Miehen heikko libido on edelleen tabu?

lakossavastentahtoaan

Otsikko tiivistää kaiken. Niin on myös omassa suhteessani, mutta siitä ei oikein voi jutella. Mies ei yksinkertaisesti halua enempää läheisyyttä. Halauksia vain. Vika ei kuulemma ole minussa, ja että "pitäisi" harrastaa enemmän seksiä, mutta asia ei vain etene, vaikka miten houkuttelisi. Tyrkyttäminen ei ole yhtään minun juttuni, ja se tuntuu alentavalta. Mutta tykkään kyllä pukeutua seksikkäästi ja pidän itseni kunnossa. Hän ei ole koskaan ollut seksiasioissa aktiivinen tai erityisen innokas. Jos olisin alussa tiennyt mitä ongelmia se aiheuttaa myöhemmin, en olisi alkanut suhteeseen ollenkaan.

Olen aika nätti ja mukava nuorehko nainen, ja pidän monenlaisesta seksistä. Olen myös ollut rehellinen ja todella uskollinen monta vuotta. Mutta pakostakin alkaa katsella aidan toiselle puolen. On ollut monia kiinnostuneita miehiä, jotka olen parisuhteen takia torjunut, mutta en oikein enää tiedä miksi. Mies ei välitä minun tarpeistani, ei varsinkaan fyysisistä, muttei oikein muustakaan. En oikein tiedä, miksi minun pitäisi jatkaa tässä pelkän menneen takia. Olo tuntuu jotenkin huijatulta ja jätetyltä, vaikka olemmekin vielä toistaiseksi yhdessä.

Haluaisin asiallisia vastauksia ihmisiltä, jotka ovat pohdiskelleet samanlaisia.

4

1190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IrrottauduEteenpäin

Uskoin parempaan huomiseen 10 v., mutta jos toista ei seksi kiinnosta niin ei se siitä muutu. Halukkaampi haluaa ja haluton ei. Jos seksuaalsisuus mene yhteen niin kyllä ne tunteet lopulta muuttuu ja kuihtuu.

• behetht

Kannattaa luopua haluistaan, jos ei niitä pysty itse täyttämään. Kukaan muukaan ei sitä nimittäin pysty tekemään, vaikka olisi millainen ihmeolento.

• Isäjatalonmies

Täällä n. 4kymppinen mies joka ihan samassa tilanteessa. Tässä suhteessa vietetty nakertaa itsetuntoa ja todellakin uskollisuus on koetuksella ollut jo monesti. Monesti minäkin mietin myös että miksi rimpuilen. En todellakaan ole mikään seksihullu, ihan perinteisessä muodossa aviovuoteessa nautittuna. Tai no ehkä jos joskus vaikka suihkussa tai keittiön pöydälläkin...:D Tietoisuus siitä että se kerran viikossa ei todellakaan ole liikaa pyydetty jonkun toisen naisen kanssa saa mielen aina välillä mustaksi kotona, kun kerta vuodessakin on nähty. Siitä nyt onneksi on noustu, mutta vaatii mun jatkuvaa rohkaisua ja yliyrittämistä joka kieltämättä vie itseltäkin joskus halut.

Eniten satuttaa vastavuoroisuuden puute..... Kuten myös, en ikipäivänä olisi tähän suhdejunaan hypännyt jos olisin tiennyt minkälaisia väliasemia tässä matkalla on.
      Mutta se kun pitkiä aikoja puuttuu se tunne että olet haluttu ja toivottu. Kaikki on melkoista teatteria. Ja vääjäämättä se halailu ja muu läheisyyskin katoaa. Itsellä alkaa kierrokset nousta ja toisella ei tunnu "mitään". Ja toki myös halutonpuolisko on yleisesti haluton myös muuhun läheisyyteen.
      Itse en pysty ymmärtämään miten se voi olla niin kamalaa olla lähellä ja intiimisti toisen ihmisen kanssa jos aidosti rakastaa. Niinkuin vaimo väittää edelleen, itse en ole niinkään enää varma omista tunteistani...

En kyllä oikeasti tiedä mitä teen. Lapset tässä kasvaa ja lähtee kotoa ja kyllä jossain kohtaa tulee se aika kun täytyy sanoa vaimolle hyvästi.

Miehen libido on eittämättä tabu. Mutta ei se ihan helppoa ole ulospäin unelmaperhettä hajottaa sen takia kun "ei saa pillua".... Sotii todella mun parisuhdekäsitystä vastaan kaikinpuolin.

• iugiug

Haluton mies myös täällä. Ihastun sitten helposti muihin miehiin... Ei tämä näinkään voi loputtomiin jatkua. Ja ero taitaa olla ratkaisu koska mies ei halua mennä lääkäriin saamaan testosteronia tai viagaraa. Eikä parisuhdeterapeutille... Kun hällä ei ole onglmaa... Itse en ole jaksanut aiheesta enää puhua aikoihin. Kun nyt selvittäs vuodenvaihteeseen. Eroaminen on vaan niin helvetin vaikeaa, kun mitään suuria riitoja ei ole. Hellyyttä on jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe