Minua kutsuu Playa del Carmen, 57 päivää........, aina se lähtöpäivä yllättää, ja mahanpohjassa muljahtaa, kun tajuan, että pian se reissu on edessä.
Mielenkiintoa riittää, kun en ole aiemmin ollut Meksikossa, että sillee!
PLC, ällärin muistutus
7
147
Vastaukset
- 45454
Minua 8 päivä päästä.... JEEE!
- tsetsekärpänen
Kauanko olet reissussa? Jos vaan sulla intoa riittää ennen tammikuun loppua kirjoittaa kokemuksistasi reissusta, niin olis kiva lukea. Meidän hotelli siä on Riu Tequila. Hyvää matkaa joka tapauksessa.
- Kiertolainen1980
Carmenissa nyt olevana ja huomenna kotiin lähtevänsä,niin kallis on paikka.
- tsetsekärpänen
Kerrotko millaista oli, ja mihin hintoihin kiinnitit huomiosi, kun kirjoitit, että Carmen on kallis paikka. Please!!!
- Cancun2krt
Meillä maaliskuussa lähtö 2vk Cancuniin, alle 3t€ ja all inclusive. Ei kallista jos hieman tinkii hotellista.
- Kiertolainen1980
Siinä kävelykadulla kaikki on hyvissä hinnoissa,johtuu kun carmenissa on paljon jenkkilästä lomalaisia. Mut kun käy sivummalla hinnat on sit huokeempia. Carmen on melkein sen yhden kadun varrella. Käykää paikallisten järjetämillä retkillä,jos vaan Englanti taituu.
- tsetsekärpänen
OK, näinhän se yleensä menee, että missä maksavia asiakkaita liikkuu, niin siellä hinnatkin ovat korkeammat. Kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882