Onko Savonlinnassa jonkin sortin "herrrasmiesten klubia" tms strippipaikkaa, punaistenlyhtyjen kujaa?
Savonlinnassa tissibaaria?
11
2370
Vastaukset
- maksatkotisseille
Kysy savonlinnan herraseuralaisilta. Eiköhän niillä ole kaikki lain rajalla liikkuvat palvelut vähintään tiedossa. Huoria löydät internetin kautta jos tosiaan haluat maksaa asiasta josta ei pitäisi maksaa mitään. Pidä sitten varasi niiden kanssa jos leikkimään lähdet, siellä on kaikenlaista kiristäjää ja kahelia liikenteessä.
- jsjkdjiuuu
laitatko vielä yhteystiedot noille herroille?
90-luvulla Savonlinnassa kävi Trokarissa esiintymässä strippareita.
Vieläköhän Trokari mahtaa toimia.- trokarit
Trokaria ei ole ollu ehkä 20 vuoteen
- hgkvf
veijarin wingsit.. Siellä saattaa sillon tällön joku pubiruusu vahingossa vilauttaa :DD
- vautsi-vau
Tarkoitatko oikeesti että vilauttavat DD-kuppejaan?!?!
- Anonyymi
vautsi-vau kirjoitti:
Tarkoitatko oikeesti että vilauttavat DD-kuppejaan?!?!
Pikemminkin kulauttavat vippejään.
- Porttolanlinna
Savonlinna on koko Itä-Suomen huora pääkaupunki
- Anonyymi
Turilla on mummolla tissit tiskissä!
- Anonyymi
Lulu antaa persettä ja rukoilee Jumalaa samalla.
- Anonyymi
Tytöt Perustaa Baari Seurahuoneelle 2026
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686