Kestääkö galvanoitu naula saunan panelissa ruostumatta vai rupeaako ajan myötä ruostumaan...?
galvanoitu naula
5
5174
Vastaukset
- penmus
mutta älä hyvä mies nyt nauloilla laita, vuokraa viimeistelynaulain ja ammu niittinauloilla pontista piiloon, ei näy naulat
- Jocuko
Minä ikämies naulasin huonolla näölläni tervaleppäpaneelit hämärässä saunassa dyckerteillä. Naularivit jätin tahallani suoruuden suhteen silmämääräisiksi. Ihan siedettävä lopputulos tuli.
Avioeroni ei siitä johtunut, eikä uusi emäntä ole asiasta huomauttanut, vaikka onkin Helssingistä.. - neuvo
Jocuko kirjoitti:
Minä ikämies naulasin huonolla näölläni tervaleppäpaneelit hämärässä saunassa dyckerteillä. Naularivit jätin tahallani suoruuden suhteen silmämääräisiksi. Ihan siedettävä lopputulos tuli.
Avioeroni ei siitä johtunut, eikä uusi emäntä ole asiasta huomauttanut, vaikka onkin Helssingistä..emäntä lähtee niin uusi ne paneelit ja ammu pysyyllä kiinni.
- Jocuko
neuvo kirjoitti:
emäntä lähtee niin uusi ne paneelit ja ammu pysyyllä kiinni.
Ehkä jo huomenna, varmuuden vuoksi..
- kysymys
Jocuko kirjoitti:
Ehkä jo huomenna, varmuuden vuoksi..
onko sinulla siella paneelin alla 1" vai 2" tuuman rimoitus? veikkaan etta on 2" koska olet ampunut ne kiinni.. Mielestani jos laittaa tervaleppaa tai muuta arvokkaampaa ja jos on "lauta" rimoitus niin harkitsisin pienta ruuvii..?? Aina "sileapintainen" naula/hakanen liikkuu ku on kosteuden ja lammoøn kanssa tekemisessa. Se etta huomaako sita on eri asia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733