Siis, oon tyttö, ja mun kaikil kavereil on poikkis... Ja mua ahdistaa kun mul ei oo.. Kuten tarkkasilmäisen ovat huomanneetkin, erosin juuri hyvästä "ystävästä.. (Pojasta) ja olen masentunut.. En ole nähnyt häntä viikkoon.. Haluaisin siis poikaystävän niin kovasti!!! Mutta en tiedä olenko valmis? Ajatuskin poikaystävästä puistattaa.. Mutta siltiiiiii!!! Auttakaa! En tiiä mitä pitäs tehä? Täs tietoi musta jos jotakin kiinnostas..
Olen tyttö
En käytä meikkiä.. Vielä ;)
Olen 05 (eli 5 luokalla)
Olen 11 vuotta, ja 9 kuukautta
Haluan poikaystävän
Painan jotain 50-52kg
Olen 160 cm pitkä
Olen energinen, nauran helposti ja ihastun ehkä liiankin helposti ;)
Harrastan kilpatasolla voimistelua
Asun joensuussa
Siinä joitakin juttuja musta... Ja yks asia vielä.. En oo ettimässä poikkista....:/ mut haluun neuvoja.. Kiitän jo valmiiksi kaikkia asiallisesti vastanneita🙃
Haluaisin EHKÄ poikaystävän
12
157
Vastaukset
- Perusperjantai
Vaikutat vitun lapselliselta, elä ihmeessä mene etsimällä etsimään poikaystävää kun tuossa kehitysvaiheessa ei edes tiedetä mitä eroa on kaveruudella ja seurustelusuhteella.
Voi helv.. 05??
- Eiperkele
Sitähän minäkin...
- NuorilleLuotettavaaApua
05 eli suurinpiirtein 5-8v?? (Osaan oikeesti laskee mut 11v ei pitäs olla mitään asiaa internettiin)
- Vammaset
Kiitos todella paljon auttavista kommenteista!😒
- NuorilleLuotettavaaApua
Haukuks kehareita?
- Nytäijähei
Eikö kehari oo enemmänki haukkuma sana vammaisille
Nytäijähei kirjoitti:
Eikö kehari oo enemmänki haukkuma sana vammaisille
Kehari = kehitysvammainen
Eli tyhmä ihminen.
- mikolat
Mitä nyt iternettinn pääsyssä on erikoista sinne nyt pääsee kaikki .Jota jokin asia kiinosttaa niin pääeset sinäkin sinne ei ole mitään väliä mitä haet.Ei ole mitään väliseinää joka eroitaisi sinut internetistä.
- Kiinostunupoika
Kik? Voin tul ainaki juttelee...
- joo.oon.04
"poikkis" :D No jaa, sullahan ei mitään kiirettä todellakaa oo, mut miks haluut sen poikaystävän? Vaan koska ryhmäpaine? jjuu, sanon vaa että älä oo masentunu koska ei kuulostalu että sulla olis siihe tarvetta. Äläkä valita ettei sul oo sitä poikaystävää, kylsä voit seurustella jos haluut mut kuulostaa vähä siltä ettei sulla mikää kiirekkää oo :D
En tuomitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501