Sanoittaja, näyttelijä ja käsikirjoittaja Timo Eränkö tunnetaan Lapinlahden Linnut -yhtyeen perustajajäsenenä ja rohkeudestaan puhua vaikeistakin asioista ääneen.
http://www.kansanterveys.fi/diabetes/elamaa-sovussa-diabeteksen-kanssa
Lapinlahden Lintujen Timo Eränkö diabeteksestään
7
814
Vastaukset
- Anonyymi
Rip
69-vuotiaaksi kesti taudin kanssa - Anonyymi
Lapinlahden linnut olivat hyviä viihteen tekijöit. Aikansa kutakin, värikkäitä persoonia. Miten Mikko Kivinen joutui erotetuksi jonkun jutun takia?
- Anonyymi
Sivuartikkelista summa summarum:
"– Lääkärit eivät ymmärtäneet, että olen huippu-urheilija enkä siinä mielessä voi syödä tavallisen ihmisen tavoin. Hiilaripitoista sairaalaruokaa syödessäni lihoin 10 kiloa, jotka sitten piti laihduttaa suurimmaksi osaksi pois. "
Ymmärtävät, mutta eivät uskalla kertoa koska "suositukset" ovat umpimetsästä.- Anonyymi
Tietenkään sairaalassa makaava huippu-urheilja ei voi syödä samalla tavoin kuin urheileva huippu-urheilija. Samoilla ruokamäärillä lihoo väkisin.
- Anonyymi
"Hiilaripitoista sairaalaruokaa syödessäni lihoin 10 kiloa, jotka sitten piti laihduttaa suurimmaksi osaksi pois. "
Ai että diabeetikolle???
- Anonyymi
Minäkin "lihoin" viikon sairaalareissulla suunnilleen kilon päivässä, vaikka en kolmeen päivään saanut ruokaa ollenkaan. Syylliseksi epäilen niitä tippapulloja joista nestettä lorotettiin ranteisiin.
- Anonyymi
Leikkauksen jälkeen kroppa saattaa kerätä nestettä monta litraa eli kiloa. Itse olen sairaalassa aina turvoksissa kuin ilmapallo. Karmeita valokuvia: kaula ja naama nesteistä turvoksissa kuin ilmapallot.
Sairaalasta palattua "paino putosi" nopeasti 10 kiloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767