Onko kenelläkään tietoo...
Miten koirat reagoivat hajukynttilöihin?
Kun tulen kotiin, koirani tervehtii ja hyppää minua vasten ja haistelee korviani... sitten se muutaman kerran aivastelee. Eli se haisteli mun hajuvedet. Hajuveteni ei ole kovin voimakasta.
Tiedän, että koiralla on voimakas hajuaisti.
Haluaisin iltaisin poltella hajukynttilöitä, mutta kärsiikö koira siitä?
Kertokaa viisaamat, mitä mieltä olette?
Kiitos jo etukäteen....
koiran hajuaisti...
2
1901
Vastaukset
- koirienystävä
että siitä nyt on hirveitä kärsimyksiä koiralle, jos tuoksukynttilöitä polttelee -ellei nyt kilotolkulla niitä jatkuvasti. kyllähän erilaiset pesuaineetkin sisältävät voimakkaitakin hajuja.
näin minä luulen. - yön_tytär
On kaksi koiraa, ja poltellaan tuoksukynttilöitä ja suitsukkeitakin toisinaan.
Eivätkä nuo ole moksiskaan.
Mutta jos tuon uuden tuoksun, haistelevat ja aivastelevat, ja suitsukkeita ensikerran haistellessaan Hiili päätti että savu on syötävää. =)
Eli ei minullakaan ole tietoa, muutakun kokemusta, jonka perusteella uskon että varmaan koirien reaktiot ovat hajusta kiinni..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667