Irish times väittää kesäisessä numerossaan (joka nyt vasta sattui silmiin) että Sitikna uusi jousto, Hydractiven ja perusmallin korvaaja, on täysin passiiviinen ja kovin tavallisen kuuloinen.
Perusmallin hydrauliikka rajoittuisi siihen että tavis iskari-jousi-pakettiin on laitettu jonkinlainen hydraulinen lisäjousto. Ymmärsinkö oikein?
http://www.irishtimes.com/life-and-style/motors/citroën-s-secret-new-suspension-system-revealed-1.2674460
Ei kovin vaikuttava. Toisaalta, myös hyvin halpa. Hienostomalleihin olisi sitten tulossa jonkun sortin aktiivijousituskin?
Citroenin uusi hydraulijousto?
8
180
Vastaukset
- Asiakas_on_kunkku
Odotellaan nyt, mitä saavat aikaan. Nykyinen C5 on jo melko paljon kovempi, kuin BX tai Xantiaan. Joko saavat aikaan miellyttävän jousituksen, tai joltain muulta löytyy mieleisempi. Siihen saakka nautitaan C5:n kyydistä.
- Tottapuhut
Olet oikeassa. Monikaan vannoutunut sitikisti ei Siirry tojotaa tai Volkkarin, mutta Peugeot on aina vaihtoehto jos joka tapauksessa joutuu luopumaan taikamatosta. Tai sitten uusi C5 vakuuttaa muilla ominaisuuksilla.
- gunsandauto
Harva autotehdas huonontaa autojensa laatua ja ajo-ominaisuuksia. Citikallakaan ei tähän olisi varaa. Semminkin kun testivoittoja ei ole koskaan tullut ja vientikielto amerikkaan jatkuu.. Vain kaikkein uskollisimmat ja tyhmimmät jatkavat hehkuttamista PSA.n tuotteiden perään. Viisaat ovat siirtyneet muihin merkkeihin...Eivätkä kadu valintaansa.
- Sitä_odotellessa
Taas tämäkin hörhö löysi tiensä palstalle. Joko nyt löytyy se linkki USA:n vientikieltoon? Sitä on odotettu jo pitkään väitteesi tueksi. Siihen saakka olet vain epätoivoinen trolli.
- Loistopirssi
Citroënin ajo-ominaosuudet ovat huippua ja laatu paranee koko ajan. PSA:n myyntiin noussut ja tuotantoa lisätty. Muiltahan se on kyllä pois.
- doubleboymerang
Citikan ajo-ominaisuudet on varmasti huippua. Harva vain saa citikkansa liikkeelle, varsinkin näin talvella että pääsisi niitä kokemaan.
Jo ala-asteella koululaisille opetetaan, että citikalla on vientikielto USA.an.
Jos koululainen ei vielä osaa lukea, eikä tunnista tuplabumerangi logoa, niin sitikan tunnistaa öljyläikästä auton alla.
Jos cititikassa olisi foliohattujen mainostamat ylivoimaiset ajo-ominaisuudet, olisi se sentään joskus voittanut jonkun testin.
Luotettavuustesteissä PSA.n tuotteet on aina hännillä. Tässä syitä: Alimitoitetut etupään jousituksen ja ohjauslaitteiden nivelet ja laakerit. Ei kestä Suomen routateitä. Alimitoitetut sähköjärjestelmät. Ei kestä johdot eikä sulakkeet. Alimitoitetut moottorit. Liian pienet pannut hajoavat ennenaikojaan ja lisäävät kulutusta. Alimitoitetut huoltovälit. Citikan kannattaisi ottaa oppi maailmanmenestyjä Toyotasta.
Jos nämä asiat Ranskanpullat saisi joskus ojennukseen, voisin minäkin harkita citikkaa.
Tai sitten en. - TyytyväinenCitikisti
Sitikka on loistava talviauto. Hyvät ajo-ominaisuudet korostuvat silloin kun keli on vaikea. Arvostan myös luotettavia moottoreita. Ei ole kannet väännelleet, öljy pysyy sisällä. Eipä ole myöskään jakopäät hajoilleet kuten toisella kilpailijalla. Ja mikä parasta, ruosteenesto on kunnollinen. Katson pohjan tarkkaan aina kun vaihdan renkaat - tervettä on.
Amerikassa sitikat on olleet pienten maahantuojien käsissä, Citikoita on jonkin verran viety mutta PSA ei ole pitänyt sitä päämarkkina-alueena koskaan. Uskon että jos joku niin Toyota tietää miten vaikea ja kannattamaton markkina USA on. Ikävä juttu se puhkiruostuneiden runkojen tapaus, edellisestä takaisinkutsusta ja myyntikiellosta on vasta niin vähän aikaa. Näkyy tuloksessa tuollainen epäonni. - marioantonetti
Jos citikka käyttäisi turhaan galvanointiin käytetyt rahat auton sähköjärjestelmien ja sisäpuhaltimen laakerin vahvistamiseen niin merkki voisi nousta Dasia luokasta Polonez luokkaan. Laatumerkkeihin on vielä matkaa. Onneksi uskolliset asiakkaat pystyvät tekemään mielikuvituksissaan citikasta laatuauton vaikka öljy välillä suihkuaakin konepellin alta. Ainoa laatuosa citikassa on nokkamaski. Onhan sitä kehiteltykin sentään 70-vuotta. Laatumerkit ei sellaisia tarvi. Niissä on kehitetty termostaatti ohjaamaan lämpötiloja. Mikään ei ole niin viisas kuin Ranskalainen insinööri foliohatussaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875