Hei!
Täällä pääkaupunkiseudulla asuva nuori tyttö kyselee olisikohan kenelläkään antaa hyviä neuvoja tai löytyykö kokemuksia Torreviejaan töihin lähtemisestä edes muutamaksi kuukaudeksi. Olin vuosi sitten kouluni kautta työharjoitteluissa ja tykästyin paikkaan mielettömän paljon! Nyt on kova kaipuu takaisin pidemmäksi aikaa, viikon lomareissut ei riitä! :D Mistä kannattaisi aloittaa vai pitäisikö vaan säästää rahaa, vuokrata kämppä ja etsiä paikanpäältä töitä? :D Ainut miinuspuoli on että espanjan kieleni on edelleen erittäin heikko ja sitä tuolla Torreviejassa varmasti pitäisi osata töitä tehdessä.. Englanti sujuu kylläkin huolettomasti! Jos sillä pääsisi edes alkuun olisi mahtavaa.
Kiitos jo etukäteen neuvoista, arvostan jokaista!
Suuri halu Torreviejaan!
5
136
Vastaukset
- Papanoel
Hola! Kannattaa kerätä rahaa ja mennä tutustuun alueeseen ja vuokrata kämppä. Katsella mahdollisia töitä paikan päällä... Ja opiskella samanaikaisesti kieltä...Se auttaa paljon . Ei muuta kuin tsemppiä
- charlottaa
Hola! :D Kiitos paljon vastauksesta! Juuri noin olin jo vähän suunnitellut, ei kai auta muu kuin lähteä rohkeasti matkaan heti kun mahdollista! :D
- epäaitohemmo
juu kannattaa vuokrat hotelista ..... huom ei yksityiseltä kaverini rullaattiin huoneessaan, kaksi tyyppiä potkas oven auki ja piikitti kamun uneen herättyään huomasi että meni kaikki rahavarat ja känny ,poliisi oli sanonut ,eipä ole ennen ollut kun suomalaisten baarissa joka toinen tiesi lähes vastaavan laista tapahtuneen kadulla kuin kämpässäkin,elikkäs jemmaa rahas ja passis ja kännykkäsi vaikka menisit hoteliin
- 30v
Eräs mahdollisuus on kysäistä netissä paikallisesta Suomi-Seurasta sekä asuntovaihtoehtoja, että työnäkymiä.
- Papanoel
Juu toi on hyvä neuvo kanssa...Suomi-seuraan oot yhteyksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892