Aihe

Turkin presidentti Arduan

Onemillion

Hieno ihminen. Turvapaikan hakijat tulossa Bulgarian kautta Suomeen. Miljoona tulee Suomeen.

7

<50

Vastaukset

• Satoja tuhansia tulee lisäksi Venäjän kautta lähiaikoina.

• Ruotsin puolelta varmasti tulee tuhansia.

• Norjastakin pääsee hyvin Suomeen!

• Harvemmin sieltä tulee alkoholisteja. Tämä on "Alkoholismi"-palsta; ihan vaan tiedoksi, jos silmät harittaa.

• No mutta aloittajahan on ilmiselvästi alkoholisti, juttelee itsekseen, pelkää jotain epämääräistä, ja on ihan väärässä paikassa ihan oikeaan aikaan.

• Kuka "Arduan"? Erdoganko? Minä en tajua sitä ihme-geetä, jota ei äännetä. Ketkä tulijoista ovat alkoholisteja, vai onko se viiksiville arakin tissuttelija, kun kerran tällä palstalla kommentoit? Ei ole häpeä, minäkin olen. Yeni Rakiin en koske. Nyt varmaan tulee haaste Turkin valtakunnanoikeuteen minulle ja Allersin ylläpidolle. Hei danskit, tilatkaa matkaliput Ankaraan, minä vedän odotellessa ankarat kännit. Tai poistakaa tämä viesti, kuten yleensä teette asiallisille viesteille ja uhkailusolvausskeida saa jäädä olemaan. Pitänee siis sanoa pari kertaa paska. Paska paska paska.

Viesti - Poista!

• Kato piru, viestini on yhä täällä. Lopettaisitte sotimisen Syyriassa: siellä tuotetaan maailman parasta anista (Pimpinella anisum).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      11861
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      7922