Olin tänään ensimmäistä kertaa unisexissä ja olipa mahtava kokemus. Ensin imin kovaa isohkoa kalua jossa musta penisrengas, sain mahtavan lastin suuhuni. Seuraavaksi imin tummahkoa isoa kalua joka valutti kiihottavasti kiimalimaa ja ruiski ison lastin suuhuni. Viimeisenä runkkasin kovaa hieman alaspäin käyrää kalua joka ruiski lastin juuri kun olin alkamassa imemään. Kiitos teille kaikille, maistuitte puhtaalta ja kiimaiselta. Tulen toistekin.
Herkkua Unisexissä
8
411
Vastaukset
- BeMan
Olisi tilaisuus taas perjantaina mennä unisexiin. Löytyisikö halukkaita siistejä ja terveitä imettäjiä? Itsekin haluaisin kokeilla imettää holesta.
- imettävä
Imetkö vai haluat imeä?
- whitebiboy
Onko siellä ollut koskaan mustaa kyrpää tarjolla? Kiinnostaisi kokeilla.
- imettävä
tuleppas tänään paikalle?
- tauti_randomia
Aloitus kertoo hyvin se millaista riskiryhmää bi-seksuaaliset edustavat, vastuuntunnotonta seksikäyttäytymistä jossa omasta ja toisten trveydestä ei piitata.
Osa avaajan kaltaisesti (salaa) toimivista on vielä naimisissa olevia, perheellisiäkin ja jotka sitten suuntaavat kotiin puolisoaan halaamaan kuin mitään ei olisikaan ja riskeeraavat tartuttaa tauteja naiselleenkin, joka ei tuota riskiä ole valinnut.
Mikäli suuntauksestaan ja edesvastuuttomista toimistaan kärähtäisivät, niin suuressa osaa tapauksia saisivat kengän kuvan ahteriinsa eron muodossa.
Upeaa- oletuksia
Ettei vaan olis homon aloitus? Ei mainitse olevansa bi...
- bi-top-019
Huomenna pe 3.3.-17 imijää paikalla heti 10.00 jälkeen ?
- oral_fixation
Olisi ilo lutkuttaa ja hyväillä siistiksi sheivattua kullia gloryholessa 10.3.17 kl 18 aikaan c: Olen 25-vuotias mukavan näköinen mies. Löytyisikö nuoria kundeja ojentamaan auttavaa elintä? ;)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site395767Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2155317Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers354443SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto374020Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813756SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään443110Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062440SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het462382