http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612012200034679_uu.shtml
Noinhan siinä käy jos on ateisti ja sanoo, että "käytän huumeita, olen TÄYSIN VAPAA!!!! AHHAHAHAHAAHA"
Onneksi ei adventistina tarvitse tuollaiseen aivottomuuteen vajota.
tässä.se.nähdään
45
106
Vastaukset
- Pitää.tietää
Ei pidä syödä sieniä, joista ei ole itsellä mitään tietoa.
Kannattaa vain pysyä testatuissa ja hyväksi havaituissa tuotteissa, joita mm. hampun kukinnot edustavat.
Monet ovat esim. luulleet valkoista kärpässientä herkkusieneksi tuhoisin seurauksen.
Uskonlahkojen vaikutus on verrattavissa myrkkysienen aiheuttamaan myrkytystilaan. - KakkuPille
Parasta mitä tuon kusipään hyväksi voisi tehdä on tarjota sille lisää sieniä syötäväksi, valkoiset kärpässienet olisivat sopivaa herkkua sille.
Aloituksen linkin kaveri saattoi hyvin olla jonkun lahkon jäsen, jolle lahkossa oli uskoteltu, että sienet ja metsästä poimitut kasvit ovat terveellisiä? Kukaan ei vain viitsinyt mainita, että mitä sieniä sopii popsia ja mitkä kannattaa jättää etanoiden ja muiden nilviäisten ravinnoksi?
Osa sienistä pitää keittää tai ryöpätä ennen niiden nauttimista, mutta on myös joitain sienilajeja, joita voi popsia ihan ilman käsittelyäkin suoraan tuoreeltaan.- iloinen_naurajaa
Psykedeeliset "huumeet". Niin, kannabis, meskaliini, taikasienet, LSD. KYLLÄ NE TEKEVÄT VAPAAKSI JA LAAJENTAVAT MIELTÄ.
Aloittajan jutussa oleva jätkä oli mielisairaalasta karannut. Ei syönyt taikasieniä. Luuli syöneensä harhoissaan. Testattiin aamulla, ei jälkiäkään sienistä.
ÄLKÄÄ USKOKO VALEHTELIJOITA....!!!!- kerettiläinen-
>> ÄLKÄÄ USKOKO VALEHTELIJOITA....!!!! <<
Eli Sinua, sillä sinähän olet provo... - iloinen_naurajaa
kerettiläinen- kirjoitti:
>> ÄLKÄÄ USKOKO VALEHTELIJOITA....!!!! <<
Eli Sinua, sillä sinähän olet provo...Sinulla ei vain ole YMMÄRRYSTÄ. Sitä se jumalharhaisuus teettää. Suosittelen sinullekin viikon matkaa Amsterdamiin. Siellä saat polttaa hatsit laillisesti mikäli olet täysi-ikäinen. Tekisi hyvää suppealle mielellesi.
Minun tajuntani on TODELLA LAAJA! :-) - kerettiläinen-
iloinen_naurajaa kirjoitti:
Sinulla ei vain ole YMMÄRRYSTÄ. Sitä se jumalharhaisuus teettää. Suosittelen sinullekin viikon matkaa Amsterdamiin. Siellä saat polttaa hatsit laillisesti mikäli olet täysi-ikäinen. Tekisi hyvää suppealle mielellesi.
Minun tajuntani on TODELLA LAAJA! :-)Sinähän et oikeasti ymmärrä hatseista yhtään mitään, sillä olet pelkkä provo...uskottavuutesi on siis täysi NOLLA...:-D
- siinäsullevastaus
Sinulla ei vain ole YMMÄRRYSTÄ. Sitä se jumalharhaisuus teettää. Suosittelen sinullekin viikon matkaa Amsterdamiin. Siellä saat polttaa hatsit laillisesti mikäli olet täysi-ikäinen. Tekisi hyvää suppealle mielellesi.
Minun tajuntani on TODELLA LAAJA! :-)Tajuntasi on perseessä.
- iloinen_naurajaa
Sinähän et oikeasti ymmärrä hatseista yhtään mitään, sillä olet pelkkä provo...uskottavuutesi on siis täysi NOLLA...:-D
No kyllä minä ymmärrän hatseista erittäin paljon. Olen polttanut kannabista nyt 14 vuotta ja kotikasvattanut yhtä kasvia kerrallaan 13 vuoden ajan. On tullut poltettua itse kasvatettua lehteä ja kukkaa todella runsaasti. Amsterdamin reissuilla olen polttanut paikallista hasista.
Miksi väität etten "tiedä hatseista mitään"? Sinä tuskin olet ikinä edes uskaltanut mennä Amsterdamiin polttamaan pilveä HAHAHAAHA!!!':-) - pyhpyhjapyh
No kyllä minä ymmärrän hatseista erittäin paljon. Olen polttanut kannabista nyt 14 vuotta ja kotikasvattanut yhtä kasvia kerrallaan 13 vuoden ajan. On tullut poltettua itse kasvatettua lehteä ja kukkaa todella runsaasti. Amsterdamin reissuilla olen polttanut paikallista hasista.
Miksi väität etten "tiedä hatseista mitään"? Sinä tuskin olet ikinä edes uskaltanut mennä Amsterdamiin polttamaan pilveä HAHAHAAHA!!!':-)Vai 14 vuotta. Olet ollut siis rikollinen jo vähintään 14 vuotta.
- kerettiläinen-
Miksi väität etten "tiedä hatseista mitään"? Sinä tuskin olet ikinä edes uskaltanut mennä Amsterdamiin polttamaan pilveä HAHAHAAHA!!!':-)>> Miksi väität etten "tiedä hatseista mitään"? <<
Siksi, että ateistiveljesi bushmannin mielestä sinä olet "selkeästi kuvitteellinen hahmo"... emme kai epäile viisaan bushmannin selkeätä arviota sinusta...??
Vai väitätkö häntä kenties valehtelijaksi...?
>> Sinä tuskin olet ikinä edes uskaltanut mennä Amsterdamiin polttamaan pilveä HAHAHAAHA!!!':-) <<
No eipä paljon kiinnostaisikaan...HAHAHAAHA!!!':-) - iloinen_naurajaa
>> Miksi väität etten "tiedä hatseista mitään"? <<
Siksi, että ateistiveljesi bushmannin mielestä sinä olet "selkeästi kuvitteellinen hahmo"... emme kai epäile viisaan bushmannin selkeätä arviota sinusta...??
Vai väitätkö häntä kenties valehtelijaksi...?
>> Sinä tuskin olet ikinä edes uskaltanut mennä Amsterdamiin polttamaan pilveä HAHAHAAHA!!!':-) <<
No eipä paljon kiinnostaisikaan...HAHAHAAHA!!!':-)En ole huomannut bushmannin kirjoittaneen mitään sellaista.
Olen viisas ja rehellinen mies. Olen luopunut viinasta melkein kokonaan ja laajennan tajuntaani kannabiksella. Ja joskus harvoin otan happoa. Ei sen kummempaa.
Tänä iltana on taas aika tarttua vesipiippuun, ladata kukkaa pesään, polttaa hatsit, soitella kitaraa, laulaa ja kuunnella levyjä. Ilta tulee olemaan oikein mukava. - iloinen_naurajaa
pyhpyhjapyh kirjoitti:
Vai 14 vuotta. Olet ollut siis rikollinen jo vähintään 14 vuotta.
Pilvenpoltossa ja kotikasvatuksessa ei ole mitään rikollista. Olen aikuinen ihminen ja määrään mitä teen mielelleni ja kotonani. Näin se on.
- kerettiläinen-
En ole huomannut bushmannin kirjoittaneen mitään sellaista.
Olen viisas ja rehellinen mies. Olen luopunut viinasta melkein kokonaan ja laajennan tajuntaani kannabiksella. Ja joskus harvoin otan happoa. Ei sen kummempaa.
Tänä iltana on taas aika tarttua vesipiippuun, ladata kukkaa pesään, polttaa hatsit, soitella kitaraa, laulaa ja kuunnella levyjä. Ilta tulee olemaan oikein mukava.>> En ole huomannut bushmannin kirjoittaneen mitään sellaista. <<
No selkeästi kuvitteelliset hahmot eivät huomaakaan mitään...bushmanni on oikeassa.. :-D - iloinen_naurajaa
>> En ole huomannut bushmannin kirjoittaneen mitään sellaista. <<
No selkeästi kuvitteelliset hahmot eivät huomaakaan mitään...bushmanni on oikeassa.. :-DOlet pahasti sekaisin. Sitä ne jumalharhat teettävät. Uskovaiset ovat herkkäuskoisia hölmöläisiä.
- kerettiläinen-
Olet pahasti sekaisin. Sitä ne jumalharhat teettävät. Uskovaiset ovat herkkäuskoisia hölmöläisiä.
>> Uskovaiset ovat herkkäuskoisia hölmöläisiä. <<
Nytkö oletkin siis sitä mieltä, että ateistiveljeäsi bushmannia ei kannata uskoa...että hän siis on valehtelija...niinkö...?
Valehtelija....ei valehtelija....valehtelija.... yritä nyt päättää...!!
Taidatkin itse olla pahasti sekaisin... ja ihan ilman hatsejakin... :-D - iloinen_naurajaa
Nytkö oletkin siis sitä mieltä, että ateistiveljeäsi bushmannia ei kannata uskoa...että hän siis on valehtelija...niinkö...?
Taidatkin itse olla pahasti sekaisin... ja ihan ilman hatsejakin... :-DYritä nyt ymmärtää, että kukaan ei ole erehtymätön, ei edes Bushmanni. Ei tämän pitäisi olla sinulle niin vaikeaa, mutta selvästi käsityskykysi on erittäin rajallinen. Se on tietysti tyypillistä suppeamieliselle jumalharhaiselle idiootille kuten sinä.
Minä olen rehellisesti sitä mitä olen ja sitä ei mikään pysty muuttamaan. kerettiläinen- kirjoitti:
Taidatkin itse olla pahasti sekaisin... ja ihan ilman hatsejakin... :-DAjatteletko siis niin, että ihmisiä on kahdenlaisia: niitä, jotka puhuvat aina totta ja niitä, jotka aina valehtelevat?
- kerettiläinen-
v.aari kirjoitti:
Ajatteletko siis niin, että ihmisiä on kahdenlaisia: niitä, jotka puhuvat aina totta ja niitä, jotka aina valehtelevat?
No en tietenkään...vastailin vain provolle samalla tavoin provosoivaan tyyliin..."jokaisessa ihmisessä asuu pieni piru"...
Tai no, ehkä ei sentään kaikissa, jotta ei tulisi liioiteltua....joku voi ottaa tämänkin sanonnan aivan kirjaimellisesti...:-D kerettiläinen- kirjoitti:
No en tietenkään...vastailin vain provolle samalla tavoin provosoivaan tyyliin..."jokaisessa ihmisessä asuu pieni piru"...
Tai no, ehkä ei sentään kaikissa, jotta ei tulisi liioiteltua....joku voi ottaa tämänkin sanonnan aivan kirjaimellisesti...:-DProvosointia voi tietysti tehdä niinkin, että esittää typerää. Joskus se voi toimia, mutta vain harvoin.
- kerettiläinen-
v.aari kirjoitti:
Provosointia voi tietysti tehdä niinkin, että esittää typerää. Joskus se voi toimia, mutta vain harvoin.
Iloista naurajaako tarkoitat?
Bushmannin mielestä hän on "selkeästi kuvitteellinen hahmo", entä sinun mielestäsi... onko hän oikeasti noin typerä vai esittääkö vain? - iloinen_naurajaa
Bushmannin mielestä hän on "selkeästi kuvitteellinen hahmo", entä sinun mielestäsi... onko hän oikeasti noin typerä vai esittääkö vain?En ole ollenkaan typerä. Olen akateemisesti koulutettu viisas mies, joka osaa noin tusinaa eri ohjelmointikieltä. Vapaa-ajallani harrastan kitaransoiton ja ohjelmoinnin lisäksi formaalia logiikkaa. Tutkin esim. Tarskin koottuja teoksia.
Sinä kerettiläinen olet meistä kahdesta aivan varmasti se typerämpi yksilö. Siitä ei ole epäilystäkään. - kerettiläinen-
En ole ollenkaan typerä. Olen akateemisesti koulutettu viisas mies, joka osaa noin tusinaa eri ohjelmointikieltä. Vapaa-ajallani harrastan kitaransoiton ja ohjelmoinnin lisäksi formaalia logiikkaa. Tutkin esim. Tarskin koottuja teoksia.
Sinä kerettiläinen olet meistä kahdesta aivan varmasti se typerämpi yksilö. Siitä ei ole epäilystäkään.>> Sinä kerettiläinen olet meistä kahdesta aivan varmasti se typerämpi yksilö. Siitä ei ole epäilystäkään. <<
No jos se mitataan akateemisella koulutuksella, niin olet varmasti oikeassa...
Tietenkin sillä edellytyksellä, että väitteesi koulutuksestasi pitää paikkansa ja siitähän taas ei ole mitään muuta todistetta kuin sinun oma väitteesi...
Joten uskokoon ken tahtoo...
Kirjoitustesi sisältö sen sijaan ei ainakaan todista sen puolesta...niin köyhää, niin köyhää...valitettavasti...
Ja bushmannikin pitää sinua selkeästi kuvitteellisena hahmona...hänen "todellisuuteensa" kun ei ilmeisestikään millään mahdu, että joku ateisti voisi oikeasti olla noin typerä... - iloinen_naurajaa
>> Sinä kerettiläinen olet meistä kahdesta aivan varmasti se typerämpi yksilö. Siitä ei ole epäilystäkään. <<
No jos se mitataan akateemisella koulutuksella, niin olet varmasti oikeassa...
Tietenkin sillä edellytyksellä, että väitteesi koulutuksestasi pitää paikkansa ja siitähän taas ei ole mitään muuta todistetta kuin sinun oma väitteesi...
Joten uskokoon ken tahtoo...
Kirjoitustesi sisältö sen sijaan ei ainakaan todista sen puolesta...niin köyhää, niin köyhää...valitettavasti...
Ja bushmannikin pitää sinua selkeästi kuvitteellisena hahmona...hänen "todellisuuteensa" kun ei ilmeisestikään millään mahdu, että joku ateisti voisi oikeasti olla noin typerä...Sinä se et tunnu osaavan muuta kuin toistaa ilmaisua "typerä" ja herjata minua täysin ilman perusteita. Olen kaikkea muuta kuin typerä.
Bushmannin mielipiteet eivät minua kiinnosta. Hän on ilmeisesti hieman hidasälyinen. Itse aloin ateistiksi jo 12-vuotiaana, mutta hän kulutti vuosikausia elämästään adventismin aivo-orjana. Senkin jälkeen hän tällä palstalla elätteli pitkään uskoa jonkinlaiseen jumalaan ennenkuin viimein päätyi ateismin valoon. kerettiläinen- kirjoitti:
Bushmannin mielestä hän on "selkeästi kuvitteellinen hahmo", entä sinun mielestäsi... onko hän oikeasti noin typerä vai esittääkö vain?Kaikki täällä kirjoittavat hahmot ovat oikeastaan kuvitteellisia, koska tulemme esiin vain tekstin ja kapeasti valikoidun tyylilajin kautta.
Jos tapaisimme saman pöydän ääressä, erilaisuudet ja ristiriidat luultavasti olisivat paljon miedomman tuntuisia.
Minustakin nimimerkki iloinen nauraja harrastaa provosointia. En ihan ymmärrä, minkälaista keskustelua tai ajattelua hän yrittää saada aikaan varsin roisilla ja alkeellisella tyylillään. Mutta se ei ole uutisarvoinen asia, että minä en jotakin ymmärrä.
Ja sinä taas itse kerroit provosoineesi. Tarkoitin teitä molempia. Nauraja hyvin luultavasti esittää tyylillisesti hölmömpää kuin oikeasti on ja sinä taas aivan oman kertomasi mukaan provosoit tahallisen tyhmällä kommentilla.- kerettiläinen-
v.aari kirjoitti:
Kaikki täällä kirjoittavat hahmot ovat oikeastaan kuvitteellisia, koska tulemme esiin vain tekstin ja kapeasti valikoidun tyylilajin kautta.
Jos tapaisimme saman pöydän ääressä, erilaisuudet ja ristiriidat luultavasti olisivat paljon miedomman tuntuisia.
Minustakin nimimerkki iloinen nauraja harrastaa provosointia. En ihan ymmärrä, minkälaista keskustelua tai ajattelua hän yrittää saada aikaan varsin roisilla ja alkeellisella tyylillään. Mutta se ei ole uutisarvoinen asia, että minä en jotakin ymmärrä.
Ja sinä taas itse kerroit provosoineesi. Tarkoitin teitä molempia. Nauraja hyvin luultavasti esittää tyylillisesti hölmömpää kuin oikeasti on ja sinä taas aivan oman kertomasi mukaan provosoit tahallisen tyhmällä kommentilla.>> Minustakin nimimerkki iloinen nauraja harrastaa provosointia. En ihan ymmärrä, minkälaista keskustelua tai ajattelua hän yrittää saada aikaan varsin roisilla ja alkeellisella tyylillään. <<
Samaa minäkin olen ihmetellyt. Näyttäisi siltä, että tarkoitus on hehkuttaa, miten ateismi ja huumeet tekevät viisaaksi, mutta vaikutus on kyllä aivan päinvastainen.
Ehkä totuus onkin se, että huumeet todellakin ovat pehmentäneet iloisen naurajan pään, niin ettei hän enää pysty ajattelemaan loogisesti..?
Minäkin tuossa provosoin ja nimittelin häntä typerykseksi, mutta nyt alkoi säälittämään...ehkä hän hakeekin (tiedostamattaan) vain huomiota, koska tarvitsisi oikeasti apua...? - kerettiläinen-
Sinä se et tunnu osaavan muuta kuin toistaa ilmaisua "typerä" ja herjata minua täysin ilman perusteita. Olen kaikkea muuta kuin typerä.
Bushmannin mielipiteet eivät minua kiinnosta. Hän on ilmeisesti hieman hidasälyinen. Itse aloin ateistiksi jo 12-vuotiaana, mutta hän kulutti vuosikausia elämästään adventismin aivo-orjana. Senkin jälkeen hän tällä palstalla elätteli pitkään uskoa jonkinlaiseen jumalaan ennenkuin viimein päätyi ateismin valoon.>> Sinä se et tunnu osaavan muuta kuin toistaa ilmaisua "typerä" ja herjata minua täysin ilman perusteita. Olen kaikkea muuta kuin typerä. <<
Pyydän anteeksi!
Täytyy myöntää, että itsestänikin alkoi jo tuntua todella pahalta tuo "typeryksen" hokeminen. Ei kuulu normaaliin käytökseeni.
Halusin vaan testata, että löytyykö sieltä iloisen_naurajaan kuvitteellisen hahmon kuoren takaa todellista ihmistä. Joskus jotain löytyy, kun oikein "sorkkii", mutta ehkä se ei ole kaikkein paras tapa... - iloinen_naurajaa
>> Sinä se et tunnu osaavan muuta kuin toistaa ilmaisua "typerä" ja herjata minua täysin ilman perusteita. Olen kaikkea muuta kuin typerä. <<
Pyydän anteeksi!
Täytyy myöntää, että itsestänikin alkoi jo tuntua todella pahalta tuo "typeryksen" hokeminen. Ei kuulu normaaliin käytökseeni.
Halusin vaan testata, että löytyykö sieltä iloisen_naurajaan kuvitteellisen hahmon kuoren takaa todellista ihmistä. Joskus jotain löytyy, kun oikein "sorkkii", mutta ehkä se ei ole kaikkein paras tapa...Kerettiläinen: Minäpä kerron sinulle tarinan mielikuvitushenkilöstä nimeltä Pekka.
Pekkaa haukuttiin typeräksi. Nyt Pekalla oli eri vaihtoehtoja:
1) myöntää olevansa typerä
2) jättää haukkuvien valheet huomiotta
3) todistaa ettei ole typerä
Pekka päätti valita kolmosvaihtoehdon. Miten hän todistaisi asian? Hän esittäisi tehneensä jotakin, johon typerys ei pysty.
Pekka kertoi suorittaneensa Helsingin Yliopiston teoreettisen filosofian laitoksella Laudatur-opinnot korkeimmilla arvosanoilla. Pekan erityisalaa olivat vaikeimmat filosofian osa-alueet kuten logiikan ja matematiikan filosofia, kielifilosofia ja tieteenfilosofia.
Minä muuten olen tuo "Pekka", mutta opintosuorituksiani en ala missään julkaisemaan, joten usko tai ole uskomatta. Minä TIEDÄN, että en ole typerä. - kerettiläinen-
Kerettiläinen: Minäpä kerron sinulle tarinan mielikuvitushenkilöstä nimeltä Pekka.
Pekka päätti valita kolmosvaihtoehdon. Miten hän todistaisi asian? Hän esittäisi tehneensä jotakin, johon typerys ei pysty.
Pekka kertoi suorittaneensa Helsingin Yliopiston teoreettisen filosofian laitoksella Laudatur-opinnot korkeimmilla arvosanoilla. Pekan erityisalaa olivat vaikeimmat filosofian osa-alueet kuten logiikan ja matematiikan filosofia, kielifilosofia ja tieteenfilosofia.
Minä muuten olen tuo "Pekka", mutta opintosuorituksiani en ala missään julkaisemaan, joten usko tai ole uskomatta. Minä TIEDÄN, että en ole typerä.>> Pekka kertoi suorittaneensa Helsingin Yliopiston teoreettisen filosofian laitoksella Laudatur-opinnot korkeimmilla arvosanoilla. Pekan erityisalaa olivat vaikeimmat filosofian osa-alueet kuten logiikan ja matematiikan filosofia, kielifilosofia ja tieteenfilosofia. <<
Hieno saavutus, minä en luultavasti ikimaailmassa kykenisi tuohon, vaikka miten ahkeroisin ja yrittäisin... En edes tajua, mistä niissä on kyse... :-)
>> Minä muuten olen tuo "Pekka", mutta opintosuorituksiani en ala missään julkaisemaan, joten usko tai ole uskomatta. Minä TIEDÄN, että en ole typerä. <<
Kysymysmerkiksi jää edelleen se, että miksi sitten kirjoittelet tällä palstalla (anteeksi taas tuo sana)...niin "typeriä" .. Vai miten itse koet kirjoittelusi, mitä oikein tavoittelet sillä?
Jos haluat hehkuttaa ateismia ja/tai huumeiden käyttöä, niin en usko, että tuo tyyli toimii....
Toisaalta se on mielestäni vaan ihan hyvä juttu, sillä en usko, että traumoja kannattaa hoitaa huumeiden avulla...
Tosin voi niillä hetkisen lievittää henkistä pahaa oloaan, mutta ikävä arki on kuitenkin taas sen jälkeen edessä. Ja yleensä annoskoot kasvavat, jotta niillä saavuttaisi saman vaikutuksen kuin aikaisemmin pienemmillä annoksilla. Ja se on lopulta aivojen tuho.
Vai haluatko kenties kostaa kokemasi kiusaamisen ja nimittelyn ja kohdistat sen nyt sitten niihin, joiden koet olevan syypäitä serkkusi kuolemaan eli uskovaisiin? Jos näin on, niin toimiiko se? Ja niin kauan kuin sinulla on tämä tarve (jos on?), niin se osoittaa vain sen, ettet ole päässyt traumojesi yli...olet edelleen niiden vanki, etkä suinkaan vapaa, vaikka niin vakuuttelet... - iloinen_naurajaa
>> Pekka kertoi suorittaneensa Helsingin Yliopiston teoreettisen filosofian laitoksella Laudatur-opinnot korkeimmilla arvosanoilla. Pekan erityisalaa olivat vaikeimmat filosofian osa-alueet kuten logiikan ja matematiikan filosofia, kielifilosofia ja tieteenfilosofia. <<
Hieno saavutus, minä en luultavasti ikimaailmassa kykenisi tuohon, vaikka miten ahkeroisin ja yrittäisin... En edes tajua, mistä niissä on kyse... :-)
>> Minä muuten olen tuo "Pekka", mutta opintosuorituksiani en ala missään julkaisemaan, joten usko tai ole uskomatta. Minä TIEDÄN, että en ole typerä. <<
Kysymysmerkiksi jää edelleen se, että miksi sitten kirjoittelet tällä palstalla (anteeksi taas tuo sana)...niin "typeriä" .. Vai miten itse koet kirjoittelusi, mitä oikein tavoittelet sillä?
Jos haluat hehkuttaa ateismia ja/tai huumeiden käyttöä, niin en usko, että tuo tyyli toimii....
Toisaalta se on mielestäni vaan ihan hyvä juttu, sillä en usko, että traumoja kannattaa hoitaa huumeiden avulla...
Tosin voi niillä hetkisen lievittää henkistä pahaa oloaan, mutta ikävä arki on kuitenkin taas sen jälkeen edessä. Ja yleensä annoskoot kasvavat, jotta niillä saavuttaisi saman vaikutuksen kuin aikaisemmin pienemmillä annoksilla. Ja se on lopulta aivojen tuho.
Vai haluatko kenties kostaa kokemasi kiusaamisen ja nimittelyn ja kohdistat sen nyt sitten niihin, joiden koet olevan syypäitä serkkusi kuolemaan eli uskovaisiin? Jos näin on, niin toimiiko se? Ja niin kauan kuin sinulla on tämä tarve (jos on?), niin se osoittaa vain sen, ettet ole päässyt traumojesi yli...olet edelleen niiden vanki, etkä suinkaan vapaa, vaikka niin vakuuttelet...Kannabiksesta on VALEHDELTU kansalle vuosikymmenien ajan. Se ei ole vaarallista, vaan HYÖDYLLISTÄ. Se opettaa ajattelemaan ja tekee VAPAAKSI. Uskovaisten kanssa ei kannata argumentoida, he eivät ymmärrä loogista ajattelua. Olen yli 20 vuoden ajan kuullut kaikki uskovaisten argumentit ja ne ovat lapsellisia ja virheellisiä.
Kehotan AIKUISIA menemään Amsterdamiin vapautumaan...!!! :-)
Etkö ymmärrä, että USA:ssa pilvi on jo laillistettu monessa osavaltiossa? Kohta voit mennä Kaliforniaan ja ostaa kannabiksen kukintoa LAILLISESTI KAUPASTA!!! Edellytyksenä on vain vähintään 21 vuoden ikä. Black Sabbath ennusti tämän kehityksen jo yli 40 vuotta sitten:
https://m.youtube.com/watch?v=lh3Kn98LmKE
Ymmärrätkö englantia? Tässä totuus:
ALRIGHT NOW!
Won't you listen?
When I first met you, didn't realize
I can't forget you, for your surprise
you introduced me, to my mind
And left me wanting, you and your kind
I love you, Oh you know it
My life was empty, forever on a down
Until you took me, showed me around
My life is free now, my life is clear
I love you sweet leaf, though you can't hear
Come on now, try it out
Straight people don't know, what you're about
They put you down and shut you out
you gave to me a new belief
and soon the world will love you sweet leaf - iloinen_naurajaa
>> Pekka kertoi suorittaneensa Helsingin Yliopiston teoreettisen filosofian laitoksella Laudatur-opinnot korkeimmilla arvosanoilla. Pekan erityisalaa olivat vaikeimmat filosofian osa-alueet kuten logiikan ja matematiikan filosofia, kielifilosofia ja tieteenfilosofia. <<
Vai haluatko kenties kostaa kokemasi kiusaamisen ja nimittelyn ja kohdistat sen nyt sitten niihin, joiden koet olevan syypäitä serkkusi kuolemaan eli uskovaisiin? Jos näin on, niin toimiiko se? Ja niin kauan kuin sinulla on tämä tarve (jos on?), niin se osoittaa vain sen, ettet ole päässyt traumojesi yli...olet edelleen niiden vanki, etkä suinkaan vapaa, vaikka niin vakuuttelet...Adventismi tappoi serkkuni tuhottuaan ensin hänen lapsuutensa. Se on yksi syy miksi vihaan adventismia, mutta ei suinkaan ainoa. Vihaan VALEHTELUA, kaikki uskonnot pohjautuvat valheelle, joten niitä pitää vastustaa.
- Exap
Kerettiläinen: Minäpä kerron sinulle tarinan mielikuvitushenkilöstä nimeltä Pekka.
Minä muuten olen tuo "Pekka", mutta opintosuorituksiani en ala missään julkaisemaan, joten usko tai ole uskomatta. Minä TIEDÄN, että en ole typerä.Mutta jos olet suorittanut opintoja sekä logiikan että filosofian osa-alueilta, ymmärtänet varmasti että yksi ainoa - yksi AINOA - esimerkki tekee väitteistäsi turhuutta ja tuulen tavoittelua.
Joten väitteesi että kannabis olisi hyödyllistä eikä vaarallista, on kokonaisuudessaan kumottu ja valheeksi todistettu, koska on monia tapauksia, joissa tämä on lääketieteellisesti osoitettu.
Sorry nyt vaan, mutta julistan sinut haihattelijaksi, todeten että yrität käyttää opintojasi todistuksena valheillesi. - iloinen_naurajaa
Exap kirjoitti:
Mutta jos olet suorittanut opintoja sekä logiikan että filosofian osa-alueilta, ymmärtänet varmasti että yksi ainoa - yksi AINOA - esimerkki tekee väitteistäsi turhuutta ja tuulen tavoittelua.
Joten väitteesi että kannabis olisi hyödyllistä eikä vaarallista, on kokonaisuudessaan kumottu ja valheeksi todistettu, koska on monia tapauksia, joissa tämä on lääketieteellisesti osoitettu.
Sorry nyt vaan, mutta julistan sinut haihattelijaksi, todeten että yrität käyttää opintojasi todistuksena valheillesi.Ei ole kumottu. Kannabiksen KOHTUUKÄYTÖSSÄ ei ole mitään vaaraa. USA:n poliittinen kehitys osoittaa, että Black Sabbathin ennustus osui oikeaan: MAAILMA TULEEE RAKASTAMAAN "MAKEAA LEHTEÄ" ja sille sinä et mahda yhtään mitään.
Muista myös se, että Hollannissa pilvi on ollut dekriminalisoitua vuodesta 1976. Jos pilvi olisi vaarallista ja johtaisi heroiinin käyttöön jne., kuten meitä on peloteltu, niin HOLLANTI OLISI JO TÄYSIN RAPPIOLLA.
NÄIN EI KUITENKAAN OLE, VAAN PILVEÄ KÄYTETÄÄN KOHTUUDELLA TAJUNNANLAAJENTAMISEEN KUTEN PITÄÄKIN. - kerettiläinen-
Adventismi tappoi serkkuni tuhottuaan ensin hänen lapsuutensa. Se on yksi syy miksi vihaan adventismia, mutta ei suinkaan ainoa. Vihaan VALEHTELUA, kaikki uskonnot pohjautuvat valheelle, joten niitä pitää vastustaa.
>> Adventismi tappoi serkkuni tuhottuaan ensin hänen lapsuutensa. Se on yksi syy miksi vihaan adventismia <<
Mitä luulet, olisiko serkkusi pelastunut adventismin ikeestä, jos joku ateisti olisi haukkunut häntä jatkuvasti typerykseksi ja idiootiksi?
Eikö tällainen käytös todennäköisesti vain saa ateistit näyttäytymään erittäin keljuilta ihmisiltä...?
Adventisteissa kuten muissakin uskovaisissa on serkkusi kaltaisia herkkiä ihmisiä, jotka itse ovat syyttömiä siihen, jos ovat sattuneet syntymään tällaiseen lahkoon.
>> Vihaan VALEHTELUA, kaikki uskonnot pohjautuvat valheelle, joten niitä pitää vastustaa. <<
Ei valehtelevaa uskontoa vastusteta vihaamalla ja haukkumalla sen aivopesemiä ihmisiä, vaan osoittamalla, missä kohden nämä uskonnot tai ihmiset valehtelevat.
Tai ainakin itse uskon näin... - kerettiläinen-
Ei ole kumottu. Kannabiksen KOHTUUKÄYTÖSSÄ ei ole mitään vaaraa. USA:n poliittinen kehitys osoittaa, että Black Sabbathin ennustus osui oikeaan: MAAILMA TULEEE RAKASTAMAAN "MAKEAA LEHTEÄ" ja sille sinä et mahda yhtään mitään.
Muista myös se, että Hollannissa pilvi on ollut dekriminalisoitua vuodesta 1976. Jos pilvi olisi vaarallista ja johtaisi heroiinin käyttöön jne., kuten meitä on peloteltu, niin HOLLANTI OLISI JO TÄYSIN RAPPIOLLA.
NÄIN EI KUITENKAAN OLE, VAAN PILVEÄ KÄYTETÄÄN KOHTUUDELLA TAJUNNANLAAJENTAMISEEN KUTEN PITÄÄKIN.>> NÄIN EI KUITENKAAN OLE, VAAN PILVEÄ KÄYTETÄÄN KOHTUUDELLA TAJUNNANLAAJENTAMISEEN KUTEN PITÄÄKIN. <<
Haluaisin kuulla edes joitain esimerkkejä siitä, miten tajuntasi on "laajentunut" ja miten olet "viisastunut". Nyt vain hoet sitä, mutta ulospäin se ei ilmene mitenkään... - iloinen_naurajaa
>> NÄIN EI KUITENKAAN OLE, VAAN PILVEÄ KÄYTETÄÄN KOHTUUDELLA TAJUNNANLAAJENTAMISEEN KUTEN PITÄÄKIN. <<
Haluaisin kuulla edes joitain esimerkkejä siitä, miten tajuntasi on "laajentunut" ja miten olet "viisastunut". Nyt vain hoet sitä, mutta ulospäin se ei ilmene mitenkään...Tajunnanlaajennusta on vaikea kuvailla sanallisesti, mutta pilvi on opettanut minulle paljon totuuksia. Ennen pilvenpolttoa olin hyvin omahyväinen, itseeni tyytyväinen, ylimielinen, kateellinen, epävarma omista kyvyistäni, kaksinaamainen, jopa ilkeä.
Pilvi avasi mieleni tutkimaan sisintäni ja mahdollisti minun korjaavan nämä huonot luonteenpiirteet ja se auttoi minua kasvamaan ihmisenä. Olen aina arvostanut REHELLISYYTTÄ ja erään hasistrippini aikani minulle vahvistui, että minun on pyrittävä rehellisyyteen aina ja kaikkialla.
Valitettavast en ole kasvanut ihmisenä niin paljon, että kykenisin näillä keskustelupalstoilla kohtelemaan uskovaisia kovinkaan kohteliaasti. Tosielämässä en kuitenkaan herjaa ketään ja olen ystävällinen työkavereita ja muita ihmisiä kohtaan. - Exap
Ei ole kumottu. Kannabiksen KOHTUUKÄYTÖSSÄ ei ole mitään vaaraa. USA:n poliittinen kehitys osoittaa, että Black Sabbathin ennustus osui oikeaan: MAAILMA TULEEE RAKASTAMAAN "MAKEAA LEHTEÄ" ja sille sinä et mahda yhtään mitään.
NÄIN EI KUITENKAAN OLE, VAAN PILVEÄ KÄYTETÄÄN KOHTUUDELLA TAJUNNANLAAJENTAMISEEN KUTEN PITÄÄKIN.Höpöhöpö. Tällä hetkellä ei ole olemassa yhtään todistetta siitä että kannabis olisi vähemmän haitallinen kuin alkoholi tai tupakka - tai oopiumi.
kaikenlaisia urbaaneja myyttejä sen sijaan asiasta riittää. Mutta kannabis tuhoaa terveen aivotoiminnan, mikä taas sitten on osoitettu fakta.
Joten se niistä harhoistasi sitten. Otapa opiskelemasi käytäntöön ja ymmärrä että puhut puutaheinää. - iloinen_naurajaa
Exap kirjoitti:
Höpöhöpö. Tällä hetkellä ei ole olemassa yhtään todistetta siitä että kannabis olisi vähemmän haitallinen kuin alkoholi tai tupakka - tai oopiumi.
kaikenlaisia urbaaneja myyttejä sen sijaan asiasta riittää. Mutta kannabis tuhoaa terveen aivotoiminnan, mikä taas sitten on osoitettu fakta.
Joten se niistä harhoistasi sitten. Otapa opiskelemasi käytäntöön ja ymmärrä että puhut puutaheinää.Et puhu totta. Minulla ei ole linkkiä tallessa, mutta joku muu sen tänne postasi. Linkki oli muistaakseni Lancet-lääkärilehden tutkimukseen, jossa tutkittiin kannabiksen pitkäaikaisen käytön haittavaikutuksia.
Tutkimuksen lopputulos oli, että haitat olivat hyvin vähäisiä tai olemattomia. Tässä lisää tietoa:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Long-term_effects_of_cannabis
Tupakka on paljon vaarallisempaa kuin kannabis. Vaikka pilveä polttaessa tervan ja muiden haitallisten aineiden osuus on suurempi ja siten aiheuttaa keuhkosyöpäriskiä, niin pilvi on silti turvallisempaa. Miksikö? SIKSI, KOSKA TUPAKOIJAT POLTTAVAT RÖÖKIÄ PAHIMMILLAAN KOLME ASKIA PÄIVÄSSÄ. JOS POLTAT PILVEÄ VIIKONLOPPUISIN, HAITALLISEN SAVUN MÄÄRÄ ON PÄIVÄT LASKIEN PIENEMPI. LISÄKSI PILVEÄ RIITTÄÄ POLTTAA HYVIN PIENI MÄÄRÄ TULLAKSEEN PILVEEN. Toiseksi on olemasa vaporisaattoreita eli höyrystimiä, joiden avulla kannabista voi "polttaa" ilman haitallista savua. Tupakka myös on heroiinin veroinen riippuvuuden aiheuttaja. Siskoni polttaa tupakkaa ja on yrittänyt lopettaa 20 vuoden aikana noin 25 kertaa ja AINA PALANNUT TUPAKAN ORJAKSI.
Entäs alkoholi? Haloo! Alkoholi on kuolettava myrkky, joka aiheuttaa aivotoiminnan rappeutumista liikakäytössä. Se myös tekee ruumiille kamalaa tuhoa. Pahimmat ryyppääjät joutuvat maksansiirtoon ja ryyppäävät riippuvuutensa jälkeen sen siirtomaksankin paskaksi. Kannabiksen liikakäyttö on toki paha asia, MUTTA EI LÄHESKÄÄN NIIN PAHA KUIN VIINAN. Silti alkoholi on useimmissa maissa laillista. Tämä on järjetön tilanne. - Exap
Et puhu totta. Minulla ei ole linkkiä tallessa, mutta joku muu sen tänne postasi. Linkki oli muistaakseni Lancet-lääkärilehden tutkimukseen, jossa tutkittiin kannabiksen pitkäaikaisen käytön haittavaikutuksia.
Tutkimuksen lopputulos oli, että haitat olivat hyvin vähäisiä tai olemattomia. Tässä lisää tietoa:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Long-term_effects_of_cannabis
Tupakka on paljon vaarallisempaa kuin kannabis. Vaikka pilveä polttaessa tervan ja muiden haitallisten aineiden osuus on suurempi ja siten aiheuttaa keuhkosyöpäriskiä, niin pilvi on silti turvallisempaa. Miksikö? SIKSI, KOSKA TUPAKOIJAT POLTTAVAT RÖÖKIÄ PAHIMMILLAAN KOLME ASKIA PÄIVÄSSÄ. JOS POLTAT PILVEÄ VIIKONLOPPUISIN, HAITALLISEN SAVUN MÄÄRÄ ON PÄIVÄT LASKIEN PIENEMPI. LISÄKSI PILVEÄ RIITTÄÄ POLTTAA HYVIN PIENI MÄÄRÄ TULLAKSEEN PILVEEN. Toiseksi on olemasa vaporisaattoreita eli höyrystimiä, joiden avulla kannabista voi "polttaa" ilman haitallista savua. Tupakka myös on heroiinin veroinen riippuvuuden aiheuttaja. Siskoni polttaa tupakkaa ja on yrittänyt lopettaa 20 vuoden aikana noin 25 kertaa ja AINA PALANNUT TUPAKAN ORJAKSI.
Entäs alkoholi? Haloo! Alkoholi on kuolettava myrkky, joka aiheuttaa aivotoiminnan rappeutumista liikakäytössä. Se myös tekee ruumiille kamalaa tuhoa. Pahimmat ryyppääjät joutuvat maksansiirtoon ja ryyppäävät riippuvuutensa jälkeen sen siirtomaksankin paskaksi. Kannabiksen liikakäyttö on toki paha asia, MUTTA EI LÄHESKÄÄN NIIN PAHA KUIN VIINAN. Silti alkoholi on useimmissa maissa laillista. Tämä on järjetön tilanne.Totanoin, joko kannabis on niin rappeuttanut aivotoimintasi ettet osaa ihan itse lukea tuota antamaasi linkkiä - lainauksia:
"THERE *** I S *** EVIDENCE that cannabis use during adolescence, at a time when the brain is still developing, may have deleterious effects on neural development and later cognitive functioning."
"Data has demonstrated, though, that chronic cannabis exposure needs longer to "wash out" of users and thus the acute intoxication effects appear to persist."
"Recent medical evidence strongly suggests that the long-term use of cannabis in people who started using it when young heightens the risk of mental health problems and other physical and development disorders, although the causal link is not yet definitively established.[12] These risks appear to be most acute in adolescent users."
"long term cannabis use "increases the risk of psychosis in people with certain genetic or environmental vulnerabilities"..."
"Among cannabis users of all ages, there may be an increased risk of developing depression, with heavy users seemingly having a higher risk."
Näitähän vilisee tuossa tekstissä "pilvin pimein", enkä tarkoita kannabista.
En viitsi edes kysyä että mitä olet oikein poltellut kun et suoraa tekstiä osaa ymmärtää.
Mutta lopeta nyt jo nuo sekoilusi/hörhöilysi ja koeta lopettaa sen paskan vetäminen. Tutkimusten mukaan aivotoiminta voi vielä palautua lähes normaaliksi kun pitkäaikaiset vaikutukset vähitellen häviävät. - iloinen_naurajaa
Exap kirjoitti:
Totanoin, joko kannabis on niin rappeuttanut aivotoimintasi ettet osaa ihan itse lukea tuota antamaasi linkkiä - lainauksia:
"THERE *** I S *** EVIDENCE that cannabis use during adolescence, at a time when the brain is still developing, may have deleterious effects on neural development and later cognitive functioning."
"Data has demonstrated, though, that chronic cannabis exposure needs longer to "wash out" of users and thus the acute intoxication effects appear to persist."
"Recent medical evidence strongly suggests that the long-term use of cannabis in people who started using it when young heightens the risk of mental health problems and other physical and development disorders, although the causal link is not yet definitively established.[12] These risks appear to be most acute in adolescent users."
"long term cannabis use "increases the risk of psychosis in people with certain genetic or environmental vulnerabilities"..."
"Among cannabis users of all ages, there may be an increased risk of developing depression, with heavy users seemingly having a higher risk."
Näitähän vilisee tuossa tekstissä "pilvin pimein", enkä tarkoita kannabista.
En viitsi edes kysyä että mitä olet oikein poltellut kun et suoraa tekstiä osaa ymmärtää.
Mutta lopeta nyt jo nuo sekoilusi/hörhöilysi ja koeta lopettaa sen paskan vetäminen. Tutkimusten mukaan aivotoiminta voi vielä palautua lähes normaaliksi kun pitkäaikaiset vaikutukset vähitellen häviävät.Lue itse tekstisi. Siinä puhutaan niistä, jotka ovat aloittaneet käytön NUORINA KUN AIVOT VIELÄ KEHITTYVÄT.
Minä olen aina vastustanut nuorten kannabiksen käyttöä juuri siksi, että se voi olla haitallista. Viina sopii nuorille.
Pilvi sopii vain AIKUISILLE. Itse olin 29 kun aloitin pilvenkäytön. 14 vuotta takana ja hyvin menee. Viime viikolla käytin taas terävää ja loogista mieltäni ja kirjoitin C-kieltä, Perliä ja Bashia. :-) - ällikällä-lyöty
Lue itse tekstisi. Siinä puhutaan niistä, jotka ovat aloittaneet käytön NUORINA KUN AIVOT VIELÄ KEHITTYVÄT.
Minä olen aina vastustanut nuorten kannabiksen käyttöä juuri siksi, että se voi olla haitallista. Viina sopii nuorille.
Pilvi sopii vain AIKUISILLE. Itse olin 29 kun aloitin pilvenkäytön. 14 vuotta takana ja hyvin menee. Viime viikolla käytin taas terävää ja loogista mieltäni ja kirjoitin C-kieltä, Perliä ja Bashia. :-)Hyvänen aika! Oletko sinä 43-vuotias mies!
Minä luulin sinua uhmaikäiseksi pojanklopiksi! Sellaista on ulosantosi.
Halveksitko sinä niin paljon uskovia, joita tällä palstalla enimmäkseen on,
että päästelet loukkaavaa ja kerskaava s*ntaa?
Sinäkö muka olet kypsynyt ihmisenä!? Mikä oletkaan ollut ennen?
Missä on se rakentava, jota haluat jakaa toisille ihmisystävällsyydestäsi?
Minun läheiseni ova käyttäneet "maria" ja sen seuraukset itkettää.
Huumeidenkäyttäjien lähiomaiset ovat tunneperäisesti raadeltuja... - tietotekniikka
Nykyaika käyttää pilveä moneen. Tallentaa tietoa ym. Eli ällikälli laajenee.
- Pilvi.oli.tunnettu
Saduissa Jeesuskin tulee pilvessä. Pilvi oli siis hyvin tunnettua jo ammoin. Raamatun sadutkin on raapustettu vahvan huumaavan aineen alaisuudessa. Huumeelle annettiin jopa persoona ja sitä kutsuttiin "pyhäksi hengeksi".
- iloinen_naurajaa
ällikällä-lyöty kirjoitti:
Hyvänen aika! Oletko sinä 43-vuotias mies!
Minä luulin sinua uhmaikäiseksi pojanklopiksi! Sellaista on ulosantosi.
Halveksitko sinä niin paljon uskovia, joita tällä palstalla enimmäkseen on,
että päästelet loukkaavaa ja kerskaava s*ntaa?
Sinäkö muka olet kypsynyt ihmisenä!? Mikä oletkaan ollut ennen?
Missä on se rakentava, jota haluat jakaa toisille ihmisystävällsyydestäsi?
Minun läheiseni ova käyttäneet "maria" ja sen seuraukset itkettää.
Huumeidenkäyttäjien lähiomaiset ovat tunneperäisesti raadeltuja...Kerron vain KARUN TOTUUDEN.
- kerettiläinen-
Lue itse tekstisi. Siinä puhutaan niistä, jotka ovat aloittaneet käytön NUORINA KUN AIVOT VIELÄ KEHITTYVÄT.
Pilvi sopii vain AIKUISILLE. Itse olin 29 kun aloitin pilvenkäytön. 14 vuotta takana ja hyvin menee. Viime viikolla käytin taas terävää ja loogista mieltäni ja kirjoitin C-kieltä, Perliä ja Bashia. :-)Kirjoitit tuolla aikaisemmin:
>> Entäs alkoholi? Haloo! Alkoholi on kuolettava myrkky, joka aiheuttaa aivotoiminnan rappeutumista liikakäytössä. Se myös tekee ruumiille kamalaa tuhoa. Pahimmat ryyppääjät joutuvat maksansiirtoon ja ryyppäävät riippuvuutensa jälkeen sen siirtomaksankin paskaksi. Kannabiksen liikakäyttö on toki paha asia, MUTTA EI LÄHESKÄÄN NIIN PAHA KUIN VIINAN. Silti alkoholi on useimmissa maissa laillista. Tämä on järjetön tilanne. <<
Ja nyt sitten:
>> Minä olen aina vastustanut nuorten kannabiksen käyttöä juuri siksi, että se voi olla haitallista. Viina sopii nuorille. <<
Näetkö sinä mitään "erikoista" näissä käsityksissäsi?
Kerrot, millaista kamalaa ja kuolettavaa myrkkyä alkoholi on, mutta siitä huolimatta mielestäsi "viina sopii nuorille"...??!!!
Miten perustelet sen, että MYRKKY sopii nuorille?
Minä olin 13 vuotias, kun join ensimmäisen kerran ja jäin heti koukkuun. Siitä lähtien join, kuten sinä nyt käytät pilveä, lähes joka viikonloppu noin 20 vuotiaaksi asti.
Elin vain viikonloppuja varten... odotin vain, että tulisi viikonloppu ja pääsisin juomaan...
Luuletko, että viina "sopi minulle" ja teki hyvää kehitykselleni...?
Voin kertoa, että ei sopinut, eikä tehnyt hyvää...
Myöhemminkin elämässäni on ollut "huuruisia vuosia", eikä se ole sopinut silloinkaan yhtään sen paremmin kuin nuorenakaan. Pari kertaa olen kokeillut myös kannabista, mutta onneksi se jäi niihin pariin kertaan.
Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että tämä alkoholipolitiikka on ihan järjetöntä. Miten on mahdollista, että myrkkyä saadaan myydä nautintotarkoitukseen aivan vapaasti kaupoissa, vaikka sen aiheuttamat vahingot ovat aivan suunnattomia?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906