Kumpi on parempi aito kuusi vai muovikuusi?Minkälaisia koristeita laitatte?
Joulukuusi
5
86
Vastaukset
- Veera1992
Itse pidän aidosta kuusesta. Kynttilät laitan kuuseen sekä palloja ja koriste nauhaa.
- Oi.kuusipuu
Muovikuusi on vähän sama kuin tekokukat.
Meillä on aina, aito tuuhea, mutta ei kovin iso pihtakuusi ja vain olkikoristeita, joissa punaiset silkkinauhat ripustuslenkkeinä.
Sähkökynttilät pitää olla, turvallisuuden vuoksi.Muistan ajan, jolloin kuuseen laitettiin sellaisilla nipistimillä aitoja kynttilöitä.Ne oli tosi kauniita, mutta paloivat nopeasti loppuun ja sitten laitettiin uudet.Ne oli niitä samoja pieniä, mitä enkelikelloon laitetaan.Ihme ettei niitä poltellessa tullut enemmänkin tulipaloja. Meillä on käytetty tekokuusta, kun talossa on 11koiraa ja 1 kissa. Ettei koirat söisi havun neulasia(pudonneita). Olen ollut tyytyväinen tekokuusestakin :).
Koristelemme: palloilla, led kynttilöitä, nauhaa (punasta,hopeaa&kultaa).
Yms. ...
:DD- Joulupalloja
Aito kuusi. Olkikoristeet ja sähkökynttilät ovat olleet aikaisempina vuosina aikuisten kuusessa . Pieni pojanpoika saa koristella nykyisin kuusen palloilla, tontuilla ja muilla koristeilla miten haluaa <3<3<3 Lapsuudessani oli myös kuusessa karamellejä ja aidot kynttilät sekä hopea tähti latvassa :)
- Stella1980
Mun mielestä aito kuusi on parempi. Koristeet ovat perinteiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904