Miten on voiko äitipuoli

entiseteukotmetikköön

mennä miehen lasten joulujuhlaan vaikka ei ole kutsuttu, sanottu vaan ettei saa mennä. Viesti tuli lastenäidiltä joka menee sinne mikä on outoa, kun ei ole enää miehen kanssa naimisissa vaan minä olen vaimo ja lapset ovat ns meidän. Ex vaimo vaan hoitaa ja huolehtii heistä ja me kasvatamme, tai minä oikeesti kun olen lastenhoitaja ammatiltani niin se on luontevaa että osaan.
Joulujuhlat olisi perheelle tarkoitettu ja miehen exä ei ole enää perheellinen.
Siellä on pienet tilat ja tilaa on vain koululaiset ja heidän vanhemmat, ja minähän olen lasten vanehmpi kun olen heidän äitipuoli. Meitä ei mahdu kolme samasta pehrreestä, olisi että se joten luontevaa olisi et se rääkkäkääkkä jäisi pois.
Jos en mahdu mukan ei mene mieskään, niin hän sanoi että ei mene, no vähän suostuttelin että ei menisi... ja ei sitten onneksi mene. On kummaa etei omat kasvatajat pääse mukaan kun pitää tunkea entiseten eukkojen mukaan paikkaan missä ei kuulu enää olla. Eukko näkee lapsiaan useimmin kuin me kasvattajat. Ilmankos lapsita on tullut erittäin onglemallisia. Eilenekään eivät läytäneet mitään mitä käskin etsiä. Mulla on kauheesti kvelvollisuuksia miehen lapsia kohtaan mutta ei oikeutta kuulemma määrätä vaikka olisin siihen paras mahdollinen äiti. Huomaa että lapset ovat paljon onnellisempia meillä kuin äitinsä luona, olen kuulemma aurinko meidän perheessä ja lapset rakastavat uutta äitiään.

13

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyttäpaskaa

Jassoo, lakkaa trollaamasta mielenterveyspotilas ja alkoholisti.

• äitupletonnistuuaina

Voi toi. Sinne vaan ei sua ovelta käännytetä. Te kuulutte miehen kanssa sinne ilman muuta ja äiti jos mahtuu, toivottavsti ei mahdu, meette sen verran aikasempaa että saatte paikat. Jos lapsi pitää sua äitinä niin eikö se ole viesti sille vanhalle äidille? Lapsi sanoo totuuden. Juhliin vaan leikkimään äitiä kaikki on sun tukena.

• äitipuoletrulaa

Muistakka äidit ja miehet että äitipuoli on vertaisenne. Miksi olette mustiksia äitipuolista jotka ovat lastenne kasvattajia siinä kuin tekin. Ei heitä turhaan valikoida miehenne puolisoiksi. Äitipuoli on rikkaus lapsen elämssä ja vaikuttaa suurelta määrin hänen tulevaisuuteen hyvällä tavalla. Ongelmat poistuu ja säännöt tuplaantuu lapsen parhaaksi.

• Annatilaa

Luin avauksesta vain ensimmäisen lauseen ja sen pohjalta vastaan näin: Äiti/isäpuoli ei voi mennä joulujuhliin, sillä useissa kouluissa lapsen juhliin tulijoiden määrä on rajattu. Joka tapauksessa lapsen biologiset vanhemmat, mahdolliset sisarukset ja isovanhemmat menevä sinun edellesi.

• äitipuolemahtuu

Monesti miehen ex vaimo vie kahden paikan. Niin on lihavia.

• iskänrakkaat
        äitipuolemahtuu kirjoitti:

Monesti miehen ex vaimo vie kahden paikan. Niin on lihavia.

Tässähän se lissumiesreppana taas paljasti itsensä. No jos sun ex-vaimo on lihava, niin voi-voi. Kaikki naiset ei oo ja sun nykyises on varmaan yhtä tyhmä kuin sä ja sekös sua harmittaa, kun lihava voi laihtua, mut tyhmä on aina tyhmä.

• Lissupoisjääköön

Sinä Lissu voit jäädä pois juhlista, sutturat on sieltä paikkansa ansainneet.
      Lapsesi tykkäävät enempi sutturoista, kun sinusta ,jolla pää sekaisin joka päivä liiasta alkoholin käytöstä, sinnuu ne häpee, mutta ovat ylpeitä naikkosista.

• jokomenikaaliin

No eivoi, sehän on perhejuhla. Sutturat ei kuulu lapsen perheeseen. On se jännä kun ei tajuta päivänselvää asiaa. Perheenrikkoja RI OLE MITÄÄN SUKUA LAPSELLE JA MIEHEN EXÄLE JA KOKO SUVULLE.

Laastarisuhde, muuta sellainen näätä ei ole.

• Aloitusonomasi

Oho! Olet sitte taas erimieltä itsesi kanssa, olet säälittävä tapaus lässy. Olet pahasti sairas ja myös dementoitunut

• Mustasellaiset

naiset ovat säälittäviä, jotka ottavat miehen jolla vielä ala-ikäisiä lapsia. Ihankuin ei löytyisi ei lapsettomia miehiä. Itse en edes tahtoisi miestä jolla pieniä lapsia ja vielä leikkiä äitiä vieraille lapsille. Pitää olla aika köyhä elämä.

• ongelmatta

Älä ihmeesä tee joulujuhlasta riitaa, sehän on vain joulujuhla. Siis pari tuntia, kyllä kestät olla sen ajan jossakin muualla ja juhlitte joululomaa sitten lasten kanssa kotona. Tärkeintä on että LAPSILLA on mukava joulujuhla ja ainakin isä on siellä paikalla katsomassa heidän mahdollisia esityksiään. Jos et tee itse isoa numeroa poissaolostasi, ei lapset sitä mieti eikä sure. Sanot vaan yksinkertaisesti ja ystävällisesti, että sinulla on nyt este, mutta isä kyllä tulee juhlaan.

• Hymyilevä-äitipuoli

Suomi on vapaa maa. Menet tilaisuuteen, joka on miehesi lasten juhla. Ihan OK. Käytöstavat kuitenkin on syytä pitää mielessä, eikä lastenjuhlat ole oikea paikka mielenosoituksille. Niinpä olet paikalla kiltisti ja hymyilevänä, tervehdit lasten äitiä ystävällisesti ja sitten et kiinnitä häneen mitään huomiota, vaikka hän yrittäisi provosoida.
      Siten selviät tilanteesta.

• Xxzdd

Perheen rikojat ei kuulu meihen lasten juhliin se on äidin paikka naikkoset pysyköö n poissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe