niin olet kyllä väärässä.
Jos luulet että olen Susta päässyt yli
25
333
Vastaukset
- näyttääsiltä
Niin ajattelin.
- Jollekin
Luulin niin...
- kunonmerkitystä
En usko, että oikeasti luulit.
- Jollekin
kunonmerkitystä kirjoitti:
En usko, että oikeasti luulit.
????? Ap?
- kenestä
Kuka
- HaluatkoSs
Voiteisiinko viestittää?
- SinisenMerenStrategia
Voisiko asialle tehdä jotain...?
- nounounounou
Koska me kaikki olemme täällä palstalla niin vastaus on tietysti.
EI! En mä haluu!!! Jos siniselle merelle on päässyt niin ei sieltä kannata pois haikailla. Anna mennä vaan ja hyödynnä tuo uniikki mahdollisuus joka sinulla on ennen kuin muut ryysäävät sinne ja tilanne on ohi.
- kunhanKommentoin
En minäkään.
Tietämättä kenelle. - kunhan_totean
No en mäkään ole susta!
Ollaan sitte. Ylipääsemättömissä. - Eipahalla
Etkä pääse yli, oot vain jumittunu tälle palstalle ja elät tämän palstan kautta jotain jo olematonta. Ala tehdä elämässäsi muita asioita kuin tätä, niin pääset eteenpäin.
- sinullekin
samat sanat :)
- tiedoksenne.ettå
Tää on Satulle
- Satumaista-
Oliko Sadulle?
- Kukkaseppelsydänsukat
Musta tuntuu mies että olet niin hattaraa pää ettet koskaan pääse minusta yli vaikka haluaisitkin.
- Ässäinen
Se on hyvä... Kai?
Ps.Hukun tähän ikävään, heittäisitkö pelastusrenkaan?- hankalaaon
Kyllä tässä hieman itsekin sellaista tarvitaan. Voiko hukkuva toisen pelastaa?
- Ässäinen
hankalaaon kirjoitti:
Kyllä tässä hieman itsekin sellaista tarvitaan. Voiko hukkuva toisen pelastaa?
Kaveria ei jätetä...Vai miten se meni...
<3
- HaluaisinTietää
Kenelle tämä on?
- eisulle
ainakaan.
- Mitämerkitystä
Kenellekään voi olla anonyymillä viestillä kuka on kirjoittaja ja kenelle.
Omat asiat hoidetaan toisella tavalla.
- Ldldmziznifnz
No se nyt on sun ihan ikioma ongelma jos olet niin raukka niin ole sitten ei se mua liikuta pätkääkään.
- Punapäällenijokamuistaa
Huomattu on ja se näkyy sun olemuksessa.
- huomaan_Susta
mutta silti pakoilet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644