Kokeilkaa jotain muuta numeroa välillä. Elisalla on numeroita, joista ei juuri läpi pääse. Mutta on myös numeroita joista vastataan melkein heti. Jos omalla paikkakunnalla joku firma kauppaa elisaa niin hoitakaa asit sen kautta. Turha valittaa jos ei osaa hoitaa asioita. Olen itsekin tapellut Elisan kanssa; tiedän, mistä puhun.
ELISA:n puhelinnumerot
3
445
Vastaukset
- vikailmoituksiin
Niin voitte pääsette läpi. Viimeisen 6 kuukauden aikana olen joutun asioimaan elisan kanssa n.20 kertaa ja kerran muistaakseni olen päässyt asiakaspalveluun(siis oikeaan asiakaspalveluun). Tosin lähes kaikki puhelut on koskenut adsl-liittymän pätkimistä.
Muutama sananen Elisan nopeudesta.
Olen omistanut Elisan liittymän jo useamman vuoden. Ja avannut niitä muutaman kappaleen. Ainakin Pirkanmaalla liittymien avaus on kestänyt alle viikon. Tästä en voi moittia. Vikojen korjaukset ja etsimiset muuttuivat täysin sen jälkeen kun Soon muuttui Elisaksi. Ennen linjat hoidettiin kuntoon heti mutta nykyään hyvä jos samalla viikolla. Suurimman v*tu*uksen aiheutti jouluaaton aattona tapahtunut linjojen mykistyminen. Ei pääse mihinkään numeroon läpi ja puhelimessa mainostetaan että voit ottaa myös internetillä yhtyttä (milläs otat kun linjat on poikki???). Kun pääsen läpi niin asiakaspalvelija ilmoittaa ettei enää asentajia ole töissä. Palataan joulun jälkeen asiaan. Alkoipa joulu kivasti. Sitten uudenvuodenaattona Elisalta tulee viesti (eli siis yli viikko vikailmoituksesta) että olemme todenneet linjanne toimivaksi. WTF? Satumme olemaan kaistan suurkuluttajia ja työt/opiskelut vaativat TOIMIVAA yhteyttä joten tälläiset pätkimiset teettävät todella paljon ylimääräistä työtä ja harmaita hiuksia. Jos hyvät ihmiset haluatte toimivuutta yhteyksiltänne, niin älkää ottakoa Elisan yhteyttä. Niistä on aivan liikaa surulllisia kokemuksia. Mekin vaihdamme palveluntarjoajaa heti seuraavan mainoskampanjan aikana.
Miksi vain latauskaistaa kasvatetaan? Toivottavasti saamme pian yhteyksiä joilla onnistuu liikennöinti ulospäin nopeammin kuin näillä */512 liittymillä. Omahenk.koht mielipide on että 1/1 tai 2/2 on paljon hyödyllisempi kuin 4/512.- Kake
vikailmoituksilla (Pirkanmaalla) sitä Soonin 10019 ? Toimiiko vielä?
- enään
Kake kirjoitti:
vikailmoituksilla (Pirkanmaalla) sitä Soonin 10019 ? Toimiiko vielä?
Eli ei toimi. Uudet numerot käytössä ja niihin kun yrität soittaa niin pompotellaa numerosta toiseen. Vikailmoitus ja ongelmatapaus numerosta vastataan kohtuu hyvin, mutta muihin ei pääse läpi. Tiedät kai myös sen että harvaan puheluun enään vastataan Treelta, yleensä puhelu ohjautuu pks:lle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746370- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231785- 41779