Parhaat ja pahimmat foorumit Suomi24:ssä

Parhaimmilla tarkoitan sellaisia joissa keskustelu sujuu niin kuin pitää, vaikkakin ehkä hitaanlaisesti. Ja pahimmilla sellaisia joissa on pahin trollausongelma.

En sano, että hitaita foorumeita pitäisi poistaa - on hyvä olla paikka harrastelijoillekin. Tosin täällä on myös foorumeita aiheista, jotka liittyvät menneen ajan hetken huumiin (kuten takavuosien julkkiksiin) eikä ajattomiin legendoihin tai klassikoihin.

Sanoisin että molet varsinaiset trollausfoorumit, kuten Maailman Menoa näkyvät jo heti etusivulla aktiivisuutensa tähden, ja kyseisellä foorumilla ei ole edes mielestäni mitään varsinaista aihetta, kun kaikki käy. Useimmat aiheet siellä ovat aiheiden luomistahdin vuoksi lyhytikäisiä, joten varsinainen keskustelu ei trollauksenkaan kannalta ota oikein sujuakseen. Kaikki sinne luodut varsinaiset aiheet toimivat paremmin muilla foorumeilla.

Mutta kertokaa mitkä ovat mielestänne parhaat ja pahimmat foorumit, ja miksi.

12

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menisit-sinne

Kyselyille ja gallupeille on ihan oma fooruminsa.
      Tällaiset mokaukset pilaavat foorumeita.

• Onko se todella mokaus, jos aiheena on itse Suomi24? AIhe voi kuulua kahdellekin foorumille, sitä paitsi jos ylläpito käy täällä kyselyfoorumia useammin, tiedosta olisi heille ehkä hyötyä.

• Sekamelskaista

Ilmastomuutos ja ydinvoima ovat pahimmat ja niillä rikotaan jopa lakia, sekä sääntöjen vastaiset viestit jatkuvaa. Moderoinnin tilaa käyttävät mielipidejärjestöt hyväkseen surutta.

• Se voi tosin johtua siitäkin, että käyttäjät ovat laiskoja antamaan viestejä ilmi. Ehkä käyttäjänä sen tekeminen aktiivisemmin auttaisi asiaa hiukan.

• Preferenssit

Paras tietenkin se, missä MINÄ olen paikalla.
      Huonoin ilman muuta se, missä MINÄ en ole.

• Kai se noinkin menee. Mutta kyllähän siihen kuuluu myös hyödyllisyyskerroin: onko foorumilla väkeä, joista on apua?

• Siinä-se
        Elaini kirjoitti:

Kai se noinkin menee. Mutta kyllähän siihen kuuluu myös hyödyllisyyskerroin: onko foorumilla väkeä, joista on apua?

No, miten oletat MINUN valinneen?

• Siinä-se kirjoitti:

No, miten oletat MINUN valinneen?

En voi olettaa sinusta vielä mitään.

• toteaja-

Ei ole parhaan palstan nimityksen arvoinen mikään.......
      Se on tämä nykynuoriso, joka on sotkenut kaiken jo tuhansien vuosien ajan

• Ei kai se tuhansia vuosia elänyt ole! 😃

Itse olen koittanyt vähän herätellä kirjoituksillani hitaita palstoja jotka kuuluvat kiinnostuksen piiriini, siinä toivossa että houkuttelisin kaltaisiani sinne vähän juttelemaan.

• Anonyymi

Pahin on kyllä tämä. Jos on kysynyt tai apus pyytänyt, saa aina kuulla, että vika on itsessä.

• Anonyymi

Eihän ylläpito enää vastaa mitään mihinkään. Toimivat siis kykyjensä mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      85
      6483
    2. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      290
      5454
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      98
      4151
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2900
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      27
      2874
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      120
      2093
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2030
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1767
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1301
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      159
      1151
    Aihe