Kuin villieläin viidakon,
partasuinen heppu on.
Sitä pelkää pienet lapset
kumaraiset harmaahapset.
Karvanaamariinsa hän saa,
identiteettinsä piilottaa.
Siis, mikä sun on miesparka,
kun oot niin säikky ujo arka.
Kuin villieläin.
38
1319
Vastaukset
- Miss hopeahelmi
Partasuu kun maitoa juo,
niin haiveniin tarttuvat happamat nuo.
Sitä suutele sitten, tuota valkoista massaa,
ja nauti, jos ei se mieltäsi rassaa. - Miss hopeahelmi
miehet luulevat olevansa komeita karvanaamoina. Käsittämätöntä kerrassaan.
- Miss hopeahelmi
miestä kymmenen vuotta mutta tietenkin jos haluaa olla vaarin näköinen vaikka olisi nuori, siitä sitten vaan, partaa kasvattamaan.
- Miss hopeahelmi
teki virheen kasvattaessaan karvanaamarin. Mies näyttää nykyään viiskymppiseltä.
- Miss hopeahelmi
nainen ihan oikeasti haluaa suudella karvaista naamaa. Teeskennellä paremman puutteessa voi tietenkin aina.
- Miss hopeahelmi
miehet pitivät partaa kun ei ollut parranajokoneita. Ne jotka sitä tänäkin päivänä pitävät elävät edelleen muinaisajassa.
- miss hopeahelmi
silloin ymmärrän parran, en muuten.
- Miss hopeahelmi
komea siloposki/fiksu herra.
Tarkoitin Jari Sarasvuota. - miss hopeahelmi
järki käteen ja olkaa kuin Jari Sarasvuo.
- realisti
mieltä, että olet maaninen.
- miss hopeahelmi
ihan vapaasti saatkin olla.
- Viiksi.
Missiä en minä pelkää
viiksellä kutitan selkää
Toivon hällä vielä mieli muuttuu
parrattomille enemmän suuttuu
vielä missi sen keksii
että parta liittyy sexii
älä siis turhaan sure
viiksekäs ei kovaa pure- Miss hopeahelmi
olet runoilija ainesta viiksistäsi huolimatta.
- Viiksi.
Miss hopeahelmi kirjoitti:
olet runoilija ainesta viiksistäsi huolimatta.
Kiitti, tutustu vain rohkeasti viiksekkäisiin,
voit yllättyä...
- Miss hopeahelmi
parrakkaille ja liikalihaville ylimääräinen vero. Sitä ehdotan tässä.
- Miss hopeahelmi
emw34 kirjoitti:
Minkätyyppinen?
Puolustelen kaikkia,myös runoilijoita ym.
Mään 185/82.funtsannut tarpeeksi asiaa mutta olisikohan se jonkin asteinen haittavero, vaikkapa sellaiset
5 % palkasta tai työttömyyskorvauksesta.
Verorahat käytettäisiin lihavien laihdutusohjelmiin ja parrakkaiden parturimaksuihin. Saisivat siis edellä mainituista toiminnoista hyvän alennuksen.
- Miss hopeahelmi
puolustavat AINA omanlaisiaan, se on nähty.
- n52
rajattu jne. parta miehellä on minusta todella hyvän näköinen.
Miun maku.
Siun maku.
.... näinhän se taitaa mennä.- Miss hopeahelmi
niin tietty, kullakin oma makunsa.
- Miss hopeahelmi
miksi te haluatte olla karvanaamoja, ikäänkuin metsän eläimiä.
- plunger
Viikset, parta, tynkä, sänki ja vapaasti kasvavat kulmakarvat ovat tyylikeino, kuten huulipuna ja poskipuna, puuteri, luomiväri ja taivutetut ripset. Nainen kaunistaa, korostaa kauneuttaan, kuulasta pehmeää ihoa jne. Mies komistaa karvoilla itseään, korostaa alkuvoimaista maskuliinisuutta joka leijonassakin ilmenee.
Siloposkinen mies ei ole oikein mies, jos ikää on karttunut. Jos ei kunnon partaa, niin ainakin viikset, tai ainakin viikon sänki, vallankin jos karva on mustaa. Se antaa jyhkevän, vahvan ja turvallisen kuvan. - Viiksi.
Oho, mikä yllätys, miss palstalla keskellä yötä.
alkaa viikseni väriseen, mitä tästä seuraa... - miss hopeahelmi
plunger kirjoitti:
Viikset, parta, tynkä, sänki ja vapaasti kasvavat kulmakarvat ovat tyylikeino, kuten huulipuna ja poskipuna, puuteri, luomiväri ja taivutetut ripset. Nainen kaunistaa, korostaa kauneuttaan, kuulasta pehmeää ihoa jne. Mies komistaa karvoilla itseään, korostaa alkuvoimaista maskuliinisuutta joka leijonassakin ilmenee.
Siloposkinen mies ei ole oikein mies, jos ikää on karttunut. Jos ei kunnon partaa, niin ainakin viikset, tai ainakin viikon sänki, vallankin jos karva on mustaa. Se antaa jyhkevän, vahvan ja turvallisen kuvan.tuntuu että kaunistutte mutta valitettavasti vain kauhistutte.
- miss hopeahelmi
Viiksi. kirjoitti:
Oho, mikä yllätys, miss palstalla keskellä yötä.
alkaa viikseni väriseen, mitä tästä seuraa...harrastan nykyään yöchattailua.
- miss hopeahelmi
miss hopeahelmi kirjoitti:
harrastan nykyään yöchattailua.
pakkohan jonkun on tuota iki-ihanaa jari sarasvuota puolustaa tuolla diilipalstalla. ja sitten tulee poikettua tännekin.
- plunger
tuntuu että kaunistutte mutta valitettavasti vain kauhistutte.
Kaunistuminen ei ole tarkoitus !!!!!!!!!!!!!
Komistuminen on tarkoitus. Karvat siinä yksi tekijä. Ei ainoa, ei tärkein.
Naiset kaunistavat itseään, miehellä kaunistuminen on karvojen ajelua!
Jotkut naiset varmasti kauhistuvat karvoja, mutta niin sitten varmasti saan olla turvassa kun itse karvanaama olen - näiltä herkkäperhosilta. - Stiller
pakkohan jonkun on tuota iki-ihanaa jari sarasvuota puolustaa tuolla diilipalstalla. ja sitten tulee poikettua tännekin.
Olemme olleet Sarasvuon kanssa samassa työpaikassa vuonna 80 tai jotain. Yksi lehti eteläsuomessa.
Mikä ihmeen diilipalsta? Tokkopa menen vaikka kerrotkin.
Ilahdun yösättäilystäsi.
Sinusta pidän. - Misshopeahelmi
Stiller kirjoitti:
Olemme olleet Sarasvuon kanssa samassa työpaikassa vuonna 80 tai jotain. Yksi lehti eteläsuomessa.
Mikä ihmeen diilipalsta? Tokkopa menen vaikka kerrotkin.
Ilahdun yösättäilystäsi.
Sinusta pidän.Kun avaat suomi 24 sivun, on siinä mainos Jari Sarasvuon Diili ohjelmasta ja näpsäyttäessä menee keskusteluun.
Puolustan Jaria koska minun mielestäni ei kenenkään tarvitse olla kateellinen siitä että joku tienaa rutkasti rahaa älyllään.
Jari on keeran soittanut minulle erään asian tiimoilta. Puhuimme n puolituntia väitellen ja kinastellen mutta kuitenkin sopuisasti.
Rakastan Sinua. - miss hopeahelmi
Misshopeahelmi kirjoitti:
Kun avaat suomi 24 sivun, on siinä mainos Jari Sarasvuon Diili ohjelmasta ja näpsäyttäessä menee keskusteluun.
Puolustan Jaria koska minun mielestäni ei kenenkään tarvitse olla kateellinen siitä että joku tienaa rutkasti rahaa älyllään.
Jari on keeran soittanut minulle erään asian tiimoilta. Puhuimme n puolituntia väitellen ja kinastellen mutta kuitenkin sopuisasti.
Rakastan Sinua.siis suomi24 keskustelu aloitus-sivun.
- miss hopeahelmi
tilanneet parturiajan, tarkoitan jos ette itse osaa ajaa partaa niin kyllä parturi sen taitaa.
- Exparta
parturissa käynnin silloin, kun hinta nousi yli 10 eur. Käsistään kätevä mies hoitaa kaiken itse.
- miss hopeahelmi
Exparta kirjoitti:
parturissa käynnin silloin, kun hinta nousi yli 10 eur. Käsistään kätevä mies hoitaa kaiken itse.
olet siis ajanut kammotuksesi pois... onnea, uskon että nuorenit kymmenellä vuodella ja olet nyt komea mies.
- Exparta
olet siis ajanut kammotuksesi pois... onnea, uskon että nuorenit kymmenellä vuodella ja olet nyt komea mies.
ehkä siitä naisen kosketuksesta siellä parturissa voisi maksaakin sen toisen kympin. Perustappa Miss... sellainen koskettelusalonki! :)
- miss hopeahelmi
Exparta kirjoitti:
ehkä siitä naisen kosketuksesta siellä parturissa voisi maksaakin sen toisen kympin. Perustappa Miss... sellainen koskettelusalonki! :)
tuossas olisi ideaa... mietitään ehdotusta.
- yopollo
uusi nimi, vanha virsi.
Jos hitunen suvaitsevuutta ja virsikirjauudistus, sopisko pyytää?- miss hopeahelmi
en kuulu niihin kaavoihinsa kangistuneisiin viiskymppisiin jotka eivät koskaan tahdo ja halua mitään vaihtelua elämäänsä, siksi nimenvaihto.
- yopollo
en kuulu niihin kaavoihinsa kangistuneisiin viiskymppisiin jotka eivät koskaan tahdo ja halua mitään vaihtelua elämäänsä, siksi nimenvaihto.
on tosiaan helpompi vaihtaa kuin ennakkoasenteita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184