Kyllä on ilmaa hinnassa , polvitutkimukset on n.100€ ,rekisteröinti 40€.- hinta nousee 700€ /pentu
Mahtaakohan maksaa veroja
https://m.tori.fi/vi/32113802.htm
Osta kallis pentu
6
128
Vastaukset
- Oijoijoivoi
Isäkin myynnissä sijoitukseen
- ohhoijaaaaa
Koskelako se siellä taas yrittää saada huomion pois itsestään ja tehtailustaan? :D
Ihanko tosiaan se nyrppii noin paljon että rekisteröity pentu maksaa enemmän kun sun paperittomat sekarotuiset piskit? - me-etsimme-sinut
Varmaan pentutehtailija itkee. Jahti muuten alkanut porukoiden kanssa eli etsimme tehtailijoita ja peräkontti pentumyyjiä emmekä päästä helpolla eli emme soita poliisille vaan auto palaan ja polvilumpiot murskaksi sellaisilta. muös naisilta.
- huikauhia
Kyllä minä mieluummin ostan hieman kalliimmalla paperillisen, tutkitun, rekosteröidyn yms pennun josta tietää varmasti että on sitä mitä pitääkin suvussa kuin paperittoman josta ei tiedä paljoa mitään.
- TyhmätOstaaSuomesta
Suomesta ei kannata ostaa enää mitään,ei mitään.Täältä kannattaa vaan häipyä ja jättää rotat uppoavaan laivaan...
- hyvästämaksaisin
Normi hinta puhtaasta tuon rotuisesta pennusta,samoissa hinnoissa muidenkin pyynnit ovat.Ja näkyyhän siellä muotovalioitakin olevan suvussa, se kertoo siittä,että vanhempiin on rahallisesti panostettu.Eihän ne näyttelytkään ilmasia ole, ei muotovalion arvoa saa noin vaan, kaikki ei saa vaikka kuinka käyttäs.Jos pennun ostaja mielii näyttelyihin,on hyvä että vanhemmat on siellä pärjänny,ni voi pärjätä' pentukin.Jos vanhemmilla h ta vaan, tuskin saa muuta pentukaan.
Itse ostan vaan puhtaa rekatun koiran,plussaa on näyttelymenestys,siitä tietää että koiran vanhemmat on rodun mukaisia.Tutkin myös kennelin tiedot tarkkaan.Itsellä metsästyskoiria,ne on kyllä hyvätkin halvempia kun nuo kääpiöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106