Kiemunki tulee Tervakoskelle

erf54

Terveiset Hämeenlinnasta, saatte Kiemungin takaisin rähisemään Janakkalaan. Pitäkää hyvänänne, me emme ota sitä enää takaisin koskaan.

8

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SCC

      Janakkalaan saadaan vihdoin SunnyCarCenter.

    • SusiaNylkyttämässä

      Siperiaan se pitäisi lähettää, mutta kunhan aluksi saatais' edes Lappiin, takaisin sinne mistä tulikin

    • asdasdadw

      Piankkoin siirtynee myös karittaja, iiskotin uskollinen puolustaja teidän riesaksenne.

    • Guggenheimi

      Se että täällä Tervakoskella asuu paperimiehiä ja muita juoppoja ja juntteja niin ne vielä sietää, mutta tuota apinaa tämä kunta ei tarvitse tänne sekoittamaan asioita. Menisit mielummin Helsinkiin kaltaistesi luo!

    • er3434

      Varokaa nyt ettei lähde kuntavaaleihin. Kohta olisi hullun huimia hankkeita meinaan tiedossa, johon kunta kaataa verorahansa.

    • Eimikääniisakinmies

      Pian te janakkalaliset muistelette haikeina aikoja kun teillä vielä asiat olivat hyvin. Oli vähän riitaa valtuustossa mutta se oli sentään pientä verrattuna tuleviin. Nyt kun Iisakilla ei enää olekaan niin vahvaa kunnallista hyväveliakselia tukenaan se joutuu rähjäämään kaiken itse. Tuskin se saa Janakkalan Sanomiakaan äänitorvekseen. Mutta vanha totuus pätee, missä iisakki. siellä ongelma.

    • iesak

      Ei Iisakki lähde vaaleihin, se on jäävi kun se on sairaalan tiedottaja, siksi se juur birgerlandian valtuustosta eros, työsopparissa kielletään politikointi. Mutta hyvä palkka ja hyvät verot Janakkalaan kyl ne kelpaa.

    • kauhea.naapuri

      Koittakaa järjestää sille tappelumahdollisuuksia. Minä, se riksulainen gang stalkattu käyn täällä hengissäselviytymistaistelua ja nyt tämä kiemura kait sitten tyylistä päätellen ja kun käyttää pahavelinimerkkiä on stalkkereiteni puolella ja hyökkäilee suomi24:ssä. -Olisiko siellä jotakin aggressiivista urheilulajia vaikka. Kickboxing?-Ajakaa Lappiin se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe