Sinä olet kuin koiranpentu.
Olet hellä, suloinen.
Katsot minuun pienillä silmilläsi
pyytäen anteeksi.
Olet niin lutuinen,
että voisin syödä sinut!
Sinä olet kuin käärme.
Olet ovela,
et jää kiinni.
Luikahdat pois kun tulee ongelmia,
menet pieneen kerään.
Hyökkäät,
kun tunnet olosi turvattomaksi.
Voit tappaa tarkoittamatta.
Sinä olet kuin aasi.
Olet välillä niin tyhmä,
että vihastun.
Osaat olla itsepäinen,
ja saat aina tahtosi lävitse.
Kun potkaiset takajaloillasi,
sinulle ei mahda mitään.
Sinä olet kuin minä.
Ajattelet samalla tavalla.
Pidät siitä,
mistä minäkin.
Teet niinkuin minäkin.
Mutta silloin huomaan,
kuinka ärsyttävä voin olla.
Ole vain oma itsesi,
mutta yritä kestää minua!
Sinä olet kuin...
WildFlower
3
1277
Vastaukset
- Anonyymi
Moi bahare
- Anonyymi
Zarghouneh
Mikä se on? Peili (peilikuva omasta itsestäsi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522864906Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1013620Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293169Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672390Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032355TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941595Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281349- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761324- 691029