Miten on voiko äitipuoli

entiseteukotmetikköön

mennä miehen lasten joulujuhlaan vaikka ei ole kutsuttu, sanottu vaan ettei saa mennä. Viesti tuli lastenäidiltä joka menee sinne mikä on outoa, kun ei ole enää miehen kanssa naimisissa vaan minä olen vaimo ja lapset ovat ns meidän. Ex vaimo vaan hoitaa ja huolehtii heistä ja me kasvatamme, tai minä oikeesti kun olen lastenhoitaja ammatiltani niin se on luontevaa että osaan.
Joulujuhlat olisi perheelle tarkoitettu ja miehen exä ei ole enää perheellinen.
Siellä on pienet tilat ja tilaa on vain koululaiset ja heidän vanhemmat, ja minähän olen lasten vanehmpi kun olen heidän äitipuoli. Meitä ei mahdu kolme samasta pehrreestä, olisi että se joten luontevaa olisi et se rääkkäkääkkä jäisi pois.
Jos en mahdu mukan ei mene mieskään, niin hän sanoi että ei mene, no vähän suostuttelin että ei menisi... ja ei sitten onneksi mene. On kummaa etei omat kasvatajat pääse mukaan kun pitää tunkea entiseten eukkojen mukaan paikkaan missä ei kuulu enää olla. Eukko näkee lapsiaan useimmin kuin me kasvattajat. Ilmankos lapsita on tullut erittäin onglemallisia. Eilenekään eivät läytäneet mitään mitä käskin etsiä. Mulla on kauheesti kvelvollisuuksia miehen lapsia kohtaan mutta ei oikeutta kuulemma määrätä vaikka olisin siihen paras mahdollinen äiti. Huomaa että lapset ovat paljon onnellisempia meillä kuin äitinsä luona, olen kuulemma aurinko meidän perheessä ja lapset rakastavat uutta äitiään.

13

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyttäpaskaa

      Jassoo, lakkaa trollaamasta mielenterveyspotilas ja alkoholisti.

    • äitupletonnistuuaina

      Voi toi. Sinne vaan ei sua ovelta käännytetä. Te kuulutte miehen kanssa sinne ilman muuta ja äiti jos mahtuu, toivottavsti ei mahdu, meette sen verran aikasempaa että saatte paikat. Jos lapsi pitää sua äitinä niin eikö se ole viesti sille vanhalle äidille? Lapsi sanoo totuuden. Juhliin vaan leikkimään äitiä kaikki on sun tukena.

    • äitipuoletrulaa

      Muistakka äidit ja miehet että äitipuoli on vertaisenne. Miksi olette mustiksia äitipuolista jotka ovat lastenne kasvattajia siinä kuin tekin. Ei heitä turhaan valikoida miehenne puolisoiksi. Äitipuoli on rikkaus lapsen elämssä ja vaikuttaa suurelta määrin hänen tulevaisuuteen hyvällä tavalla. Ongelmat poistuu ja säännöt tuplaantuu lapsen parhaaksi.

    • Annatilaa

      Luin avauksesta vain ensimmäisen lauseen ja sen pohjalta vastaan näin: Äiti/isäpuoli ei voi mennä joulujuhliin, sillä useissa kouluissa lapsen juhliin tulijoiden määrä on rajattu. Joka tapauksessa lapsen biologiset vanhemmat, mahdolliset sisarukset ja isovanhemmat menevä sinun edellesi.

      • äitipuolemahtuu

        Monesti miehen ex vaimo vie kahden paikan. Niin on lihavia.


      • iskänrakkaat
        äitipuolemahtuu kirjoitti:

        Monesti miehen ex vaimo vie kahden paikan. Niin on lihavia.

        Tässähän se lissumiesreppana taas paljasti itsensä. No jos sun ex-vaimo on lihava, niin voi-voi. Kaikki naiset ei oo ja sun nykyises on varmaan yhtä tyhmä kuin sä ja sekös sua harmittaa, kun lihava voi laihtua, mut tyhmä on aina tyhmä.


    • Lissupoisjääköön

      Sinä Lissu voit jäädä pois juhlista, sutturat on sieltä paikkansa ansainneet.
      Lapsesi tykkäävät enempi sutturoista, kun sinusta ,jolla pää sekaisin joka päivä liiasta alkoholin käytöstä, sinnuu ne häpee, mutta ovat ylpeitä naikkosista.

    • jokomenikaaliin

      No eivoi, sehän on perhejuhla. Sutturat ei kuulu lapsen perheeseen. On se jännä kun ei tajuta päivänselvää asiaa. Perheenrikkoja RI OLE MITÄÄN SUKUA LAPSELLE JA MIEHEN EXÄLE JA KOKO SUVULLE.

      Laastarisuhde, muuta sellainen näätä ei ole.

      • Aloitusonomasi

        Oho! Olet sitte taas erimieltä itsesi kanssa, olet säälittävä tapaus lässy. Olet pahasti sairas ja myös dementoitunut


    • Mustasellaiset

      naiset ovat säälittäviä, jotka ottavat miehen jolla vielä ala-ikäisiä lapsia. Ihankuin ei löytyisi ei lapsettomia miehiä. Itse en edes tahtoisi miestä jolla pieniä lapsia ja vielä leikkiä äitiä vieraille lapsille. Pitää olla aika köyhä elämä.

    • ongelmatta

      Älä ihmeesä tee joulujuhlasta riitaa, sehän on vain joulujuhla. Siis pari tuntia, kyllä kestät olla sen ajan jossakin muualla ja juhlitte joululomaa sitten lasten kanssa kotona. Tärkeintä on että LAPSILLA on mukava joulujuhla ja ainakin isä on siellä paikalla katsomassa heidän mahdollisia esityksiään. Jos et tee itse isoa numeroa poissaolostasi, ei lapset sitä mieti eikä sure. Sanot vaan yksinkertaisesti ja ystävällisesti, että sinulla on nyt este, mutta isä kyllä tulee juhlaan.

    • Hymyilevä-äitipuoli

      Suomi on vapaa maa. Menet tilaisuuteen, joka on miehesi lasten juhla. Ihan OK. Käytöstavat kuitenkin on syytä pitää mielessä, eikä lastenjuhlat ole oikea paikka mielenosoituksille. Niinpä olet paikalla kiltisti ja hymyilevänä, tervehdit lasten äitiä ystävällisesti ja sitten et kiinnitä häneen mitään huomiota, vaikka hän yrittäisi provosoida.
      Siten selviät tilanteesta.

      • Xxzdd

        Perheen rikojat ei kuulu meihen lasten juhliin se on äidin paikka naikkoset pysyköö n poissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe