eli jos merkissä lukee posta romana niin onko se romanialainen ja mitä tarkoittaa magyar posta ja vielä galluppi: mulla on n.850 postimerkkiä, montako teillä on?....................
romanialaiset ja MP:t
Kain
4
558
Vastaukset
- qyy
posta romana on suomeksi romanian posti, magyar posta on suomeksi umkarin posti. Muuten nykyään Unkarin merkeissä lukee Magyarorszag
- Filat
Vastaukset kysymyksiisi jo saitkin. Arvioisin itselläni olevan postimerkkejä n. 200 000 kappaletta.
- merkki
Onhan noita merkkejä noin 10000
- Hurahtanut
merkki kirjoitti:
Onhan noita merkkejä noin 10000
Jos laskrn kaikki merkit eli koko maailman merkit
joita minulla on niin eiköhän niitä ole 250-350 tuhannen merkin huitteissa ja siihen päälle vielä kuoret ja kortit Ensipäivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965