Meinasin ostaa Vaunushopista tavaraa mutta yrityksen tulos on ollut pahasti pakkasella. Meneeköhän konkurssiin? Pahimmassa tapauksessa ei saa rahoja eikä ostettuja tuotteita pois yrityksestä.
Onko kokemuksia?
VaunuShop kohta konkurssissa?
9
4142
Vastaukset
- myyjätär
jaa meinaako että se myyjä siinä tiskillä ottaa sun rahat ja juoksee takaovesta karkuun?
- kylläkylläkylläkyllä
Vaunu kannattaa ostaa pitkään toimineelta luotettavalta kotimaiselta yritykseltä. Tiedä jos vaikka joskus sattuisit varaosaa tarvitsemaan. (tämä on mainos)
Kiitos tästä puheenaiheesta kuuluu nimeltä mainitsemattomalle hakusivustolle, jossa Vaunushop.fi nimemme on virheellisesti liitetty väärään yritykseen.
Me olemme tosiaan pitkään toiminut kotimainen perävaunuja ja perävaunujen varaosia myyvä yritys ( Tämä oli Mainos ). Toivomme että tämä virheellisistä tiedoista johtuva keskustelu jätetään tähän. Kiitoksia ja hyvää kevään jatkoa!- Kerrantilasintoistaen
Vaunu kannattaa ostaa pitkään toimineelta luotettavalta kotimaiselta yritykseltä. Tiedä jos vaikka joskus sattuisit varaosaa tarvitsemaan. Eli ei vaunushopilta. Kun niiltä ei saa varaosia.
- SennaAy
Upeasti toimi ja tilaus tuli päivässä.
- Anonyymi
Ei ole tullut tavaraa ja puhelinpalvelu ei vastaa.
- Anonyymi
Kuukausi sitten tilasin kevytperäkärryn osia ,tosin vain 59€ .Ei mitään yheydenottoa ja tänään ei puhelinnumeroon saanut yhteyttä.
- Anonyymi
Tulos ainakin rankasti tappiolla.
- Anonyymi
Ainakin sivulla selvästi lukee "Olemme sulkeneet myymälämme"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1294543- 1553779
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033516Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta391612Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421175Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173