin.
- Anonyymi
"Hiilaripitoista sairaalaruokaa syödessäni lihoin 10 kiloa, jotka sitten piti laihduttaa suurimmaksi osaksi pois. "
Ai että diabeetikolle???
- Anonyymi
Minäkin "lihoin" viikon sairaalareissulla suunnilleen kilon päivässä, vaikka en kolmeen päivään saanut ruokaa ollenkaan. Syylliseksi epäilen niitä tippapulloja joista nestettä lorotettiin ranteisiin.
- Anonyymi
Leikkauksen jälkeen kroppa saattaa kerätä nestettä monta litraa eli kiloa. Itse olen sairaalassa aina turvoksissa kuin ilmapallo. Karmeita valokuvia: kaula ja naama nesteistä turvoksissa kuin ilmapallot.
Sairaalasta palattua "paino putosi" nopeasti 10 kiloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405645
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244601Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364534Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264322Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603805- 963202
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170