Tietääkö kukaan mistä saisi vähän paksumpaa ( ~5-8mm) lasikuitulaminaattia levynä? Ihan raakalaminaatti toimisi, ei tarvitse olla gelcoat- tms pintaa.
Tuntuu olevan yllättävän vaikea löytää.
Laminaattia levynä
8
98
Vastaukset
- Lamin
Olen tehnyt itse, ei rakettitiedettä. Sileeä suora alusta, siihen vaha tai muovia päälle ja sitten vaan laminoimaan.
- wrfwerfff
Hiilikuitua löytyy levyinä
- fhhhynnji
Terästä, alumiinia, puuta ja muovejakin löytyy levynä, mutta aloittaja kyseli lasikuitua.
- ghybbdffbb
http://shop1.r-g.de/en/list/Sheets---rods---tubes/Sheets/Glass-fibre--GRP-
Tuolta löytyy jotain. Ei tosin ihan noin paksua mutta saahan noita liimattua päällekäin. Ovat kankaasta tehtyjä joten varsinkin vetosuunnassa mattolevyä lujempaa.- fhhhynnji
1mm, 2mm ja 3mm paksuista levyä löytyy, mutta aloittaja kyseli 5-8.
Kysele Wendasta
http://www.wenda.fi/- Löytyy
Googlaamalla löytyy vaikka kuinka monta toimittajaa: esim haulla:
https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=glass reinforced plastic sheets
löytyy vaikkapa tämä:
http://www.eplastics.com/fiberglass-structural-frp-sheet
Jonka valikoimista löytyy myös haluaamaasi paksuutta useilla eri hartsisysteemeillä, niin palosuojattua kuin ilmankin.
Toki ulkomailta tilatessasi toimtus maksaa jotain.
Et myöskään kerro millaisista eristä olisi tarve, eikä levyn minimi kokokaan ollut spksesissäsi. Pienempien kuljetus on tietysti paljon edullisempaa, mutta jos ne eivät käyttökohteeseen olekaan riittävän suuria ...
Et myöskään kertonut tarvittavia lujuusarvoja eri suunnissa. Niissäkin on suuresti valikoimaa ja olennainen vaikutus hintaan. - Ldkkd
Oon tilannut ebay.de osoitteesta myyjältä masterplatex. Löytyy paksuja ja ohuita ja hinnat on edullisia. Toimitus suomeen oli 15 e. Tein läpivientien aluslevyt 12 mm g10stä. Timanttilaikka rälläkässä leikkasi parhaiten. Hyvää kamaa myös aluslevynä. Helpompi rälläköidä kuin teräslevy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381