Onko Tervolan seurakuntapastori Juha Muukkonen lestadiolainen?
Muukkosesta
13
2931
Vastaukset
- harmi
sehän olis ollu hyvä aihe taas rienata lestoja
- Opiskelija
kylläpä harmittaa vietävästi :)
- Nenä
Entä onko Muhoksen sadistinen rehtori vl. Jospa sen kautta päästäisiin asiaan.
- mikäs
Nenä kirjoitti:
nyt neuvoksi
- Nenä
mikäs kirjoitti:
nyt neuvoksi
No hyvänen aika. Kertokaa nyt, ketä voisi haukkua.
- v-ällä
Nenä kirjoitti:
No hyvänen aika. Kertokaa nyt, ketä voisi haukkua.
ihan yleisellä tasolla.
- Nenä
v-ällä kirjoitti:
ihan yleisellä tasolla.
Olette aivan kamalia.
- Silmä
Nenä kirjoitti:
kyllä se taitaa olla.
- Luterialainen
Kun Oulun piispa Samuel Salmi 20.1-05 YLE-TV:n uutisissa moitti Tervolan srk:n pastori Juha Muukkosta tämän naispappeutta ja homo-/lesboliitojen vastaisista kannoistaan ja joista Muukkonen vaati Salmea parannuksen tekoon, tuli piispa puhuneeksi paskaa! Toimittajan kysymykseen: Aiotteko tehdä parannuksen näistä ? piispa vastasi: En koskaan! Se liittyy minun uskooni, minun rakkaaseen kirkkooni; sellaiseen kirkkoon olen tullut. Tämä piispan vastaus sisältää ilmeisen valheen ( tarkoituksellisen tai tarkoittamattoman ). " sellaiseen kirkkoon olen tullut..! Jos oletan hänen liittyneen luterialaiseen kirkkoon ( otettu seurakunnan jäseneksi ) kasteen sakramentin kautta, kuten kirkkomme opetus asiasta kuuluu, on tämä tapahtunut hänen kohdallaan jo ainakin 50 vuotta sitten. Tällöin ei kirkossamme vielä ollut yhtään naispappia eikä homoparia; näistä ei yksinkertaisesti silloin edes kirkosamme vakavasti keskusteltu. Sen aikaiset papit ja piispat torjuivat tällaiset ajatukset epäraamatullisina ja siis synteinä, kuten Muukkonen asian esittää. Kuka siis on luopunut Raamatun kannasta ja kenen pitäisi tehdä parannus? Millaiseen kirkkoon piispa Salmi siis liittyikään? Ja vielä yksi kysymys: Onko piispa Samuel Salmi luterialainen ja jos on, niin millainen? Martti Lutherin opin seuraaja hän ei ainakaan ole! Tuskin edes Raamatunkaan.
Pappein kyydissä ollut.- Anonyymi
Harhaoppisuudessa piispat toki saavat itsestään itselleen tuomarin, mutta sitä, mitä he puhuvat, ei kuitenkaan pitäisi kuvailla alatyylisesti. Onhan kirjoitettu:
Ef. 5:
3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne-niinkuin pyhien sopii-
4 Älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.
- Anonyymi
Uskovaiset, erotkaa kirkosta Jumalan sanan tähden.
Room. 16:
17 Mutta minä kehoitan teitä, veljet, pitämään silmällä niitä, jotka saavat aikaan erimielisyyttä ja pahennusta vastoin sitä oppia, jonka te olette saaneet; vetäytykää pois heistä.
18 Sillä sellaiset eivät palvele meidän Herraamme Kristusta, vaan omaa vatsaansa, ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet.- Anonyymi
Sitten jos/kun kirkolliskokous hyväksyy samaa sukupuolta olevien avioliitot, minä eroan kirkosta!
Viva Muukkonen! Respect!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017068- 1592086
- 1131728
- 511410
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551278Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001094Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41979