Tämä on meidän suhteen iänikuinen kierre mihin en keksi ratkaisua..
Olemme "yrittäneet" raskautta 3 vuotta, eli olleet ilman ehkäisyä. Ongelma on se ettei mieheni saa siemensyöksyä kuin max kerran kierron aikana. Silloin kun olemme menkkojen vuoksi pitäneet taukoa viikon verran.
Ei huvittaisi pihtaillakkaan sen verran että hänen ainoa syöksynsä osuisi ovispäivään sillä siitä voisi johtaa vain riitoja tai turhautumista tai että seksi olisi vain lapsen yrittämistä varten. Mutta niin kovasti haluisin jo että jotain tapahtuisi :(
Mies ei oikein tykkää puhua seksistä ja saa siitä vain lisäpaineita jos yritän jotain ohimennen sanoa.. Joten en keksi mitä tässä pitäisi tehdä.
Hän kokojan puhuu hirveän optimisesti että "sitten kun meillä on lapsi.." jne muttei tajua ettei niitä tule koskaan ilman onnistunutta siemensyöksyä, enkä ole koskaan saanut sitä ajoitettua ovispäivään koska minulla on niin pitkä kierto..
Löytyiskö joltain vinkkiä mitä minun kannattaisi tehdä? Ja myös vinkkejä miten asian ottaa miehelle esiin ilman että hän loukkaantuisi tai saisi jotain lisäpaineita tästä..
Miehellä laukeamisongelma..
4
139
Vastaukset
- C--
Jätä se runkku!!! Ihme vässykkä. Ilmeisesti kova tumputtamaan niin ei sitten jaksa enää sun kanssa laueta. Aikuisen ihmisen pitäis älytä vähän rajoittaa.
- mammaliini
Vastasin hiljattain jollekin muullekin jolla oli samantyyppinen ongelma. Meillä ratkaisuna oli muumimukimenetelmä eli mies masturboi kuppiin josta sperma siirrettiin ruiskun avulla emättimeen. Raskaaksi tulin ensinmäisestä kierrosta jossa älyttiin tuota menetelmää kokeilla. :) Paransi rakkauselämääkin, kun saatiin irrotettua lapsenteon paineet ja seksielämä toisistaan ja palautettua spontaanius seksiin.
- Huhheijaa
hahahaa kuulostaa tosi eroottiselta teidän sexielämä. onnea vaan jatkoo, sitä tarvitaan.
- mammaliini
Huhheijaa kirjoitti:
hahahaa kuulostaa tosi eroottiselta teidän sexielämä. onnea vaan jatkoo, sitä tarvitaan.
Älä ole lapsellinen. Kyllä ihmisellä voi olla ihan hyvä seksielämä vaikka lapsenteko jännittäisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245142
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37779