Citroenin uusi hydraulijousto?

AikaNäyttää

Irish times väittää kesäisessä numerossaan (joka nyt vasta sattui silmiin) että Sitikna uusi jousto, Hydractiven ja perusmallin korvaaja, on täysin passiiviinen ja kovin tavallisen kuuloinen.

Perusmallin hydrauliikka rajoittuisi siihen että tavis iskari-jousi-pakettiin on laitettu jonkinlainen hydraulinen lisäjousto. Ymmärsinkö oikein?

http://www.irishtimes.com/life-and-style/motors/citroën-s-secret-new-suspension-system-revealed-1.2674460

Ei kovin vaikuttava. Toisaalta, myös hyvin halpa. Hienostomalleihin olisi sitten tulossa jonkun sortin aktiivijousituskin?

8

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakas_on_kunkku

      Odotellaan nyt, mitä saavat aikaan. Nykyinen C5 on jo melko paljon kovempi, kuin BX tai Xantiaan. Joko saavat aikaan miellyttävän jousituksen, tai joltain muulta löytyy mieleisempi. Siihen saakka nautitaan C5:n kyydistä.

      • Tottapuhut

        Olet oikeassa. Monikaan vannoutunut sitikisti ei Siirry tojotaa tai Volkkarin, mutta Peugeot on aina vaihtoehto jos joka tapauksessa joutuu luopumaan taikamatosta. Tai sitten uusi C5 vakuuttaa muilla ominaisuuksilla.


    • gunsandauto

      Harva autotehdas huonontaa autojensa laatua ja ajo-ominaisuuksia. Citikallakaan ei tähän olisi varaa. Semminkin kun testivoittoja ei ole koskaan tullut ja vientikielto amerikkaan jatkuu.. Vain kaikkein uskollisimmat ja tyhmimmät jatkavat hehkuttamista PSA.n tuotteiden perään. Viisaat ovat siirtyneet muihin merkkeihin...Eivätkä kadu valintaansa.

      • Sitä_odotellessa

        Taas tämäkin hörhö löysi tiensä palstalle. Joko nyt löytyy se linkki USA:n vientikieltoon? Sitä on odotettu jo pitkään väitteesi tueksi. Siihen saakka olet vain epätoivoinen trolli.


    • Loistopirssi

      Citroënin ajo-ominaosuudet ovat huippua ja laatu paranee koko ajan. PSA:n myyntiin noussut ja tuotantoa lisätty. Muiltahan se on kyllä pois.

    • doubleboymerang

      Citikan ajo-ominaisuudet on varmasti huippua. Harva vain saa citikkansa liikkeelle, varsinkin näin talvella että pääsisi niitä kokemaan.
      Jo ala-asteella koululaisille opetetaan, että citikalla on vientikielto USA.an.
      Jos koululainen ei vielä osaa lukea, eikä tunnista tuplabumerangi logoa, niin sitikan tunnistaa öljyläikästä auton alla.
      Jos cititikassa olisi foliohattujen mainostamat ylivoimaiset ajo-ominaisuudet, olisi se sentään joskus voittanut jonkun testin.
      Luotettavuustesteissä PSA.n tuotteet on aina hännillä. Tässä syitä: Alimitoitetut etupään jousituksen ja ohjauslaitteiden nivelet ja laakerit. Ei kestä Suomen routateitä. Alimitoitetut sähköjärjestelmät. Ei kestä johdot eikä sulakkeet. Alimitoitetut moottorit. Liian pienet pannut hajoavat ennenaikojaan ja lisäävät kulutusta. Alimitoitetut huoltovälit. Citikan kannattaisi ottaa oppi maailmanmenestyjä Toyotasta.
      Jos nämä asiat Ranskanpullat saisi joskus ojennukseen, voisin minäkin harkita citikkaa.
      Tai sitten en.

    • TyytyväinenCitikisti

      Sitikka on loistava talviauto. Hyvät ajo-ominaisuudet korostuvat silloin kun keli on vaikea. Arvostan myös luotettavia moottoreita. Ei ole kannet väännelleet, öljy pysyy sisällä. Eipä ole myöskään jakopäät hajoilleet kuten toisella kilpailijalla. Ja mikä parasta, ruosteenesto on kunnollinen. Katson pohjan tarkkaan aina kun vaihdan renkaat - tervettä on.

      Amerikassa sitikat on olleet pienten maahantuojien käsissä, Citikoita on jonkin verran viety mutta PSA ei ole pitänyt sitä päämarkkina-alueena koskaan. Uskon että jos joku niin Toyota tietää miten vaikea ja kannattamaton markkina USA on. Ikävä juttu se puhkiruostuneiden runkojen tapaus, edellisestä takaisinkutsusta ja myyntikiellosta on vasta niin vähän aikaa. Näkyy tuloksessa tuollainen epäonni.

    • marioantonetti

      Jos citikka käyttäisi turhaan galvanointiin käytetyt rahat auton sähköjärjestelmien ja sisäpuhaltimen laakerin vahvistamiseen niin merkki voisi nousta Dasia luokasta Polonez luokkaan. Laatumerkkeihin on vielä matkaa. Onneksi uskolliset asiakkaat pystyvät tekemään mielikuvituksissaan citikasta laatuauton vaikka öljy välillä suihkuaakin konepellin alta. Ainoa laatuosa citikassa on nokkamaski. Onhan sitä kehiteltykin sentään 70-vuotta. Laatumerkit ei sellaisia tarvi. Niissä on kehitetty termostaatti ohjaamaan lämpötiloja. Mikään ei ole niin viisas kuin Ranskalainen insinööri foliohatussaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe