Muukkosesta

Opiskelija

Onko Tervolan seurakuntapastori Juha Muukkonen lestadiolainen?

13

2931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmi

sehän olis ollu hyvä aihe taas rienata lestoja

• Opiskelija

kylläpä harmittaa vietävästi :)

• Nenä

Entä onko Muhoksen sadistinen rehtori vl. Jospa sen kautta päästäisiin asiaan.

• mikäs
        Nenä kirjoitti:

nyt neuvoksi

• Nenä
        mikäs kirjoitti:

nyt neuvoksi

No hyvänen aika. Kertokaa nyt, ketä voisi haukkua.

• v-ällä
        Nenä kirjoitti:

No hyvänen aika. Kertokaa nyt, ketä voisi haukkua.

ihan yleisellä tasolla.

• Nenä
        v-ällä kirjoitti:

ihan yleisellä tasolla.

Olette aivan kamalia.

• Silmä
        Nenä kirjoitti:

kyllä se taitaa olla.

• Luterialainen

Kun Oulun piispa Samuel Salmi 20.1-05 YLE-TV:n uutisissa moitti Tervolan srk:n pastori Juha Muukkosta tämän naispappeutta ja homo-/lesboliitojen vastaisista kannoistaan ja joista Muukkonen vaati Salmea parannuksen tekoon, tuli piispa puhuneeksi paskaa! Toimittajan kysymykseen: Aiotteko tehdä parannuksen näistä ? piispa vastasi: En koskaan! Se liittyy minun uskooni, minun rakkaaseen kirkkooni; sellaiseen kirkkoon olen tullut. Tämä piispan vastaus sisältää ilmeisen valheen ( tarkoituksellisen tai tarkoittamattoman ). " sellaiseen kirkkoon olen tullut..! Jos oletan hänen liittyneen luterialaiseen kirkkoon ( otettu seurakunnan jäseneksi ) kasteen sakramentin kautta, kuten kirkkomme opetus asiasta kuuluu, on tämä tapahtunut hänen kohdallaan jo ainakin 50 vuotta sitten. Tällöin ei kirkossamme vielä ollut yhtään naispappia eikä homoparia; näistä ei yksinkertaisesti silloin edes kirkosamme vakavasti keskusteltu. Sen aikaiset papit ja piispat torjuivat tällaiset ajatukset epäraamatullisina ja siis synteinä, kuten Muukkonen asian esittää. Kuka siis on luopunut Raamatun kannasta ja kenen pitäisi tehdä parannus? Millaiseen kirkkoon piispa Salmi siis liittyikään? Ja vielä yksi kysymys: Onko piispa Samuel Salmi luterialainen ja jos on, niin millainen? Martti Lutherin opin seuraaja hän ei ainakaan ole! Tuskin edes Raamatunkaan.

Pappein kyydissä ollut.

• Anonyymi

Harhaoppisuudessa piispat toki saavat itsestään itselleen tuomarin, mutta sitä, mitä he puhuvat, ei kuitenkaan pitäisi kuvailla alatyylisesti. Onhan kirjoitettu:

Ef. 5:
        3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne-niinkuin pyhien sopii-
        4 Älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

• Anonyymi

Uskovaiset, erotkaa kirkosta Jumalan sanan tähden.

Room. 16:
      17 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, jonka te olette saaneet; vetäytykää pois heistä.
      18 Sillä sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta, vaan omaa vatsaansa, ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet.

• Anonyymi

Sitten jos/kun kirkolliskokous hyväksyy samaa sukupuolta olevien avioliitot, minä eroan kirkosta!

• Viva Muukkonen! Respect!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      875
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      57
      734
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      643
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      641
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      637
    Aihe