Miehen heikko libido on edelleen tabu?

lakossavastentahtoaan

Otsikko tiivistää kaiken. Niin on myös omassa suhteessani, mutta siitä ei oikein voi jutella. Mies ei yksinkertaisesti halua enempää läheisyyttä. Halauksia vain. Vika ei kuulemma ole minussa, ja että "pitäisi" harrastaa enemmän seksiä, mutta asia ei vain etene, vaikka miten houkuttelisi. Tyrkyttäminen ei ole yhtään minun juttuni, ja se tuntuu alentavalta. Mutta tykkään kyllä pukeutua seksikkäästi ja pidän itseni kunnossa. Hän ei ole koskaan ollut seksiasioissa aktiivinen tai erityisen innokas. Jos olisin alussa tiennyt mitä ongelmia se aiheuttaa myöhemmin, en olisi alkanut suhteeseen ollenkaan.

Olen aika nätti ja mukava nuorehko nainen, ja pidän monenlaisesta seksistä. Olen myös ollut rehellinen ja todella uskollinen monta vuotta. Mutta pakostakin alkaa katsella aidan toiselle puolen. On ollut monia kiinnostuneita miehiä, jotka olen parisuhteen takia torjunut, mutta en oikein enää tiedä miksi. Mies ei välitä minun tarpeistani, ei varsinkaan fyysisistä, muttei oikein muustakaan. En oikein tiedä, miksi minun pitäisi jatkaa tässä pelkän menneen takia. Olo tuntuu jotenkin huijatulta ja jätetyltä, vaikka olemmekin vielä toistaiseksi yhdessä.

Haluaisin asiallisia vastauksia ihmisiltä, jotka ovat pohdiskelleet samanlaisia.

4

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IrrottauduEteenpäin

      Uskoin parempaan huomiseen 10 v., mutta jos toista ei seksi kiinnosta niin ei se siitä muutu. Halukkaampi haluaa ja haluton ei. Jos seksuaalsisuus mene yhteen niin kyllä ne tunteet lopulta muuttuu ja kuihtuu.

    • behetht

      Kannattaa luopua haluistaan, jos ei niitä pysty itse täyttämään. Kukaan muukaan ei sitä nimittäin pysty tekemään, vaikka olisi millainen ihmeolento.

    • Isäjatalonmies

      Täällä n. 4kymppinen mies joka ihan samassa tilanteessa. Tässä suhteessa vietetty nakertaa itsetuntoa ja todellakin uskollisuus on koetuksella ollut jo monesti. Monesti minäkin mietin myös että miksi rimpuilen. En todellakaan ole mikään seksihullu, ihan perinteisessä muodossa aviovuoteessa nautittuna. Tai no ehkä jos joskus vaikka suihkussa tai keittiön pöydälläkin...:D Tietoisuus siitä että se kerran viikossa ei todellakaan ole liikaa pyydetty jonkun toisen naisen kanssa saa mielen aina välillä mustaksi kotona, kun kerta vuodessakin on nähty. Siitä nyt onneksi on noustu, mutta vaatii mun jatkuvaa rohkaisua ja yliyrittämistä joka kieltämättä vie itseltäkin joskus halut.

      Eniten satuttaa vastavuoroisuuden puute..... Kuten myös, en ikipäivänä olisi tähän suhdejunaan hypännyt jos olisin tiennyt minkälaisia väliasemia tässä matkalla on.
      Mutta se kun pitkiä aikoja puuttuu se tunne että olet haluttu ja toivottu. Kaikki on melkoista teatteria. Ja vääjäämättä se halailu ja muu läheisyyskin katoaa. Itsellä alkaa kierrokset nousta ja toisella ei tunnu "mitään". Ja toki myös halutonpuolisko on yleisesti haluton myös muuhun läheisyyteen.
      Itse en pysty ymmärtämään miten se voi olla niin kamalaa olla lähellä ja intiimisti toisen ihmisen kanssa jos aidosti rakastaa. Niinkuin vaimo väittää edelleen, itse en ole niinkään enää varma omista tunteistani...

      En kyllä oikeasti tiedä mitä teen. Lapset tässä kasvaa ja lähtee kotoa ja kyllä jossain kohtaa tulee se aika kun täytyy sanoa vaimolle hyvästi.

      Miehen libido on eittämättä tabu. Mutta ei se ihan helppoa ole ulospäin unelmaperhettä hajottaa sen takia kun "ei saa pillua".... Sotii todella mun parisuhdekäsitystä vastaan kaikinpuolin.

    • iugiug

      Haluton mies myös täällä. Ihastun sitten helposti muihin miehiin... Ei tämä näinkään voi loputtomiin jatkua. Ja ero taitaa olla ratkaisu koska mies ei halua mennä lääkäriin saamaan testosteronia tai viagaraa. Eikä parisuhdeterapeutille... Kun hällä ei ole onglmaa... Itse en ole jaksanut aiheesta enää puhua aikoihin. Kun nyt selvittäs vuodenvaihteeseen. Eroaminen on vaan niin helvetin vaikeaa, kun mitään suuria riitoja ei ole. Hellyyttä on jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe