Siis, oon tyttö, ja mun kaikil kavereil on poikkis... Ja mua ahdistaa kun mul ei oo.. Kuten tarkkasilmäisen ovat huomanneetkin, erosin juuri hyvästä "ystävästä.. (Pojasta) ja olen masentunut.. En ole nähnyt häntä viikkoon.. Haluaisin siis poikaystävän niin kovasti!!! Mutta en tiedä olenko valmis? Ajatuskin poikaystävästä puistattaa.. Mutta siltiiiiii!!! Auttakaa! En tiiä mitä pitäs tehä? Täs tietoi musta jos jotakin kiinnostas..
Olen tyttö
En käytä meikkiä.. Vielä ;)
Olen 05 (eli 5 luokalla)
Olen 11 vuotta, ja 9 kuukautta
Haluan poikaystävän
Painan jotain 50-52kg
Olen 160 cm pitkä
Olen energinen, nauran helposti ja ihastun ehkä liiankin helposti ;)
Harrastan kilpatasolla voimistelua
Asun joensuussa
Siinä joitakin juttuja musta... Ja yks asia vielä.. En oo ettimässä poikkista....:/ mut haluun neuvoja.. Kiitän jo valmiiksi kaikkia asiallisesti vastanneita🙃
Haluaisin EHKÄ poikaystävän
12
114
Vastaukset
- Perusperjantai
Vaikutat vitun lapselliselta, elä ihmeessä mene etsimällä etsimään poikaystävää kun tuossa kehitysvaiheessa ei edes tiedetä mitä eroa on kaveruudella ja seurustelusuhteella.
Voi helv.. 05??
- Eiperkele
Sitähän minäkin...
- NuorilleLuotettavaaApua
05 eli suurinpiirtein 5-8v?? (Osaan oikeesti laskee mut 11v ei pitäs olla mitään asiaa internettiin)
- Vammaset
Kiitos todella paljon auttavista kommenteista!😒
- NuorilleLuotettavaaApua
Haukuks kehareita?
- Nytäijähei
Eikö kehari oo enemmänki haukkuma sana vammaisille
Nytäijähei kirjoitti:
Eikö kehari oo enemmänki haukkuma sana vammaisille
Kehari = kehitysvammainen
Eli tyhmä ihminen.
- mikolat
Mitä nyt iternettinn pääsyssä on erikoista sinne nyt pääsee kaikki .Jota jokin asia kiinosttaa niin pääeset sinäkin sinne ei ole mitään väliä mitä haet.Ei ole mitään väliseinää joka eroitaisi sinut internetistä.
- Kiinostunupoika
Kik? Voin tul ainaki juttelee...
- joo.oon.04
"poikkis" :D No jaa, sullahan ei mitään kiirettä todellakaa oo, mut miks haluut sen poikaystävän? Vaan koska ryhmäpaine? jjuu, sanon vaa että älä oo masentunu koska ei kuulostalu että sulla olis siihe tarvetta. Äläkä valita ettei sul oo sitä poikaystävää, kylsä voit seurustella jos haluut mut kuulostaa vähä siltä ettei sulla mikää kiirekkää oo :D
En tuomitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780