Myydään matkahierontapöytä.Merkki on fysioline compact pro. Itselläni ei ole enää käyttöä pöydälle,kun lopetin hierontahommat ennenkuin oikeastaan ehdin edes aloittaa!:D Pöydän mukaan tulee käsituet,kasvoaukon pehmuste ja nilkkatyyny. Käsituille on edessä ja pöydän sivuilla monta paikkaa mihin ne saa kiinni,eli käsitukien korkeutta voi säätää edessä ja sivuilla sitä kuinka eteen tai taakse ne haluaa laittaa.Pöydän mukaan tulee myös tietenkin kulketuslaukku,missä pyörät alla,joten on myös helppo kuljettaa! Pöytä siis vastaa uutta,kun itselläni käyttö jäi siihen muutamaan kertaan! Ostakaahan joku tämä hyvä pöytä pois! Pääsee uuteen käyttöön!:)
Myydään matkahierontapöytä!
Lauruska95
1
139
Vastaukset
- Mahdollinen_ostaja
Myyjän yhteystiedot? Missä pöytä sijaitsee? Hinta? Maksu politiikka mahdollinen rahti - millä kuljetetaan, onko Matkahuolto mahdollinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818