Otin eilen tv-setistäni irti dvd/vhs:n ja siinä yhteydessä tapahtui seuraavaa:
Kun käynnistän tallentavan digiboxin, niin niin se kuva vilahtaa noin sekunnin ja sen jälkeen tulee uusi ikkuna ruutuun jossa lukee 'Tarkistetaan tiedostoja ja kansioita'. Aiemminkin se on hetken näkynyt ja ikkunan alareunassa on katkoviiva näyttänyt toimintaa tapahtuvan. Nyt kumminkin katkoviiva pysyy aloillaan ja tilanne pysyy samana. Minulla on ollut se auki jo puoli tuntia eikä mitään tapahdu!
Osaako kukaan sanoa mistä johtuu?
tallentava digiboxi jumittaa
5
178
Vastaukset
- viljawa
Nyt kun yritin useaan kertaan käynnistää, niin saman ikkunan ilmaannuttua katkoviiva nakuttikin vähän aikaa, mutta sitten jumitti taas.
- viljawa
Useaan kertaan käynnistettyäni lopulta alkoi katkoviiva edetä, mutta vain hetken, sitten taas jumitti paikoilleen :(
- Merkki_ja_malli_kiitos
Mikä mahtoikaan olla tämän tallentavan digiboksin merkki ja malli? Onko sen virtalähde tullut tiensä päähän ja kaipaa huoltoa (=> konkat uusiksi)?
- MunkkiniemenSolu
Ei nyt tunnu ihan luontevalta, että ottaessasi irti dvd/vhs:n, niin samalla rikkoutuu boxi. Ennemminkin saanut jonkin väärän sykäyksen.
Otitko kaikki laitteet irti sähköverkosta pariksi minuutiksi, jotta tuo virhe kuittaantuisi pois?- Off.On
Taisi ongelma ratketa tällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949