Olin tänään ensimmäistä kertaa unisexissä ja olipa mahtava kokemus. Ensin imin kovaa isohkoa kalua jossa musta penisrengas, sain mahtavan lastin suuhuni. Seuraavaksi imin tummahkoa isoa kalua joka valutti kiihottavasti kiimalimaa ja ruiski ison lastin suuhuni. Viimeisenä runkkasin kovaa hieman alaspäin käyrää kalua joka ruiski lastin juuri kun olin alkamassa imemään. Kiitos teille kaikille, maistuitte puhtaalta ja kiimaiselta. Tulen toistekin.
Herkkua Unisexissä
8
426
Vastaukset
- BeMan
Olisi tilaisuus taas perjantaina mennä unisexiin. Löytyisikö halukkaita siistejä ja terveitä imettäjiä? Itsekin haluaisin kokeilla imettää holesta.
- imettävä
Imetkö vai haluat imeä?
- whitebiboy
Onko siellä ollut koskaan mustaa kyrpää tarjolla? Kiinnostaisi kokeilla.
- imettävä
tuleppas tänään paikalle?
- tauti_randomia
Aloitus kertoo hyvin se millaista riskiryhmää bi-seksuaaliset edustavat, vastuuntunnotonta seksikäyttäytymistä jossa omasta ja toisten trveydestä ei piitata.
Osa avaajan kaltaisesti (salaa) toimivista on vielä naimisissa olevia, perheellisiäkin ja jotka sitten suuntaavat kotiin puolisoaan halaamaan kuin mitään ei olisikaan ja riskeeraavat tartuttaa tauteja naiselleenkin, joka ei tuota riskiä ole valinnut.
Mikäli suuntauksestaan ja edesvastuuttomista toimistaan kärähtäisivät, niin suuressa osaa tapauksia saisivat kengän kuvan ahteriinsa eron muodossa.
Upeaa- oletuksia
Ettei vaan olis homon aloitus? Ei mainitse olevansa bi...
- bi-top-019
Huomenna pe 3.3.-17 imijää paikalla heti 10.00 jälkeen ?
- oral_fixation
Olisi ilo lutkuttaa ja hyväillä siistiksi sheivattua kullia gloryholessa 10.3.17 kl 18 aikaan c: Olen 25-vuotias mukavan näköinen mies. Löytyisikö nuoria kundeja ojentamaan auttavaa elintä? ;)
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411349Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443902Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133080Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin832090Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041039Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17830Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709