Sanoittaja, näyttelijä ja käsikirjoittaja Timo Eränkö tunnetaan Lapinlahden Linnut -yhtyeen perustajajäsenenä ja rohkeudestaan puhua vaikeistakin asioista ääneen.
http://www.kansanterveys.fi/diabetes/elamaa-sovussa-diabeteksen-kanssa
Lapinlahden Lintujen Timo Eränkö diabeteksestään
7
836
Vastaukset
- Anonyymi
Rip
69-vuotiaaksi kesti taudin kanssa - Anonyymi
Lapinlahden linnut olivat hyviä viihteen tekijöit. Aikansa kutakin, värikkäitä persoonia. Miten Mikko Kivinen joutui erotetuksi jonkun jutun takia?
- Anonyymi
Sivuartikkelista summa summarum:
"– Lääkärit eivät ymmärtäneet, että olen huippu-urheilija enkä siinä mielessä voi syödä tavallisen ihmisen tavoin. Hiilaripitoista sairaalaruokaa syödessäni lihoin 10 kiloa, jotka sitten piti laihduttaa suurimmaksi osaksi pois. "
Ymmärtävät, mutta eivät uskalla kertoa koska "suositukset" ovat umpimetsästä.- Anonyymi
Tietenkään sairaalassa makaava huippu-urheilja ei voi syödä samalla tavoin kuin urheileva huippu-urheilija. Samoilla ruokamäärillä lihoo väkisin.
- Anonyymi
"Hiilaripitoista sairaalaruokaa syödessäni lihoin 10 kiloa, jotka sitten piti laihduttaa suurimmaksi osaksi pois. "
Ai että diabeetikolle???
- Anonyymi
Minäkin "lihoin" viikon sairaalareissulla suunnilleen kilon päivässä, vaikka en kolmeen päivään saanut ruokaa ollenkaan. Syylliseksi epäilen niitä tippapulloja joista nestettä lorotettiin ranteisiin.
- Anonyymi
Leikkauksen jälkeen kroppa saattaa kerätä nestettä monta litraa eli kiloa. Itse olen sairaalassa aina turvoksissa kuin ilmapallo. Karmeita valokuvia: kaula ja naama nesteistä turvoksissa kuin ilmapallot.
Sairaalasta palattua "paino putosi" nopeasti 10 kiloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423384- 361974
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301719- 161507
- 231498
- 91381
- 241377
- 141217
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781115- 221092