Suuri halu Torreviejaan!

charlottaa

Hei!

Täällä pääkaupunkiseudulla asuva nuori tyttö kyselee olisikohan kenelläkään antaa hyviä neuvoja tai löytyykö kokemuksia Torreviejaan töihin lähtemisestä edes muutamaksi kuukaudeksi. Olin vuosi sitten kouluni kautta työharjoitteluissa ja tykästyin paikkaan mielettömän paljon! Nyt on kova kaipuu takaisin pidemmäksi aikaa, viikon lomareissut ei riitä! :D Mistä kannattaisi aloittaa vai pitäisikö vaan säästää rahaa, vuokrata kämppä ja etsiä paikanpäältä töitä? :D Ainut miinuspuoli on että espanjan kieleni on edelleen erittäin heikko ja sitä tuolla Torreviejassa varmasti pitäisi osata töitä tehdessä.. Englanti sujuu kylläkin huolettomasti! Jos sillä pääsisi edes alkuun olisi mahtavaa.

Kiitos jo etukäteen neuvoista, arvostan jokaista!

5

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papanoel

Hola! Kannattaa kerätä rahaa ja mennä tutustuun alueeseen ja vuokrata kämppä. Katsella mahdollisia töitä paikan päällä... Ja opiskella samanaikaisesti kieltä...Se auttaa paljon . Ei muuta kuin tsemppiä

• charlottaa

Hola! :D Kiitos paljon vastauksesta! Juuri noin olin jo vähän suunnitellut, ei kai auta muu kuin lähteä rohkeasti matkaan heti kun mahdollista! :D

• epäaitohemmo

juu kannattaa vuokrat hotelista ..... huom ei yksityiseltä kaverini rullaattiin huoneessaan, kaksi tyyppiä potkas oven auki ja piikitti kamun uneen herättyään huomasi että meni kaikki rahavarat ja känny ,poliisi oli sanonut ,eipä ole ennen ollut kun suomalaisten baarissa joka toinen tiesi lähes vastaavan laista tapahtuneen kadulla kuin kämpässäkin,elikkäs jemmaa rahas ja passis ja kännykkäsi vaikka menisit hoteliin

• 30v

Eräs mahdollisuus on kysäistä netissä paikallisesta Suomi-Seurasta sekä asuntovaihtoehtoja, että työnäkymiä.

• Papanoel

Juu toi on hyvä neuvo kanssa...Suomi-seuraan oot yhteyksissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      78
      5266
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      125
      3624
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      41
      3486
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      3104
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2778
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2329
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2111
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      2000
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      425
      1654
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1588
    Aihe