Eli näen melkeinpä joka viikko jonkun seksistisen unen, jossa joko masturboin, harrastan seksiä tai jotain vastaavaa. Olen tyttö. Liittyykö nämä johonkin, vai onko tähän joku syy? Onko muita kaltaisiani? En ole siis irl harrastanut seksiä kenenkään kanssa.
näen paljon seksistisiä unia, kokemuksia?
5
282
Vastaukset
- kielipolliisi
Seksismi tarkoittaa sitä, että toista sukupuolta syrjitään tai kohdellaan epätasa-arvoisesti. Unillasi ei siis ole seksismin kanssa mitään tekemistä.
- sdgfhjkjjhggfd
Ihan normaalia, jokainen noita joskus näkee.
- unijuttuja
eli tarkoitat varmaan seksuaalista unta. jos tunnistat/muistat henkilön, kenen kanssa harrastat unessa seksiä, voi se tarkoittaa sitä että haluat läheisemmän suhteen tämän henkilön kanssa (ei siis välttämättä seksuaalista suhdetta).
- Mjaahasja
Se ny sano että tai joku muu kyseessä ei tarvi olla mikään huuhaa juttu jossa uni kertoo jotai. yleensä unet on sekotus omia ajatuksia edellispäivien aikana tai muiden mistä ollette jutellut tai vitsailee muiden kanssa ja mitä pitää elämässään jännittävänä sinähetkenä ei muutako nämä kaikki kattilaa ja soppakauha heilumaan niin sitten näkkee unia niistä. Ja sen takia luultavasti näet unia moisista asioista koska pidät sitä jännittävänä ja asia on elämässäsi useasti käsiteltävänä asiana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322405Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891114Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.125917- 64853
Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.55839Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos66754Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle69740EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta96738Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25668Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30664