ay 038 phuketista olipa taas kokemus lentoemojen minä tiedän kaiken asenteesta eli ei kannata valittaa mistään kun vastassa on ylimielinen lentoemo sen eilen huomasin että asiakkaan ei kannata valittaa mistään mistähän kyseinen nainen oli päättänyt hakeutua palvelualalle no onneksi löytyy Finskille myös vaihtoehtoja Adios
matkustajapalvelu
12
184
Vastaukset
- kerropalisää
Mikä oli pielessä, mistä olisi pitänyt valittaa? Vai häviätkö kuin tuhka tuuleen kun aletaan kysellä perusteluja.
- 5lonkeroatunnissa
Lonkero varmaan loppunut
- taidanpaarvata
Heikosta ulosannista ja matkakohteesta päätellen juopolle ei enää tarjoiltu koneessa.
- 5544454
Ja vaihtoehtoko on Tuifly...älä naurata.
- VitunSivukaide
Sivukaide? Mikä vittu se SIVUKAIDE siellä lentokoneen istuimessa on?
- ThainAviomies
Se on sellainen rosteriputkikaide halvemmissa malleissa ja vähän paremmissa sellainen kuin lintsin hurjimmissa laitteissa.
Suomalaiset huorien takia matkailevat lonkerokänniset ohjataan yleensä näille paikoille.
- Lonkerokännissä
Samat Juntit käy Phuketissa jotka käy Tallinnassa hakemassa pakettiautolla viinaa.
Aloittaja nähty usein kännissä superalkon edessä paskat ja kuset housussa. Ei ihme että sivukaiteistakin tuli ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus165823- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811846En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46919- 77833
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698