Remu&Hurriganes teki levyllisen pirun kovia rokkiralleja. Listoilla levy ihan kivasti ja keikoilla meno on taas hyvää. Neumannin pitää ottaa Remusta oppia ja käydä vaikka jutulla. Sieltä vois tulla vinkkejä et kuinka vanhakin bändi voi nousta suonsilmästä ylös ja tehdä edelleen hyvää musiikkia. Ei se ole rakettitiedettä. Dingohan on kovempi bändinä livenä tällä hetkellä.
Remua ja Hurriganesia on pidetty tällä vuosituhannella jopa Dingoakin enemmän vanhan lämmittelynä, mutta niin vaan tuli hyvää Hurriganes materiaalia levyllinen ja bändi soi hienosti. Tuotanto ja biisit kun on kunnossa niin ei se muuta vaadi.
https://www.youtube.com/watch?v=6x5_pk8KuFI
Dingolle mallia Remu & Hurriganesista
3
184
Vastaukset
- welcomedingo
Käviskö ennustus toteen? Hurriganesin uusi levy oli kaikilla mittareilla mitattuna positiivinen tuotos. Alkuperäinen Dingo pitää lehdistötilaisuuden perjantaina. Jos ne palaa lavoille niin kyllä uutta musaa on saatava kanssa julkaistua.
Alla linkki mitkä syyt johtivat alkuperäisen kokoonpanon hajoamiseen vuonna 2002.
Jos uutta musaa tulee ja vaikka elokuva niin welcome back.
Ainakin isoille lavoille on taas matka ensi kesänä jos alkuperäinen palaa ja taustalla on sellainen koneisto joka osaa bändiä myydä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000247394.html Dingon on parempi bändi.
Miksi? Melodiat ratkaisee aika paljon.
Osaavar myös soittaa.
Dingo enemmän uniikimpi.
Hurriganes aika tavanomainen rokkijunttausbändi.
Dingo omaperäisempi ja uniikimpi.
Siksi paree.
Osaa myös soittaa, kuten sanoin aiemmin.
Esim rumpali ekalla levyllä virtuoosi, ihan hurjana.
Basisti Eve esikoisella myös vauhdissa.
Kuunnelkaapa sen bassonsoittoa esim biiseissä apinatarhaan ja hän on se.
Ihan mykistävää!Mut onpa Dingoaki parempia bändejä kuten esim CMX ja Absoluuttinen nollapiste.
Viimex mainittu maailman paras bändi. CMX toiseksi paras koko maailmassa.
Sitten tulee mun listoilla kolmantena King Crimson.
Sitten Wigwam.
Sitten Don huonot (vuosien 90-95 aikajaksolla).
Sitten Metallica.
Sitten Dingo.
Sitten Veltto Virtanen.
Seuraavana Black sabbath.
Toisaalta maailmassa on vitunmoisen paljon eri bändejä, joten siksi lista on periaatteessa puutteellinen, koska en tiedä hetiskään kaikkia bändejä ja entisiä bändejä.
=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704