Minua kutsuu Playa del Carmen, 57 päivää........, aina se lähtöpäivä yllättää, ja mahanpohjassa muljahtaa, kun tajuan, että pian se reissu on edessä.
Mielenkiintoa riittää, kun en ole aiemmin ollut Meksikossa, että sillee!
PLC, ällärin muistutus
7
209
Vastaukset
- 45454
Minua 8 päivä päästä.... JEEE!
- tsetsekärpänen
Kauanko olet reissussa? Jos vaan sulla intoa riittää ennen tammikuun loppua kirjoittaa kokemuksistasi reissusta, niin olis kiva lukea. Meidän hotelli siä on Riu Tequila. Hyvää matkaa joka tapauksessa.
- Kiertolainen1980
Carmenissa nyt olevana ja huomenna kotiin lähtevänsä,niin kallis on paikka.
- tsetsekärpänen
Kerrotko millaista oli, ja mihin hintoihin kiinnitit huomiosi, kun kirjoitit, että Carmen on kallis paikka. Please!!!
- Cancun2krt
Meillä maaliskuussa lähtö 2vk Cancuniin, alle 3t€ ja all inclusive. Ei kallista jos hieman tinkii hotellista.
- Kiertolainen1980
Siinä kävelykadulla kaikki on hyvissä hinnoissa,johtuu kun carmenissa on paljon jenkkilästä lomalaisia. Mut kun käy sivummalla hinnat on sit huokeempia. Carmen on melkein sen yhden kadun varrella. Käykää paikallisten järjetämillä retkillä,jos vaan Englanti taituu.
- tsetsekärpänen
OK, näinhän se yleensä menee, että missä maksavia asiakkaita liikkuu, niin siellä hinnatkin ovat korkeammat. Kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302582- 111252
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku330997- 44871
- 44838
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20819Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61744- 44730
- 44716
- 46646