JÄMI SÄÄTIÖN AVUSTUSANOMUS
Jämi säätiö anoo Jämijärven kunnalta avustusta 4149,57 euroa
lainojen lyhennysten ja korkojen maksuun Jämijärven Osuuspankille
Säätiön taloudellinen tilanne ei mahdollista näitä maksuja
ajallaan
Kunnanhallitus keskustelee ja siunaa em. JämiSäätiön avustusanomuksen jälleen kerran.
Jämisäätiön avustushakemus monesko kerta taas?
6
120
Vastaukset
- eviijaleevi
Onko tässä mitään järkeä. Tappiota tuottava vanha laho putki, johon kunnan varat valuu vuodesta toiseen ? Ehdotann että mahdollisimman moni lähtisi istumaan kokoukseen , jossa tästä asiasta käydään keskustelua ja päätöksentekoa. Toivon että mahdollisimman moni tulee sinne kokoukseen sanomaan mitä mieltä koko muu kunta on tästä älyttömästä " hiihdon rahareiästä", joka oikeasti raastaa mieltä ja hermoa !
- huhhuhhuhhuhhuh
Jämisäätiöllä ja hiitoputkella ei ole mitään tekemistä keskenään! Jämisäätiö on vaan jäänne joka tukee konkurssihotellia ja v vuorta lämmöllä ja pihanhoidolla!
- Hikeäpukkaa
Jämijärven Osuuspankkikin voisi osallistua talkoisiin ja merkitä ko. lainan lyhennyksen luottotappioihin. Paljon rahaliikennettä kiertää Op:n kautta.
- popia
Jämijärven op. ssä on niin pihiä touhua ettei sieltä sellaista edes voi harkita!
- suksikaaputkeenne
v vuori on melkeen sama asia kun hiihtoputki. Hiihtotunnelin hallitus istuu perse homeessa eikä tee mitään, hiihtotunnelia pitäää heidän mielestään tukea aina, itse eivät tee tikku ristriin. hävetkää saatanan moukat
- renkimies777
Jämillä on kaksi lahkoa . vittumainen hiitotunnelin oy joka nyhtää ahneena paskana rahaa kunnalta laskuihin joita ei itse kykene maksamaan. ja toinen lahko on suksibisnes firma joka kusettaa v.vuorta ja hankkii tavaraa kytkytkaupoilla, myy ilman kuittia ja näyttää keskisormee vuokranantajalleen, joka luulee olevansa ihan hyvä jätkä näitten kusettajien silmissä. Kuinka kauan v.v jaksaa katella tollasta mielipuolista vittuilua ja mustamaalaamista ?
hiihtotunneli ry :n päät vadille ja hoitakaa saatana hommanne ja tehkää bisnestä älkääkä piipittäkö ja ruikuttako rahaa, perkele. Hiihtotunnelihallistus makselkoot viulujaan vaan ite
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1462408Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1351372Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91232- 90972
- 47964
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i294932Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140893- 40794
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70708Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30675