Turha yrittää vääntää siitä, missä sitä on, ilmeisesti. Mutta mitä on aito hyvä asiakaspalvelu? Vai riittääkö vaan asiakaspalvelu, missä ei ole mitään vikaa, sellainen, josta ei jää mitään mieleen. Minun mielestä aito hyvä on sellaista, että sen muistaa. Asiakkaan luonteva huomioiminen. Ei makeilua ja pakkomyyntiä. Ei sitä, että myyjät kertoilee, että minä just myin sen ja sen tuotteen, vaan sitä, että edellinen asiakas just osti sen tuotteen. On minä-keskeisiä asiakaspalvelijoita, jotka ei huomaa mitä puheissaan tuovat koko ajan esille, sitä omaa itseään. Sama koskee reklamaatiotilanteita, vain harvoin edes pahoitellaan asiakkaan kokemaa pettymystä. Anteekspyyntö on ollu historiaa jo kauan. Pientenkin reklamaatioitten hoitotapa kertoo aidon hyvän asiakaspalvelun tason. Siinä myyvä osapuoli asettuu asiakkaan asemaan, se vaatii aitoutta ja taitoa.
Aito hyvä asiakaspalvelu, mitä se on?
mitenSinäAjattelet
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718