Tässä kumminkin asiaa mikä on totta. Nyky yhteiskunta ei tue perhe malleja. Donald Trump on hyvä presidentti ketä antaa hyvän imagon maapallolle millainen on perhemalli. Hän yrittää vaikuttaa tälläisiin asioihin koska maapallossa on paljon eroja nykyään ja perheväkivaltaa mikä on usein psykologista. Tämä ei ollut pää aiheeni kuminkaan mistä minun piti kirjoittaa mutta nämä kumminkin liittyvät toisiinsa koska nykyään on mediasotaa ja yritetään vaikuttaa erilaisilla mainoksilla ihmisten mieleen ja näistä asioista käydään sotaa... mielenkiintoista tähän kaikkeen liittyen oli nimenomaan tämä mainos mikä oli hetki sitten suomi24 seinälläni johonkin treffipalvelu sivun mainos missä oli mainos lauseena että kumppanisi voi olla yhden clickin päässä... yksi click ymmärtäisin laukauksena.
En tiedä mihin osioon laittaisin.
FreeBoat
0
70
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638778Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541944
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216