Kerättäiskö rahaa?

Ajatukseni on perustaa Suomen kansalaisrahasto.

Minä panen yhden euron (1e) rahaston pohjaksi. Kun jokainen suomalainen tekee vastaavan sijoituksen on koossa n. 5,5 milj. euroa.

Ajattelin itseäni kasööriksi, eli tuon kansalaisrahaston kerääjäksi.

Mitä tuumaatte kun rahastolla on yks, kaks, kolme kuin lottovoitto kourassaan?

Suhtautumista ja hyviä neuvoja odotan!

17

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aiotko ihan hakea virallista lupaa,lienee päätös kolmen kiven takana. Helpompi perustaa oma puolue ja kerätä jäsenmaksuja, sitten parin kaverin kanssa perustaa säätiö kattamaan puolueen eli sinun kuluja, niin ne isot tekee.

    • Tajuan kyllä tuon keräämisen mahdottomuuden. Kustannukset keräämiseen ovat kohtuuttomat.

      Ei minun pankkini kadun tai tien reunassa riitä.

      Mitään laitonta ei käynyt mielessäni!

    • Veronveronvero

      Koko ajan kerätään rahaa monenlaisina veroina. Koko ajan rahaa mätetään sellaisille jotka niihin ei ole oikeutettuja. Koko ajan on suomalaisia leipäjonoissa, kun omille kärsiville ei siitä jättipotista riitä.

    • Ilmottaudun

      Ketjukirjeen tapainen ensimmäiset olisi voittajia.

    • eurolle-sanoisi-hyvästit

      Ruune on epäluotettava rahaston hoitajana,

      ei ikinä luttais ruuneen,

      ruune on kiero kuin korkkiruuvi

    • En ole ollut aikeissa mihinkään. Missä minut on kieroksi havaittu?

      • ei-luottamusta

        tälää palstalla, jutut kertoo sen,

        vai että olisit oikein kerääjänä hihiii
        niitä euroja ei sen jälkeen näkisi kukaan muukuin ruune, oijoi


      • luottamus_luototon

        Juurihan kerroit aikeesi sanomalla Ajatukseni on perustaa Suomen kansalaisrahasto. Minä panen yhden euron (1e) rahaston pohjaksi.
        pyysit suhtautumista sait ne ole edes tyytyväinen.


    • jakolasku

      Varmaan kohteita olisi joille joulu kirkastuisi jos joku muistaisi. Yksinäisille joulu voi olla rankka kokemus.

    • reppuriika

      Ihan hyvä idis Ruune, mutta kassooriksi en kyllä sinua laittaisi. En kyllä itsekään olisi siihen tyrkyllä. Ei välttämättä rahalla ole joulumieli ostettavissa.
      Itse joulunherra, Jeesus Kristus tuli köyhille vanhemmille halpaan seimeen, mutta on läsnäolollaan rikkaaksi tekevä.
      Jos ei ole ruokaa, laskuja ei voi maksaa, niin ei ole kiva jouluna eikä sen jälkeen, mutta ei rahakalla yksinäisyyttä poisteta.
      Voi Luojan kiitos, että ole vapautunut tästä kortti, - paketti, ym. -ruljanssista. Ei ne minun jouluun enää kuulu jos on pahemmin koskaan kuulunutkaan.

    • Tuo ajatus tuli mieleeni siitä, että joku päättäisi pyytää stä osuutta, joka hänelle kuuluu tuosta kuvittelemastani "kansalaisrahastosta"

      euro mieheen ja naiseen saataisiin,
      .
      Hyvää joulua reppuriikalle ja kaikilleajatteleville ihmisille!

    • Panen yhden euron ja tilinumeroni. Haluan tietää, että varat menevät hyvään tarkoitukseen (minulle).
      Keräyksistä kun ei koskaan tiedä, kenen taskuun rahat lopulta päätyvät!

      • Kun en löytänyt tilinumeroasi, saat kauneimmat jouluajatukseni.


      • No kiitos, kyllä se euron voittaa!


    • Asko751t

      kelle rahat annettaisiin?

      Ja kuka muuten säätiöksi alkaisi kuten tuolla mainittiin, antaisi ilmaseksi rahaa esim poliitikolle.

    • ruuneen-ei-luoteta

      EI ainakaa ruunen taskuun,
      paluttakoon seki valtiolle kaikki ylimääräsen
      sieltä se kuitenki on rahansa kieroudella kähminy,

    • Mistä olet väärät tietosi hankkinut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1447
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      832
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      816
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe