niin olet kyllä väärässä.
Jos luulet että olen Susta päässyt yli
25
323
Vastaukset
- näyttääsiltä
Niin ajattelin.
- Jollekin
Luulin niin...
- kunonmerkitystä
En usko, että oikeasti luulit.
- Jollekin
kunonmerkitystä kirjoitti:
En usko, että oikeasti luulit.
????? Ap?
- kenestä
Kuka
- HaluatkoSs
Voiteisiinko viestittää?
- SinisenMerenStrategia
Voisiko asialle tehdä jotain...?
- nounounounou
Koska me kaikki olemme täällä palstalla niin vastaus on tietysti.
EI! En mä haluu!!! Jos siniselle merelle on päässyt niin ei sieltä kannata pois haikailla. Anna mennä vaan ja hyödynnä tuo uniikki mahdollisuus joka sinulla on ennen kuin muut ryysäävät sinne ja tilanne on ohi.
- kunhanKommentoin
En minäkään.
Tietämättä kenelle. - kunhan_totean
No en mäkään ole susta!
Ollaan sitte. Ylipääsemättömissä. - Eipahalla
Etkä pääse yli, oot vain jumittunu tälle palstalle ja elät tämän palstan kautta jotain jo olematonta. Ala tehdä elämässäsi muita asioita kuin tätä, niin pääset eteenpäin.
- sinullekin
samat sanat :)
- tiedoksenne.ettå
Tää on Satulle
- Satumaista-
Oliko Sadulle?
- Kukkaseppelsydänsukat
Musta tuntuu mies että olet niin hattaraa pää ettet koskaan pääse minusta yli vaikka haluaisitkin.
- Ässäinen
Se on hyvä... Kai?
Ps.Hukun tähän ikävään, heittäisitkö pelastusrenkaan?- hankalaaon
Kyllä tässä hieman itsekin sellaista tarvitaan. Voiko hukkuva toisen pelastaa?
- Ässäinen
hankalaaon kirjoitti:
Kyllä tässä hieman itsekin sellaista tarvitaan. Voiko hukkuva toisen pelastaa?
Kaveria ei jätetä...Vai miten se meni...
<3
- HaluaisinTietää
Kenelle tämä on?
- eisulle
ainakaan.
- Mitämerkitystä
Kenellekään voi olla anonyymillä viestillä kuka on kirjoittaja ja kenelle.
Omat asiat hoidetaan toisella tavalla.
- Ldldmziznifnz
No se nyt on sun ihan ikioma ongelma jos olet niin raukka niin ole sitten ei se mua liikuta pätkääkään.
- Punapäällenijokamuistaa
Huomattu on ja se näkyy sun olemuksessa.
- huomaan_Susta
mutta silti pakoilet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045281Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17610821Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok02850Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321485
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261470