Viime yönä pöllitty jopo missä saatana olet.
Oranssi jopo
10
340
Vastaukset
- Katellaan.näkyykö
Mistä vietiin ?
Mihin aikaan ?
Oliko lukittu,jos niin miten ?
Oliko ihan oma eli onko ostokuittia ?
Olisko mitään erikoisia tuntomerkkejä pyörästä tai viejästä epäilyä?
Olisko jopo vain unohtunut jonneki ?- Huolestunutta
Pyörätelineestä.
Eihän sitä voi tietää ellei ole juuri silloin itse paikalla.
Oli lukittu lukolla.
Mitä helvettiä sä multa kuittia vaadit.
Pyörä on Jopo merkkinen ja mallinen. Epäilystä ei ole tuntomerkkejä kun en nähnyt varkautta.
Miten niin unohtunu. En mä mitään vakuutuspetosta ole tekemässä.
Voi hyvä luoja sentään kaikenlaisia omituisia otuksia täältä löytyykin. - Anonyymi
Huolestunutta kirjoitti:
Pyörätelineestä.
Eihän sitä voi tietää ellei ole juuri silloin itse paikalla.
Oli lukittu lukolla.
Mitä helvettiä sä multa kuittia vaadit.
Pyörä on Jopo merkkinen ja mallinen. Epäilystä ei ole tuntomerkkejä kun en nähnyt varkautta.
Miten niin unohtunu. En mä mitään vakuutuspetosta ole tekemässä.
Voi hyvä luoja sentään kaikenlaisia omituisia otuksia täältä löytyykin.Mä otin sen jopon
- trhuuuutt
nou hätä, täällä se on mun vieressä lämpösen peiton alla,pröööhht, sorry, äitin lihikset kahel nakil ja kaikil mausteil tupla valkosipulil, pröööhhtt , pöllyttää peittoo, mutt jopo on hyväs talles,tuuu hakee ko kerkiit
- TeukkaMaukka
Tervasaaren siltojen alta olen naarannut monta hyvää fillaria ylös, joku idiootti niitä sinne linkoo...
- Upseerikylänasukas
Käy vilkasemassa Raussin kaupan pyörätelinettä Mäntlahdessa, jos vaikka löytyisi sieltä.
- pollasekasin
Jopo vaihtanu kaupunkia, jonkun pakun kyydissä? Kaikki pakut ratsiaan jotka näkkyy kelikameras!
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Mä oon ottanut sen jopon
- Anonyymi
sullahan jopo keulinut kauan aikaa jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486218Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694105Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t203131- 343085
- 1932908
- 402542
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132469törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192400- 1501479
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3221477