Tänään tuli se päivä kun tuo ikiliikkuja päätti jättää tielle. Kyseessä siis 2006 vuoden corolla 1.6 bensa. Suoraan ajosta kone sammui ja mittaristovalot pimeäksi. Siinä sitten tienposkessa tutkin sulakkeita ja huomasin että tuo sulake numero 4 (30A) eli jonkinlainen käynnistyksen pääsulake oli palanut. Vaihdoin sulakkeen ja sain auton käyntiin. Heti kun koskin kaasuun sama tilanne ja sulake räpsähti. Vielä päätin yhden sulakkeen tuhlata ja se meni heti kun käänsin virtoja päälle. Mitään hajua mistä lähteä vikaa etsimään? Mitän varoituksia ei tuota ennen antanut
Corolla 2006 30A pääsulake
ihmevehje
1
332
Vastaukset
- perjantai-illan.huumaa
Eli vika on ilmeisesti virtalukon ja sytytyslaitteiden välissä. Katsele nyt ne rintapellin läpiviennit ensin, ettei ole eristykset hankautuneet pois. Olisi hyvä, jos sinulla olisi muutama sulake ja kaveri katselemaan ja kuuntelemaan konehuoneen puolelta missä räsähtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565