skitsofreenikko

shoomaker

miun elämä on yhtä tuskaa ja näkyjä, en pysty enää poistumaan sisältä, kun kaikki katsoo ja puhuu pahaa, ne katseet ja näyt ..näen ihmiset pahoina ja pelottavilta, puhuvat kovaa ja tekevät miulle pahaa, joudun satuttamaan itseä, ihmiset pakottavat, äänet tulevat taivaalta ja joudun piiloilemaan sisällä muuten äänet tappavat, ansaitsen kaiken mitä ansaitsenkin..mikään ei lopu, nukkumaan en pysty en ää, kuolen muuten...mikään ei lopu äänet aina jatkuvat ja näyt lisääntyvät...kukaan ei päästä minnuu rauhaan..en tiedä mitä teen...täkään ei ole hyväksi, äänet sanoivat että joudun satuttamaan itseä, että sain kirjoitettua, kaikki on sekaisin

24

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhhuy

      Kirjoita tunteesi jonnekin ystävällisille ja ymmärtäväiosille ihmisille. Älä hakeudu psykiatriaan. Mistä luulen että oot jo tehnyt sen virheen... No koeta pitää vielä järjen rippeistäsi kiinni irrottautumalla psykiatrian saastaisesta otteesta.

    • jnki1

      Elä huoli. Kyllä se siitä pahenoo.

      • gellakf

        Jos sekaantuu psykiatriaan niin varmasti pahenee. Muuten tunnetilat ovat ohimeneviä. Psykiatrian aiheuttamat tuhot ovat pitkäaikaisia tai jopa pysyviä.


    • BatmanForever

      SEKO
      ANNNNNNNNNNNNNNNNNN

    • pätäpätätätpä

      Tämä on hyvä. Sinä tajuat, että se mikä yrittää säätää ja sekoitta elämääsi ei ole sinä itse.

      Osa sinusta on vielä sinä. Pidä kiinni siitä. Sinä tiedät ja tunnet itsesi. Sinä ole sinä.

      Sinä tiedät ja tajuat, että oikeasti ei ole mitään pahaa. Kukaan ei käy kimppuusi. Kukaan ei vainoa sinua.

      Sinun on näytettävä pelollesi, että sinä päätät. Sinä määräät omassa päässäsi. Älä anna muiden sekoittaa päätäsi.

      "Tätä päätäpä ei tämä pää sekoita!"

    • TiedänTunteen

      Mitä jos et uskoisi niitä ääniä? Kerro niille, että ne ei ole tervetulleita. Jos et välitä niistä niin ehkä ne alkaa hävitä.

      • HulluPulupoika

        Mä tuun sun uniin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • TriKellokoski

      Otahan poika Leponexiä!

    • eofkeufjtd

      Annan niiden pimeiden tunteiden virrata lävitsesi. Itselläki on skitsofreniadiagnoosi
      Uskon henkiolentoihin. Sinusssa on joku paha henki jostain syystä

    • sanoisinnäin

      mielestäni tuo on vaihe valaistumisesta, ei suinkaan paha henki.

    • yhtä_valitusulinaa

      Koska ja miten tämä alkoi?

    • OlenParempiKuinSinä

      Ding ding

    • JärjenÄäni32

      Mulla on kaikki hyvin, koska en lue uutisia kuin kerran viikossa. Kokeilkaapa pari kuukautta, niin huomaatte eron. Kuulostinpa nyt kovasti joltain höpöhöpömainokselta:D

    • Linkkukaulaan

      Tuota kaikkea olen kokenuyt ja ainakin hoitamattomana se on vuosikymmeniä kestävä tila ja saattaa olla, että et ole hoidoissakaan koskaan täysin ns normaali tilassa. Jos sinulla tulisi olemaan samaa kuin minulla on ollut niin kyllä kannattaa hirtää itsensä, enne kuin elää siinä helvetissä jonka minä olen kokenut skitson täden. Sinua ei ymmärretä eikä tulla ymmärtämään kukaan ihminen ei edes hoito alan ihmiset, he ovat vain pää osin sinun vartioitasi. Linkku kaulaan vaan!!

    • orkidea2912

      Sua varmaan edes vähän piristäis jos kerron sulle että samankaltaisia harhoja on mullakin, kaikenlaisia huuteluita taivaalta ja ne yrittää tuhota mun oman identiteettini ja on melko hyvin onnistunutkin!!Esimerkiksi ne väittää mua pervoks ja että jumala on mut hylännyt...pitää katsoo kun kävelee tuolla kaduilla ettei "tallaa ihmisten päälle"ja että ei istu kenenkään naaman päälle(pervoo mutten todella oo sellanen!!)Mää en oo ulospäin suuntautunut ja aikas arka aina kulkenut pää alaspäin ja nyt sekin on kääntynyt mua vastaan äänet sanoo että mää oisin asettanut ne alemmaksi vaikka mää oikeesti katson alas koska häpeän itseäni kyllä ovat inhottavia!!Ainut rauhallinen hetki on kun nukun, muuten sama helvetti alkaa heti aamusta ja loppuu unessa EI HETKEN RAUHAA!Hakeudun varmaan taas sairaalaan...en tiedä...toivon sulle kaikkee hyvää ja että pääset lopullisesti eroon ja pystyt vielä elämään elämääsi vaikka kova osaakin olla!!

      • Itse en oikeen voinut enää nukkuakkaan, ja nukahtaminen olikin todella vaikeaa, sillä olin liian sairas nukkumaan, ja kun nukahdin, niin saatoin herätä melkein heti saadakseni vain nähdä jonkin kamalan unikuvan edessäni, joka laitoi sydämen täyteen kauhua, tai sitten sain jonkin aikaa nukuttua, mutta aamulla heräsin yhtä hämmentyneena ja ahdistuneena, kuin olin mennyt nukkumaan.

        Mutta sinullekkin haluan sanoa, että nykyään elän ongelmieni kanssa ilman lääkitykssä uskon voimalla, ja voin hyvin, jos uskosta luopuisin, niin olisin varmasti takisin samassa painajaisessa.


    • 4673merkkiäjäljellä

      Epäilen että sinulla on vakavia ongelmia perusturvallisuudessasi johtuen traumoista tms. Henkilökohtaisia rajojasi on rikottu selkäsi takana tai tavalla tai alueella, jota ei edes ymmärrä puolustaa, koska ne ovat Jumalan, ja on mahdotonta ymmärtää, miksi kukaan rikkoisi toisen rajoja tällä tasolla joutuen Jumalan vihan alle.

    • Tuttu tilanne jotenki, ja silloin muinoin ajattelin, että mikään ei voisi minua enää pelastaa, vaan että kuolema olisi ainoa tie ulos.

      Mutta terve yhteys Jumalaan eheyttää ihmisen, ja antaa tarkoituksen elämälle, ja levon.

      • 7489378

        Jumala on täysi mulkku, joka tappaa lapsia syöpään. Turvaudu mieluummin Saatanaan!


      • 7489378 kirjoitti:

        Jumala on täysi mulkku, joka tappaa lapsia syöpään. Turvaudu mieluummin Saatanaan!

        Itse asiassa sairauskin saattaa olla pahan hengen työtä, ja on voitettavissa Jumalan avulla. Ei Saatnalla Saatanaa ajeta ulos.


    • Niiha

      Siis wat :O Jos näet näkyi ja kuulet äänii, ni eikös ne anna esim. Risperdalii, joka kyl tekee sun ajatteluprosessist tosi hitaan ainaki alkuu, mut se kyl poistaa kaikki äänet ja näyt. Ja sen se muute tekee iha hemmeti tehokkaasti. Voin täs sivumenne sanoo, et esimerkiksi, jos trippaat jollai näkyjä aiheuttavilla substansseilla, ni risperdal lopettaa sun tripin iha helveti lyhyee, jos sitä lyödää lihaksee. Eli se kyl poistaa kaikki näyt ja harhat, jos nyt nimeomaa ne sua häiritsee..

      • htghghth

        Valetta. Ei suurimmalle osalle toimi noin. Täysin keksitty, yliampuva mainospuhe.


    • Elinah32

      Liity injektion käyttäjiin, jos sua ei vielä isketä lihakseen

    • Anonyymi

      Olipa kerran lääkefirman edustaja. Käytti hän, Mark Patteri kovempaa ainetta kuin Sinä. Nosti hän sillä mainettaan baby druggereiden keskuus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe