Irish times väittää kesäisessä numerossaan (joka nyt vasta sattui silmiin) että Sitikna uusi jousto, Hydractiven ja perusmallin korvaaja, on täysin passiiviinen ja kovin tavallisen kuuloinen.
Perusmallin hydrauliikka rajoittuisi siihen että tavis iskari-jousi-pakettiin on laitettu jonkinlainen hydraulinen lisäjousto. Ymmärsinkö oikein?
http://www.irishtimes.com/life-and-style/motors/citroën-s-secret-new-suspension-system-revealed-1.2674460
Ei kovin vaikuttava. Toisaalta, myös hyvin halpa. Hienostomalleihin olisi sitten tulossa jonkun sortin aktiivijousituskin?
Citroenin uusi hydraulijousto?
8
96
Vastaukset
- Asiakas_on_kunkku
Odotellaan nyt, mitä saavat aikaan. Nykyinen C5 on jo melko paljon kovempi, kuin BX tai Xantiaan. Joko saavat aikaan miellyttävän jousituksen, tai joltain muulta löytyy mieleisempi. Siihen saakka nautitaan C5:n kyydistä.
- Tottapuhut
Olet oikeassa. Monikaan vannoutunut sitikisti ei Siirry tojotaa tai Volkkarin, mutta Peugeot on aina vaihtoehto jos joka tapauksessa joutuu luopumaan taikamatosta. Tai sitten uusi C5 vakuuttaa muilla ominaisuuksilla.
- gunsandauto
Harva autotehdas huonontaa autojensa laatua ja ajo-ominaisuuksia. Citikallakaan ei tähän olisi varaa. Semminkin kun testivoittoja ei ole koskaan tullut ja vientikielto amerikkaan jatkuu.. Vain kaikkein uskollisimmat ja tyhmimmät jatkavat hehkuttamista PSA.n tuotteiden perään. Viisaat ovat siirtyneet muihin merkkeihin...Eivätkä kadu valintaansa.
- Sitä_odotellessa
Taas tämäkin hörhö löysi tiensä palstalle. Joko nyt löytyy se linkki USA:n vientikieltoon? Sitä on odotettu jo pitkään väitteesi tueksi. Siihen saakka olet vain epätoivoinen trolli.
- Loistopirssi
Citroënin ajo-ominaosuudet ovat huippua ja laatu paranee koko ajan. PSA:n myyntiin noussut ja tuotantoa lisätty. Muiltahan se on kyllä pois.
- doubleboymerang
Citikan ajo-ominaisuudet on varmasti huippua. Harva vain saa citikkansa liikkeelle, varsinkin näin talvella että pääsisi niitä kokemaan.
Jo ala-asteella koululaisille opetetaan, että citikalla on vientikielto USA.an.
Jos koululainen ei vielä osaa lukea, eikä tunnista tuplabumerangi logoa, niin sitikan tunnistaa öljyläikästä auton alla.
Jos cititikassa olisi foliohattujen mainostamat ylivoimaiset ajo-ominaisuudet, olisi se sentään joskus voittanut jonkun testin.
Luotettavuustesteissä PSA.n tuotteet on aina hännillä. Tässä syitä: Alimitoitetut etupään jousituksen ja ohjauslaitteiden nivelet ja laakerit. Ei kestä Suomen routateitä. Alimitoitetut sähköjärjestelmät. Ei kestä johdot eikä sulakkeet. Alimitoitetut moottorit. Liian pienet pannut hajoavat ennenaikojaan ja lisäävät kulutusta. Alimitoitetut huoltovälit. Citikan kannattaisi ottaa oppi maailmanmenestyjä Toyotasta.
Jos nämä asiat Ranskanpullat saisi joskus ojennukseen, voisin minäkin harkita citikkaa.
Tai sitten en. - TyytyväinenCitikisti
Sitikka on loistava talviauto. Hyvät ajo-ominaisuudet korostuvat silloin kun keli on vaikea. Arvostan myös luotettavia moottoreita. Ei ole kannet väännelleet, öljy pysyy sisällä. Eipä ole myöskään jakopäät hajoilleet kuten toisella kilpailijalla. Ja mikä parasta, ruosteenesto on kunnollinen. Katson pohjan tarkkaan aina kun vaihdan renkaat - tervettä on.
Amerikassa sitikat on olleet pienten maahantuojien käsissä, Citikoita on jonkin verran viety mutta PSA ei ole pitänyt sitä päämarkkina-alueena koskaan. Uskon että jos joku niin Toyota tietää miten vaikea ja kannattamaton markkina USA on. Ikävä juttu se puhkiruostuneiden runkojen tapaus, edellisestä takaisinkutsusta ja myyntikiellosta on vasta niin vähän aikaa. Näkyy tuloksessa tuollainen epäonni. - marioantonetti
Jos citikka käyttäisi turhaan galvanointiin käytetyt rahat auton sähköjärjestelmien ja sisäpuhaltimen laakerin vahvistamiseen niin merkki voisi nousta Dasia luokasta Polonez luokkaan. Laatumerkkeihin on vielä matkaa. Onneksi uskolliset asiakkaat pystyvät tekemään mielikuvituksissaan citikasta laatuauton vaikka öljy välillä suihkuaakin konepellin alta. Ainoa laatuosa citikassa on nokkamaski. Onhan sitä kehiteltykin sentään 70-vuotta. Laatumerkit ei sellaisia tarvi. Niissä on kehitetty termostaatti ohjaamaan lämpötiloja. Mikään ei ole niin viisas kuin Ranskalainen insinööri foliohatussaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta791957Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt181743- 161604
50+ naiset kyl
Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin201346Välitän sinusta mies
Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv61262En voi sille mitään
Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee121254hieman diabetes...
Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo121236Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu451213Miten joku voi käyttää koko elämänsä
siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää101202Annetaanko olla vaan
Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N291181