Miten on voiko äitipuoli

entiseteukotmetikköön

mennä miehen lasten joulujuhlaan vaikka ei ole kutsuttu, sanottu vaan ettei saa mennä. Viesti tuli lastenäidiltä joka menee sinne mikä on outoa, kun ei ole enää miehen kanssa naimisissa vaan minä olen vaimo ja lapset ovat ns meidän. Ex vaimo vaan hoitaa ja huolehtii heistä ja me kasvatamme, tai minä oikeesti kun olen lastenhoitaja ammatiltani niin se on luontevaa että osaan.
Joulujuhlat olisi perheelle tarkoitettu ja miehen exä ei ole enää perheellinen.
Siellä on pienet tilat ja tilaa on vain koululaiset ja heidän vanhemmat, ja minähän olen lasten vanehmpi kun olen heidän äitipuoli. Meitä ei mahdu kolme samasta pehrreestä, olisi että se joten luontevaa olisi et se rääkkäkääkkä jäisi pois.
Jos en mahdu mukan ei mene mieskään, niin hän sanoi että ei mene, no vähän suostuttelin että ei menisi... ja ei sitten onneksi mene. On kummaa etei omat kasvatajat pääse mukaan kun pitää tunkea entiseten eukkojen mukaan paikkaan missä ei kuulu enää olla. Eukko näkee lapsiaan useimmin kuin me kasvattajat. Ilmankos lapsita on tullut erittäin onglemallisia. Eilenekään eivät läytäneet mitään mitä käskin etsiä. Mulla on kauheesti kvelvollisuuksia miehen lapsia kohtaan mutta ei oikeutta kuulemma määrätä vaikka olisin siihen paras mahdollinen äiti. Huomaa että lapset ovat paljon onnellisempia meillä kuin äitinsä luona, olen kuulemma aurinko meidän perheessä ja lapset rakastavat uutta äitiään.

13

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täyttäpaskaa

      Jassoo, lakkaa trollaamasta mielenterveyspotilas ja alkoholisti.

    • äitupletonnistuuaina

      Voi toi. Sinne vaan ei sua ovelta käännytetä. Te kuulutte miehen kanssa sinne ilman muuta ja äiti jos mahtuu, toivottavsti ei mahdu, meette sen verran aikasempaa että saatte paikat. Jos lapsi pitää sua äitinä niin eikö se ole viesti sille vanhalle äidille? Lapsi sanoo totuuden. Juhliin vaan leikkimään äitiä kaikki on sun tukena.

    • äitipuoletrulaa