Millaiset häät haluatte?

Häät mielessä n16v.

Hei kaikki kihlautuneet sekä muut häistä unelmoivat! kertokaa millaiset häät haluatte?
♥Ensiksi:ikänne, oletteko kihloissa ja joko olette päättäneet hääpäivän/vuoden?
♥Kesä/syys/talvi/keväthäät?
♥Kirkollinen vihkiminen vai siviilivihkiminen? ♥Vihkiminen kirkossa, kotona, maistraatissa vai jossain muualla?
♥Kustannukset: Kuka maksaa häät ja paljonko häihin on varaa sijoittaa? Joko olette aloittaneet säästämisen?
♥Tyyli: Millaiset hääjuhlat halutatte viettää? Teemahäät, juhlalliset illalliset, rennot hääbileet, koko perheen sukujuhlat, perhepiirin intiimi hääjuhla, häävastaanotto vai eikö juhlia järjestetä lainkaan?
♥Kuinka monta vierasta häihin kutsutaan?
♥Missä juhla vietetään? Ravintola, juhlatila, koti, teltta, muualla?
♥Entäs esim ruoka/juoma asiat: Tuleeko pitopalvelu vai tehdäänkö ruoat itse, kuuluuko alkoholi juhliin?
♥Onko jotain muuta vielä mielessä häistäsi?
Esim: polttarit, asut, millaiset sormusvalat, hääkyyditys, missä vietätte hääyön, entä häämatka jne jne?

Vastaan itse:
Olen 16-vuotias ja häitä olisi tarkoitus viettää 2 vuoden päästä. Olemme olleet kihloissa muutaman kuukauden.
Siviilivihkiminen, ja ehdottomasti kesähäät. Haluan vihkimisen ilman uskonnollisuuksia, mutta silti haluan tilaisuuden olevan juhlallinen. Paikasta en osaa sanoa vielä, ehkä jossain kauniilla paikalla luonnossa. Häät maksaisimme yhdessä puolison kanssa ja säästämistä aloitellaan kohta. Jos selviäisi n.2000 eurolla.
Mukavat hääjuhlat ystävien ja lähimpien sukulaisten kesken. Vieraita 30-40. Paikkavaihtoehtoja olisi monta: mummolassa, vanhempien kotona, tai sitten varaisi jonkun muun juhlatilan. Ruuat&leivonnaiset valmistaisi varmaankin meidän äidit ja mummot yhdessä, hääkakun tekisi oma äitini, joka tekee niitä muutenkin työkseen. Ja kyllä, alkoholi kuuluu meidän häihin.

On niin paljon kyllä muutakin mitä olen jo suunnitellut, mutten taida enää tähän niitä jaksaa kirjoittaa. Olisi mukava jos muutkin naimisiin aikovat vastaisivat!

16

3566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meghan

16 ja 19 -vuotiaat olemme, kihloissa olemme olleet hieman alle puoli vuotta ja häitä olemme miettineet vuodelle 2007.

Kesähäät

♥Kirkollinen vihkiminen vai siviilivihkiminen?
      Kirkollinen, ehdottomasti

♥Vihkiminen kirkossa, kotona, maistraatissa vai jossain muualla?
      Kirkossa, mutta jos jotain ilmaantuu ettei kirkossa vihkiminen onnistu, niin sitten kirkollinen vihkiminen jossain ihanan idyllisessä kartanossa

♥Kustannukset: Kuka maksaa häät ja paljonko häihin on varaa sijoittaa? Joko olette aloittaneet säästämisen?
      Säästäminen on aloitettu, ja häät maksetaan yhdessä, tietysti vanhemmilta varmaan tulee kaikenlaisia avustuksia ruokien sekä rahankin suhteen

♥Tyyli: Millaiset hääjuhlat halutatte viettää? Teemahäät, juhlalliset illalliset, rennot hääbileet, koko perheen sukujuhlat, perhepiirin intiimi hääjuhla, häävastaanotto vai eikö juhlia järjestetä lainkaan?
      Tästä ei olla vielä keskusteltu, mutta ainakin minä tahtoisin pitää hääjuhlan jonkinlaisessa kartanossa, jossa olisi kaikki tutut, sukulaiset ja ystävät. Ei ihan kamalan montaa vierasta, mutta kaikki henkilöt, joille kutsu ehdottomasti kuuluukin. Tosin kumppanin puolella sekä omallakin puolella suku on todella suuri, joten häistä tulee pakosti aikalailla isot

Tarkkaa lukumäärää ei ole mietitty, mutta kaikki läheiset sukulaiset, tutut ja ystävät

Ehdottomasti kartano jos minä saan päättää ;)

♥Entäs esim ruoka/juoma asiat: Tuleeko pitopalvelu vai tehdäänkö ruoat itse, kuuluuko alkoholi juhliin?
      Luultavasti pitopalvelu, koska kummankaan meidän suvussa ei ole mitään ravintola-alan ammattilaisia, joita voisi sopivasti hyödyntää ;) No ei kai, mutta kyllä varmaan menee pitopalvelun puolelle. Ja varmaan jotain boolia, jossa on hieman alkoholia. Pääasiassa kyllä alkoholittomat kemut.

Esim: polttarit, asut, millaiset sormusvalat, hääkyyditys, missä vietätte hääyön, entä häämatka jne jne?
      Häämatkalle me kummatkin tahdomme ehdottomasti jonnein etelän lämpöön ja hääyö luultavasti vietetään hotellissa. Polttarit voisi kyllä olla ihan mukavat, riippuu kyllä kaasosta ja bestmanista että mitä keksivät. Herralla on luultavasti smokki päällä, ja minä tahtoisin jonkun kirjailemattoman & olkaimettoman ison häämekon :)

• man-legally

EN OLE KIHLOISSA.ENKÄ OLE PÄÄTTÄNYT.MUTTA JOS JOSKUS ON NIIN KOMEAT HÄÄT.NOO EHKÄ SIINÄ KOMEISSA HÄISSÄ

• Hei kaikki kihlautuneet sekä muut häistä unelmoivat! kertokaa millaiset häät haluatte?
      *17v. en ole kihloissa.

♥Kesä/syys/talvi/keväthäät? *kesä

♥Kirkollinen vihkiminen vai siviilivihkiminen? *Kirkollinen
      *Ison Tammen alla lämpimänä kesäpäivänä
      *Kustantaja on varmaan isäpappa,heh!
      En ole miettinyt.

*Vaikee...Varmaan Sukujuhla ja sen jälkeen jos jaksaa teemabileet ja ne kestäis kaks päivää ilman nukkumista;)

*n.100
      1. paikka ois Juhlatila ja 2. paikka ois iso mökki.
      Pitopalvelu ja alkoholia ei jätetä pois!

Ää...en oo ajatellu.

• man-legally

MERSU 600 PULLMANN JA KULJETTAJAN KERA.TAIKKA SITTEN LINJA-AUTO.

• blackmagictiger
        man-legally kirjoitti:

MERSU 600 PULLMANN JA KULJETTAJAN KERA.TAIKKA SITTEN LINJA-AUTO.

1 vaihtoehto < ihan pienimuotoset häät..hääauto kuljettajan kera mercedes 560sel.jaguar x-type.FIAT 1500 60-LUVULTA.VIERAITA 0 2-2 9-11. VAIHTOEHTO 2 PIENIMUOTOSET HÄÄT. VIERAITA 0 2-2..HÄÄAUTO VOLVO AMAZON. BUSSI.SKODA 1000 MB. VAIHTOEHTO 3. VIERAITA OIS 6...HÄÄAUTO CADILAC.MB,JA SITTEN SKODA 1000MB.VAIHTOEHTO 4. HÄÄAUTONA JAGUAR S-TYPE..VIERAITA 20...JA VÄKEÄ VÄHÄN..MUN UNELMÄHÄÄVAIHTOEHTO 5..OIS JUST NÄÄ JENKKITYYLIHÄÄT..JOSSA ON SITÄ GLAMOURIA

• k.i.s.s.i.m.i.r.r.i

mä oon 16 ja en tällä hetkellä oo kenenkään kanssa... Haluaisin mennä kesällä naimisiin Notre Damen katedraalissa. mulla olis pusta pitsi/tylli puku. Miehen pitäis maksaa kaikki mun tutut/sukulaiset sinne. Sieltä lähtisin maailman ympärimatkalle (häämatka)

• mmjklms

Komeat häät ja sellaiset oikein upeat häät < hääajankohta olisi koulujen loppumispäivänä tilaisuus alkaisi 8.30 ja loppuisi 10.30 ja sitten vielä kihloihin keväällä.avioon touko-kesäkuun vaihteessa ja ensimmäisen asunnon osto kesä-heinäkuussa ja remontontointia heinä-elokuussa ja sitten elo-syyskuuussa mies aloittaisi sitten töissä ja syys-lokakuussa häämatka tehtäisiin sitten legendaarisesti mallorcalle.ja Sitten loka-marraskuussa vahvisttettaisiin tämä liitto..ja marras-joulukuussa valmistuttaisiin Jouluun ja monien yllätykseksi vielä upeasti

• Sabriina-teininoita

Olen AINA ollut hää hullu!:D Minä RAKASTAN häitä!

• Nasu

Hei kaikki kihlautuneet sekä muut häistä unelmoivat! kertokaa millaiset häät haluatte?
      -Kohta 16, vapaa olen...
      -Ehdottomasti kesä, juhannuksena ois ihan kiva...:)
      ♥Kirkollinen vihkiminen vai siviilivihkiminen?
      -Kirkollinen!
      - Kirkossa
      -Eiköhän ne sitten itse makseta, kun sen aika on..
      -Haavenani on suuret häät ystävien, sukulaisten ja tuttavien kesken..
      -Vaikea sanoa..
      -Jokin kartanon tapainen olisi kiva..
      -Osa tehdään itse, osa pitopalvelun kautta.. Boolia täytyy olla...
      -Veikkaanpa, että sitten joskus kaverit kyllä järjestää jotain päätähuimaavaa ja hurjaa..:)Oman pukuni olen jo suunnitellut viimeisiä yksityiskohtia myöten..:) Avoauto olisi kiva ja hääyö vietettäisiin ehkä hotellissa tai jossain romanttisessa mökissä...:) Häämatkalle jonnekin etelän lämpöön!

Nämä siis ovat minun unelmahäät...

• MUN VASTAUKSET

NÄTIT JA KAUNIIT JA SEKSIKKÄÄT JA SITTE KUN MENISIN KIHLOIHIN PELAISIN NAPPULAT-TÄHDET 2-7 PELIÄ OIKEANA PUOLUSTAJANA < TEHOILLA 2 3 < JA KIHLAJAISPÄIVÄNI OLISI JOKO 17.12 TAI 29.3

• mmjklöms

Olisivat kesällä tai keväällä ja sulhaspoikina olisi nöffi ja bernhardilainen

• man-legally

KYLL SIIS EHKÄ SIVIILIVIHKMINEN.EHKÄ KIRKKOHÄÄT WHO KNOWS.NOO EHKÄ SITTEN JATKOT MAKISSÄ.EN TIEDÄ TOIVON MUKAAN SIVIILIVIHKMINEN.SANOTAAN ETTÄ EN TIEDÄ.MUN HÄÄJUHLAT SAIS OLLA RENNOT JA SIELLÄ SOISI SITTEN KAIKKI LAULAJAT.EN MÄ TIEDÄ JOS JOSKUS AVIOON MENISIN NIIN EHKÄ VAAN TIETYT.MULLA OLISI TODENNÄKÖISESTI JOSSAIN.EEN TIEDÄ.EN TIEDÄ.SIELLÄ JUOTAISI PEPSIÄ JA SYÖTÄISI LAIDASTA LAITAAN.PAIKKA OIS TODENNÄKÖSESTI VAAN JOSSAIN EHKÄ NORJAN LAPISSA TAI RUOTSIN LAPISSA.TAIKKA ETELÄ-LÄNSI-SUOMESSA.

• PikkuMyy

♥Ensiksi:ikänne, oletteko kihloissa ja joko olette päättäneet hääpäivän/vuoden? TÄNÄ VUONNA. oLEMME KOHLOISSA.
      ♥Kesä/syys/talvi/keväthäät?TOIVOTTAVATI MYÖHÄISKEVÄTHÄÄT.
      ♥Kirkollinen vihkiminen vai siviilivihkiminen?KIRKOLLINEN!(OPISKELEN PAPIKSI) ♥Vihkiminen kirkossa, kotona, maistraatissa vai jossain muualla?KIRKOSSA. MULLE TÄRKETÄ, LAPSUUDEN KOTIKIRKKO.
      ♥Kustannukset: Kuka maksaa häät ja paljonko häihin on varaa sijoittaa? Joko olette aloittaneet säästämisen? VARAA REILUT 2000 EUROO.
      ♥Tyyli: Millaiset hääjuhlat halutatte viettää? Teemahäät, juhlalliset illalliset, rennot hääbileet, koko perheen sukujuhlat, perhepiirin intiimi hääjuhla, häävastaanotto vai eikö juhlia järjestetä lainkaan?KOKOPERHEEN SUKUJUHLAT. VANHAA SUOMIMUSIIKKIA JA MAALAISMEININKIÄ
      ♥Kuinka monta vierasta häihin kutsutaan?50
      ♥Missä juhla vietetään? Ravintola, juhlatila, koti, teltta, muualla?KOTONA PIHALLA/SISÄLLÄ
      ♥Entäs esim ruoka/juoma asiat: Tuleeko pitopalvelu vai tehdäänkö ruoat itse, kuuluuko alkoholi juhliin?RUOAT ITSE, ALKOHOLIA TOIVOTAVASTI KOHTUUDELLA
      Esim: polttarit, asut, millaiset sormusvalat, hääkyyditys, missä vietätte hääyön, entä häämatka jne jne?POLTTARIT, JOS JÄRJESTETÄÄN. HÄÄYÖ HOTELLISSA, ASUT VUOKRATAAN/LAINATAAN/OSTETAAN MIKÄ HALVINTA. HÄÄMATKA LOMALLA 1-2 VK, EHKÄ TOIVOTTAVASTI KREIKKA.

• TORREN YÖ

EN OO KIHLOISSA ENKÄ OO PÄÄTTÄNY HÄÄPÄIVÄÄ
      SE EKA TAI SE KOLMAS
      JOSSAIN MUAALLA
      HALVAT
      RENNOT HÄÄT JOSSA ISÄNTÄ KAPUAISI LAVALLE LAULAMAAN REETUN KOSTAJAA JA TITANICCIA ILLAN PÄÄTTEKSI

• MMS

-----
      SE EKA
      JOSSAIN MUUALLA
      JOSSAIN MUUALLA

• &lt;&lt;&lt;&lt;

ei Tietoa Vielä...Kukaties Joskus
      kesähäät Tai Keväthäät
      Kirkollinen Vihkminen
      Jossain muualla
      Hääbudjetti Pieni
      Nimetön Hyväntekijä
      intiimi Häävastaanotto
      0 0-0 < Me 2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      466
      3664
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2726
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      276
      2114
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      443
      1988
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1344
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1251
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1108
    8. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      1025
    9. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      1008
    10. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      999
    Aihe