Uudet K-raudan tilat Keuruulla ovat asialliset ja hyvät. Valitettavasti ongelma on sama kuin se on ollut koko ajan tämän "uuden" omistajan aikana - asiakaspalvelu, tai paremminkin sen puute.
Nyt koko henkilöstö, myös omistajat, käytöskoulutukseen ja asiakaspalvelua oppimaan. Erityisesti puu- ja rakennustarvikemyynti on heikkoa.
K-rauta: ei parannusta
31
4863
Vastaukset
- HyvinOnPalveluToiminut
Mitä olen käynyt vanhan kaupan aikaan ja nopeati kerran tuossa uudessa niin en voi palvelua moittia! Jopa uudessa ennen avajaisia kun kaikki ei edes ollut järjestyksessä ja kaikilla varmasti oli kiire niin palvelu toimi vallan loistavasti!
Tiedä sitten mitä Sinä "vaadit" asiakaspalvelulta, kenties sen että vielä maksaisivat sinulle kun haet sieltä jotakin? - JuuOikeesti
Asiakaspalvelussa on aina parantamista jokaisessa yrityksess ei siitä kantsi nokkaantua:)
- mitävalitatte
Ainoa kylällä ..ei ne asiakkaat siitä mihinkään katoa vaikka ihan kaikkia juntteja ei kerkee palvelemaankaan
- vasarajasaha
Puutavaraa saa muualtakin ja paljon halvemmalla. K-raudan puutavara myynti on vain ns, piennikkarin tarpeisiin ja siksi niin pirun kallista, isommat, autokuormittain ostetavat kannattaa nyt aivan selvästi hankkia muualta. Esim. Rakennuspuu Jokinen on kesällä ylivoimaisesti halvin puutavaran hankkimispaikka, talvella joutuu hakemaan Mänttästä tai tilaamaan, silloinkin kuljetus onnistuu Keuruulle,,samaan hintaan,, Tiedän tämän, kun olen liikkeelleni hankkinut säännöllisesti puutavaran rakennuspuulta ja vielä sopivaan sävyyn pohjamaalattuna.
- TänäänViimeksiKäynyt
Suorastaan loistavan hyvää palvelua saanut niin vanhassa kuin uudessakin kaupassa! joten ei moitteen sijaa........
- joopajooo--
Edellisen kommentin kirjoitti rautakaupan henkilökuntaan kuuluva......
- nikkarikarix
hieno myymälä ja kunhan saavat kaiken oikeille paikoilleen
toiminnot ja palvelut parantuneet huolto ym...
ei voi moittia- 213
Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä..myyjät juoksee karkuun ihan samalla tavalla kuin vanhassakin myymälässä...ei hyvä
- TänäänViimeksiKäynyt
213 kirjoitti:
Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä..myyjät juoksee karkuun ihan samalla tavalla kuin vanhassakin myymälässä...ei hyvä
Eipä ne koskaan ole karkuun juosseet, mutta todennäköisesti ovat silloin palvelemassa jotain muuta, jota et ole itse välttämäti edes huomannut! Siellä kun monesti on muitakin asiakkaita kuin SINÄ, vai luuletko olevasi joku maailman napa, että vain ja ainoastaan sinua pitää palvella ja muiden sen takia odottaa????
Saattavat viedä jollekin toiselle esim. varaston puolelle jotain (ainakin vanhassa kaupassa) tmsv. - Nimimerkki_1
Palvelu riittää ..suurimmat ongelmat tuotteiden hinnoittelussa ja saatavuudessa.
Nähtäväksi jää tuleeko paikkakunnalle yhtään kilpailua vai säilyykö monopoli.
- miettiirutisijaitsepeili
nämä palvelusta valittaja kuuluu ryhmään erittäin hankalat asiakkaat
kelle ei mikään kelpaa mikään näin se on ollut kautta-aikojen - pettynyt___
En voi myöskään kehua palvelua, itse omistaja vastasi minulle näin "en mä nyt tässä sulle voi ... muuttua"
Itse kysyin asiallisesti mitä tarvitsin ja minulle vastataan nokkavasti noin ja vielä omistaja, niin en voi todellakaan kehua, että olisi asiakaspalvelu kunnossa! - Jussijakumppanit
Yli kymmenen vuotta asiakkaana, ei valittamista, joissakin asioissa ansaitsee jopa kehut. Yksi myyjä ei mielestäni ole kovin palveluhenkinen (jokaiseen porukkaan ehkä kuuluu yksi "mustalammas").
- PitäköötTunkkinsa
Asiakaspalvelussa ei ole koskaan ollut moittimista, mutta se mitä kauppias teki (siis jätti tekemättä) nyt muuton yhteydessä ja erään yritystoiminnan oston yhteydessä (eikä pitänyt puheitaan) niin käyn kyllä mieluummin hakemassa tavarat jostain muualta!!!!!!!!!!!
Ja toivon että moni muukin tekisi saman! Saisi miettiä sitten pimeinä talvi-iltoina (ja valoisina kesäöinä), että kannattiko! - huonompaanmennyt
vanha kauppa oli tilava ja huomattavasti enemmän artikkeleita
sekä rakennus puolella oli myyjiä riittävästi ei tarvinnut kauan odotella
nykyinen ahdas ja myyjiä karsittu?
varaston puolella saa etsiä ja odotella myyjää kauemmin kuin
terveyskeskuksessa lääkäriin pääsyä
ei kirrin eikä palokan liikkeetkään ole kuin 40min ajomatkan päässä - mikinkoneeseenmatka
Eikös Mikin Kone OY ole myös samoissa tiloissa nykyään?
- ArvasinkoOikein
Eipä muuten ole enään!
Löytyy aivan eri osoitteesta: http://www.mikinkone.com
Taitaa tuo vähän ylempi kirjoitus juurikin liittyä ko. asiaan! - MitenSeOikeinMeni
ArvasinkoOikein kirjoitti:
Eipä muuten ole enään!
Löytyy aivan eri osoitteesta: http://www.mikinkone.com
Taitaa tuo vähän ylempi kirjoitus juurikin liittyä ko. asiaan!Lienee tuo episodi saanut liikkeeseen myös asiakaskatoa? Onkohan muuten tuo episodi saanut päätöksensä?
Olen useammalta kuullut, että eivät asioi tuon takia K-Raudassa!
Ja mitä ohikulkiessa katsellut, ei autojen paljous ainakaan piha-alueella ole kovin suuri.....
- RupiaPersiessä
Se on Keskon kaulusköyhälistö kun hannaa.....
- myyjätkoulutukseen
Kerran käynyt ja se riitti. Mainoksessa olevaa tuotetta ostamassa, kysyin kassalta onko tuotetta, kun en itse löytänyt. Tympeä vastaus tympeän näköiseltä kassa ihmiseltä, se on loppu, niitä ei ole, eikä ilmeisesti tulekaan myyjän naamasta päätellen. Riitti minulle tuo kauppa.
- Markkkusi
Vaikeaa on ihmisellä elo Keuruulla.
- EskoKuolaa
K-esko lunastaa kun ei homma toimi....
- Sirppijavasara
Menetpähän mihin tahansa rautakauppaan, niin pian tulee mieleen se Speden sketsi rautakaupasta ja sen myyjästä. Toisaalta monessa kaupassa saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua eikä Keuruun K-Rauta ole lainkaan sieltä heikoimmasta päästä. Parantamista löytyy aina niin myyjissä kuin ostajissakin mutta pääsääntöisesti asiat sujuvat varsin kohtuullisesti.
- näion
Tuolla K-raudassahan on nykyään niin pieni valikoimakin eri artikkeleita,että voisi näin kansanomaisesti sanoa,että ei siellä ole mitään.Olen käynyt tuolla uudessa kaupassa noin kymmenkunta kertaa ja viidellä kerralla on myyty ei oota ihan sellasista perusasioista jotka kuuluvat jokaisen rautakaupan valikoimiin.Esim listoja,sisustustarvikkeita yms yms.Ajan ihan suosiolla J-kylään,kun melko usein sinne menoa muutenkin.
- Sledgehammer
Nyt ei Satu hyllyssä olemaan mutta tilataan :)
- Anonyymi
Henkilökunta on viime vuosina ainakin häipynyt kiihtyvään tahtiin. Johtaminen vaatii taitoa ja ylimielisyys ei pienellä paikalla pitkälle kanna
- Anonyymi
Kun en tiedä millä olet henkilökuntaa pelotellut, niin en oikeastaan voi tuota häipymistä kommentoida muutoin kuin sillä, että olen jo vuosia ollut melko aktiivinen kotitarverakentaja enkä ole kuvaamasi häipymistä havainnut. Viime ja tänä kesänä on puutavarasta,erityisesti kyllästetystä, ollut puutetta mutta se ei ole kaupan vika vaan ilmiö on maan laajuinen. Yleensä on niin, että rautakaupassa ei ole myyjiä yms. henkilökuntaa enempää kuin aito tarve edellyttää. Ei ole muuten viinakaupassakaan, jossa pitää tietää missä se pullo luuraa. Kun rakensin jo 1070-luvulla, niin siihen nähden palvelu ja tavaran määrä/laatu ovat paljon paremmalla tasolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en tiedä millä olet henkilökuntaa pelotellut, niin en oikeastaan voi tuota häipymistä kommentoida muutoin kuin sillä, että olen jo vuosia ollut melko aktiivinen kotitarverakentaja enkä ole kuvaamasi häipymistä havainnut. Viime ja tänä kesänä on puutavarasta,erityisesti kyllästetystä, ollut puutetta mutta se ei ole kaupan vika vaan ilmiö on maan laajuinen. Yleensä on niin, että rautakaupassa ei ole myyjiä yms. henkilökuntaa enempää kuin aito tarve edellyttää. Ei ole muuten viinakaupassakaan, jossa pitää tietää missä se pullo luuraa. Kun rakensin jo 1070-luvulla, niin siihen nähden palvelu ja tavaran määrä/laatu ovat paljon paremmalla tasolle.
Varmastikin tavaran määrässä/laadussa on tapahtunut kehitystä sitten 1070-luvun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmastikin tavaran määrässä/laadussa on tapahtunut kehitystä sitten 1070-luvun...
Sormihäiriö. Näköjään 9 oli vaihtunut seuraavaan numeroon eli 0 mutta siinähän ne ovatkin lähekkäin.
- Anonyymi
Alaistaidot ainakin tuolta ajalta
- Anonyymi
Tossa iässä ei kaikkea enää huomaa….
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899