Osta kallis pentu

Oijoijoivoi

6

148

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oijoijoivoi

Isäkin myynnissä sijoitukseen

• ohhoijaaaaa

Koskelako se siellä taas yrittää saada huomion pois itsestään ja tehtailustaan? :D
      Ihanko tosiaan se nyrppii noin paljon että rekisteröity pentu maksaa enemmän kun sun paperittomat sekarotuiset piskit?

• me-etsimme-sinut

Varmaan pentutehtailija itkee. Jahti muuten alkanut porukoiden kanssa eli etsimme tehtailijoita ja peräkontti pentumyyjiä emmekä päästä helpolla eli emme soita poliisille vaan auto palaan ja polvilumpiot murskaksi sellaisilta. muös naisilta.

• huikauhia

Kyllä minä mieluummin ostan hieman kalliimmalla paperillisen, tutkitun, rekosteröidyn yms pennun josta tietää varmasti että on sitä mitä pitääkin suvussa kuin paperittoman josta ei tiedä paljoa mitään.

• TyhmätOstaaSuomesta

Suomesta ei kannata ostaa enää mitään,ei mitään.Täältä kannattaa vaan häipyä ja jättää rotat uppoavaan laivaan...

• hyvästämaksaisin

Normi hinta puhtaasta tuon rotuisesta pennusta,samoissa hinnoissa muidenkin pyynnit ovat.Ja näkyyhän siellä muotovalioitakin olevan suvussa, se kertoo siittä,että vanhempiin on rahallisesti panostettu.Eihän ne näyttelytkään ilmasia ole, ei muotovalion arvoa saa noin vaan, kaikki ei saa vaikka kuinka käyttäs.Jos pennun ostaja mielii näyttelyihin,on hyvä että vanhemmat on siellä pärjänny,ni voi pärjätä' pentukin.Jos vanhemmilla h ta vaan, tuskin saa muuta pentukaan.
      Itse ostan vaan puhtaa rekatun koiran,plussaa on näyttelymenestys,siitä tietää että koiran vanhemmat on rodun mukaisia.Tutkin myös kennelin tiedot tarkkaan.Itsellä metsästyskoiria,ne on kyllä hyvätkin halvempia kun nuo kääpiöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      771
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      767
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      20
      686
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      506
      671
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      620
    8. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      550
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      535
    Aihe