Normaali peniksen pituus 15 vuotiaalle?

HuolestunutPoika

Olen huolestunut itsestäni, koska olen 15 vuotias ja penikseni pituus on levossa 6cm ja halkaisija 2cm, kovana 10cm. Onko tämä enään normaalia?

84

21319

Vastaukset

• On normaalia.

• pikkupilinen17v

On ihan normaali, sillä ei kaikilla ole 15veenä lopullisessa mitassa ja ei kannata uskoa mitä toiset kirjoittavat omasta mitasta.
      Katsele oman ikäisten kaluja ku oot esim. uimassa luokan kanssa tai urhelutunnin jälkeen suihkussa, tietysti voit käydä katsomassa muutenkin uimahalleissa, niin näet et monella onkin pienempi mitä väittävät.
      Minulla oli 15v kalu n. 10-11cm ohut nyt 17veenä se onkin just 13.5cm ja paksumpi halkaisija n.3cm, velttona nykyisen 8-9cm ja 15veenä oli 6-7cm.
      Olen ihan tyytyväinen tuohon minun mittoihin ja kavereilla suunnilleen saman miyaisia jtn plusmiinus 2cm .....

• Anonyymi

Tämä on normaalia jo.

• Eertgh

Älä stressaa tollasesta. Ihan normaalikoko. Pese vaan aina kerran päivässä sillä aikaa kun joku 15cm keräilee esinahan alla smegmaa. Kyllä se hygienian taso voittaa koon joka kerta.

• Jep8384841928

Mul on 8 cm silloin ku stondaa ja halkaisija 1,7 cm ja oon 12v poika ja normaalisti levossa pituus 4-5cm ja just murrosikä alkanu

• saunassamitattu

Olen 13v ja velttona 8cm ja stondis 10cm kaverilla 13v velttona 6cm ja stondis 12cm, mulla velttona ja stondiksessa saman paksuinen 2cm, kaverilla taas 2cm ja 2,5cm, pikku veljellä 10v saman kokoinen velttona ja stondiksessa 6cm.

• pringles213

Onko normaalia että kulli on isompi ku pringles purkki ikä 15

• prinssinakit

Tietysti jos olet hevonen tai trolli. Jos olet 15v poika olet epänormaali.

• Aivan normaalia tuo on, itsellä erektiossa juuri vajaa 9cm. Olen 14

• Jokutyyppiehkä

Kun minä olin 15v nii se oli 11.8cm erektiossa mutta kun olin 10v niin se oli erektiossa noin 10cm mutta en ole varma

• paskajätkäkulli123

mitä vittua sä oot kattonu kaluus vittu 10v... iltapäiväkerhoon siitä!!

• Anonyymi
        paskajätkäkulli123 kirjoitti:

mitä vittua sä oot kattonu kaluus vittu 10v... iltapäiväkerhoon siitä!!

Kuka 10v ei oo kattonu kaluaan

• Uhjkk

Mulla levossa 1 cm ja stondiksesa 2cm ? Teillä on pitkät munat! 13v poika.

• dhd

Eiköhän 15-vuotiaan peniin normaalipituus ole jäykkänä siinä 8-18 senttiä. Toki jos jokainen kasvaa samalla vauhdilla ja jokaisella on samat geenit ja vanhemmat niin silloin normaalipituudessa ei ole paljon haitaria

• Taneli69

Olen 15v ja levossa 11cm ja stondiksessa 16cm

• Sambe

15v, stondis 17cm ja levos 10 :)

• Pilitiainen

17v erektiossa 7cm
        Levossa 4cm

• FinBoy7

Täytän tammikuussa 15 vuotta. Noin 14 cm stondiksessa ja 9-10 cm levossa. Onko teidän mielestä normaali?

• 15poikq

Ittellä muuten sama mut sentin pidempi

• Anonyymi

On mulla oli 14v stondikses 12cm ja löysän 8cm q

• Sime

On teillä pienet vehkeet

• Oikeestiusko

Mulla levossa 5-6cm ja stondaa ni 9-10cm kelpaako tytöille?

• Anonyymi

nokelpaa:)

• Poika16v

Levossa n.6-7cm ja stondis 14 cm ja olen 16v

• Jeet

No siis itse olen 15 v tyttö ja 15cm on hyvä koska sitä pienempi on aika pieni pippeli

• Anonyymi

kaikki koot mennee kuha se ei oo mikkää liian pieni niiku oikeesti..

• veikka12

Oon poika 12 ja kalu on iso 11cm mutta aika ohut se seisoo aina suihkussa ja oon kavereilta saanut kuulla että olen homo koska seisoo kun olen heidän kanssa urkan jälkeen suihkussa ei muilla seiso silloin mutta pukuhuoneessa seisoo monella kun kuivaa itseään.

• Anonyymi

15v, stondiksessa 16cm, ympärysmitta 15cm, halkaisija 9cm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

15v, stondiksessa 16cm, ympärysmitta 15cm, halkaisija 9cm

Pojalta on tainnut mennä numerot vähän sekaisin. Halkaisija ei millään voi olla 9cm, vaikka 15cm on kyllä uskottava ympärysmittana.

• erkki11veee

Levossa 8cm ja stondis 10cm onko se hyvä oon 11 v ja ei ole kuin vähän karvaa kalun vieressä. minusta tuntuu se pieneltä kavereilla pienempiä luulen yhden olen nähnyt seisovan palleissa on vähä vaaleaa karvaa. Kasvaako mun penis vielä?
      Onko se iso vai pieni?

• enolerobootti

Erkki ja Veikka!
        Kummallakin on jo alkanut vehje kasvaa selvästi ja varmasti vielä tulee senttejä monta lisää.
        Noi on ihan keskikokosia jo nyt. Karvotus varmasti lisääntyy ja tulee muut hommat kuten runkatessa mälliä yms yms. Jos suihkussa seisoo niin ei muuta kun kylmää vettä munille, se menee sillä alas.

• 15vuotias

En oo varma paljo on normaalina, mut itellä jäykkänä siin 17-18cm

• Anonyymi

Ite oon 15 ja mul on noin 16cm penis

• Anonyymi

Normaalilta kuulostaa. On tärkeää muistaa että tilastolliset keskimitat ovat keskimääräisiä mittoja. Eli toisilla on pienempi, toisilla suurempi. Monilla on myös tapana suurennella peniksensä mitat.

Mikropenis olisi alle 3 cm pituinen eikä mikropeniksessäkään varsinaisesti mitään vikaa ole. Penistä voi suurentaa ja paksuntaa kirurgisesti, mutta se on riskialtista. Tällaiset toimenpiteet voivat tehdä peniksestä pysyvästi toimimattomia (erektiohäiriöt).

• Anonyymi

Ihan liian pieni. Kyllä sen 24cm pittää olla.

• Anonyymi

Keskiverto suomalainen täysikasvuinen penis on muistaakseni 13,9cm. Ja penis kasvaa 30-vuotiaaksi asti. Että jos siitä niinkuin lähdetään.

• Anonyymi

Ite 15v löysänä 8cm jäykkänä 15cm

• Anonyymi

15v 14 cm stondes

• Anonyymi

itse 15v ja jäykkänä 12cm

• Anonyymi

pieni

• Anonyymi

ite oon 12v ja levossa ehkä 3,5cm ja jäykkänä ehkä 7,5cm?

• Anonyymi

Kyllä kait on normaalia. Ite olen 15 ja omani on 14,8cm. Lepotilassa se on noin 10cm.

• Anonyymi

Ite oon 15 täytän 16 syyskuussa ja just mittasin nii stondiksessa on 15,5cm ja velttona 13,4cm

• Anonyymi

Ite oon 15v ja mul on noin 18.5cm

• Anonyymi

Myös 15-vuotias. Lepopituus 3 cm, jäykkänä 12 cm.

• Anonyymi

Oho mikä teleskooppi vapa

• Anonyymi

15v juuri täyttänyt ja levossa noin 6-7cm ja täydessä tehossaan siinä vähän yli 14cm ja n. 4cm paksu. koen olevani normaali suomalainen.

• Anonyymi

Ainakin sen ruumiinosan perusteella olet normaali suomalainen.

• Anonyymi

älä hätäile sen kans mulla liian iso ei harkois pysty ku näkevät shortseist seisokki

• Anonyymi

Mulla on levossa 5mm ja stondiksessa ainaki 3cm

• Anonyymi

Mulla on levossa 10cm ja stondiksessa 15cm ehkä vähän yli.

• Anonyymi

Oon 15 ja mul on 11cm kovan ja joku 4cm löysän

• Anonyymi

Oon 15 tyttö ja pakko sanoo et jos erektiossa on 10-16cm pitkä se on just hyvä! Ainaki mulle... älkää olko nii huolissaan noista ne kasvaa viellä siinä saattaa mennä aikaa ja se on ok! Jos stodikses alle 10cm nii sit on pieni sori mut se kasvaa siitä viellä!

• Anonyymi

Mites tota kun oon 15v ja karvoja on ja pituus on ihan ok mutta nuppi on vielä pieni? Itteä se häirittee vähän..

• Anonyymi

Mites kun oon 15v ja karvoja on ja pituus ihan ok mutta terska on pieni vielä tai sellanen mikä on ollu jo kauan ja se häirittee vähän..

• Anonyymi

Kelpaaako

• Anonyymi

On, jos se vain olisi päinvastoin poika.

• Anonyymi

Oon kuullut et mulla o normaalia isompi ja mulla on 10cm velttona ja kovana 15cm. En tiedä mikä on normaali koko.

• Anonyymi

Iha hyvä koko se on.

• Anonyymi

Onko normaalia olen 15 vuotias ja minulla on levossa 4cm ja kovana 16cm

• Anonyymi

Se on ihan hyvän kokone, ei oo pieni. Koska alko murrosikä?

• Anonyymi

Haha luuserit oon 15v ja löytyy sellane 18cm kyrpä

• Anonyymi

Ahkera masturbointi kasvattaa ja vahvistaa peenistä varsinkin nuorena.

• Anonyymi

Olen 12 ja mun munan pituus on noin 9,5cm kovana joten olettaisin että hieman normaalia pienempi mutta kylläse vielö kasvaa

• Anonyymi

11v 10cm pitkä

• Anonyymi

säälittävän pieniä teillä

• Anonyymi

no siis velttona 6cm ja stondis 16 cm paksuus joku 3cm

• Anonyymi

Ite täytän 14, ja meen kasille, lepopituutta en tiedä, mutta stondis 16,5cm ja mulla kuulemma keskivertoo pidempi. Kelpaako?

• Anonyymi

Ite oon 15v ja mulla on levossa noin 9cm ja täydissä voimissa vähä yli 15cm.

• Anonyymi

Aika iso

• Anonyymi

Vitun iso!

• Anonyymi

entiiä kai on... ite 23v ja vähä alt 12cm (0,33kaljatölkin kokonen)

• Anonyymi

itel 45 senttii ja oon 15

• Anonyymi

Siihen on valitettavasti syynsä miksei kundeilla ole oikeaa paikkaa puhua näistä, koska pellet lyö pelin leikiksi joka kerta. Toisaalta mitä järkeä on kysellä, koska peniksen koolle ei todellakaan voi mitään.

• Anonyymi

Tätäku lueskelin niin itsevarmuus parani huimasti

• Anonyymi

Säälittävän pieniä teillä täällä näköjään. Ite oon 13v ja mulla on 19cm. Kavereilla suunnilleen samaa kokoluokkaa sen perusteella mitä ollaan puhuttu.

• Anonyymi

Hei naiset, onkos teidän mielestä 16cm hyvän mittane?

• Anonyymi

Just hyvä! Enempi naisille merkkaa luonne ja että viet vaikka kukkia kuin se että joko kasvaa karvaa kunnolla ja paljoko stondis :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just hyvä! Enempi naisille merkkaa luonne ja että viet vaikka kukkia kuin se että joko kasvaa karvaa kunnolla ja paljoko stondis :D

Entäs 19v ja 12 cm kaverit kyl sanoo pieneks onhan se ehk

• Anonyymi

Mulla 12v levossa 10cm ja kovan 14.5cm
      Murrosikä alko 11 vuotiaana

• Anonyymi

15v ja kovana 15cm

• Anonyymi

Ite 19v ja vaa 12cm et kyl sul aika hyvä varmaan

• Anonyymi

Tulin tänne koska minulla on itseni mielestä liian pitkä
      Levossa 10-13cm
      standiksessa 18-20cm
      onkohan normaalia?

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17143
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4932
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2768
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2072
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1627
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      18
      1588
    7. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      26
      1567
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1544
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1303
    Aihe