ay 038 phuketista olipa taas kokemus lentoemojen minä tiedän kaiken asenteesta eli ei kannata valittaa mistään kun vastassa on ylimielinen lentoemo sen eilen huomasin että asiakkaan ei kannata valittaa mistään mistähän kyseinen nainen oli päättänyt hakeutua palvelualalle no onneksi löytyy Finskille myös vaihtoehtoja Adios
Vastaukset 12
- kerropalisää
Mikä oli pielessä, mistä olisi pitänyt valittaa? Vai häviätkö kuin tuhka tuuleen kun aletaan kysellä perusteluja.
- 5lonkeroatunnissa
Lonkero varmaan loppunut
- taidanpaarvata
Heikosta ulosannista ja matkakohteesta päätellen juopolle ei enää tarjoiltu koneessa.
- 5544454
Ja vaihtoehtoko on Tuifly...älä naurata.
- VitunSivukaide
Sivukaide? Mikä vittu se SIVUKAIDE siellä lentokoneen istuimessa on?
- ThainAviomies
Se on sellainen rosteriputkikaide halvemmissa malleissa ja vähän paremmissa sellainen kuin lintsin hurjimmissa laitteissa.
Suomalaiset huorien takia matkailevat lonkerokänniset ohjataan yleensä näille paikoille.
- Lonkerokännissä
Samat Juntit käy Phuketissa jotka käy Tallinnassa hakemassa pakettiautolla viinaa.
Aloittaja nähty usein kännissä superalkon edessä paskat ja kuset housussa. Ei ihme että sivukaiteistakin tuli ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556