naantalin lidlin

huonopalvelu

kahdella kassalla jonoa, kunnes kuuluu nauhalta kuulutus, kassa kaksi suljetaan. kassahenkilö ottaa hatkat, ja lähtee nurkan taakse tupakalle. kyllä tauot ymmärtää, mutta järjen käyttämättä jättämistä ei.

21

735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeneeriippuvuudet

JOS kassaihminen on hoitanut 2- 3 tuntia, yhteen putkeen sitä kassaa. Kyllä silloin täytyy!! VESSAANKIN !! päästä, ja kahville. Sekä ennen kaikkea "röökille" Ruoka, tai välipala. Saa jäädä kiireessä väliin. Mutta kahvi ja "rööki" tai jopa kaksikin. Ei voi jäädä väliin. Tietää kokenut tupakanpolttaja.

• nuorinaisasiakas

eiköhän sen kassan vaihdon voi tehdä ilman kassan sulkemista. sitäpaitsi se yksi lidlin pieni akka käy joka tunti röökillä. savuton työpaikka on nykyaikaa, kun uusissa taloissa et saa edes parvekkeella poltella

• Tuupakkiomyrkkyvä

Jos polttaa niin nikotiinia täytyy saada tunnin välein. Siitä ne tauot tulee pakosti

• nikotiininiki

itse olen duunissa sellaisessa mestassa, jossa työnantaja vähentää röökillä käytetyn ajan työtunneista. samaa suosittelen lidlille, niin johan riippuvuus kummasti vähenee.

• mäTykkään

Naantalin Lidl on paras kauppa koko Naantalissa, henkilökunta mukavan asiallista ja hinnat kohdillaan, jos jollakin niin kiire kauppareissullaan, ettei voi muutamaa minuuttia seisoskella jonossa (jota tuskin koskaan edes on) niin vaihtakoon puljua....kyllä henkilökunnalle kuuluu lakisääteiset tauot, kaupan alalla kuin muillakin aloilla. Kiitos Ei Ole Kirosano, joten KIITOS NAANTALIN LIDLILLE :))

• Lämpimätterveiseni

Juu kyllä lidlin henkilökunta on asiallista, jopa erittäin ystävällistä. Kerran minulle kävi niin että ostin sen perässävedettävän mummokärrini niin täyteen etten enää päässyt edes liiterin ulkoovelta pois omin avuin kun ei kunto riittänyt. Lidl auttoi empimättä ja silloinen vuoropäällikkö veti itse kärrini kotiovelle saakka. Mitään ei edes huolinut korvaukseksi tämä reipas mukava nuorimies, joten kiitän häntä vielä kerran tässä kun hyvä tilaisuus on. Kaikkea hyvää sinulle toivon elämässä.

• tarviikskuitin

harvinaisen tylyt myyjät, akat huutelevat toisilleen koska sun tauko alkaa, samaan aikaan kun pitäisi kohteenna olla asiakas. asiaa ei muuta se, että kassari itse palstalla kehuu myyjiä ja kauppaa. varsinkin yksi nainen on selvästi leipääntynyt työhönsä. missähän päin arvon leidi asuu, jos vuoropäällikkö muka vetää kärrit kotio asti. unet on unia, mutta totuus on toista.

• Yksityishenkilö

Täällä onkin koulukiusaajien kokoontumisajot!

• eikiusata

palvelu työ palvelu asenne.

• AiheetontaMutinaa

Mikä ongelma nyt kyseessä, paitsi valittajan päässä? Kaikki hoituu vallan hienosti uudistuneessa Naantalin Lidlissä, joka "uudistus" ei mielestäni sinänsä niin hetkauta, mutta kelpo myymälä ja hyvä palvelu aina, näin satunnaisesti lähialueelta toisinaan kotimatkalla poikkeavana sanoisin.

• ongelmaasiakas

ongelma on ylimieliset myyjät, työmaa-alueella tupakointi, sekä eri hinnat hyllyssä, ja kassalla. sitäpaitsi muissakaan kaupoissa ei kassahenkilöt huutele keskenään samalla kun asiakas on maksamassa.

• Ongelmiako

Pitäiskö sit vaihtaa kauppaa jos noin selvillä olet naantalin lidlin ongelmista? Miten voi olla ylimielinen myyjä? Ja kyllä muissakin kaupoissa myyjät juttelee kassalla keskenään, ne vaan pääsee siitä omalta paikaltaan lähtemään helpommin mut lidlis on eri meno.. nehän siivookin siellä itse, ei muissa kaupoissa.

• Olenasiakas
        Ongelmiako kirjoitti:

Pitäiskö sit vaihtaa kauppaa jos noin selvillä olet naantalin lidlin ongelmista? Miten voi olla ylimielinen myyjä? Ja kyllä muissakin kaupoissa myyjät juttelee kassalla keskenään, ne vaan pääsee siitä omalta paikaltaan lähtemään helpommin mut lidlis on eri meno.. nehän siivookin siellä itse, ei muissa kaupoissa.

Rymättylän Salessa myyjät imuroivat ja pyyhkivät vitriinejä käpäjöiden jäljiltä, et sillee, eli kyllä muissa kaupoissa siivotaan.....Naantalin LIDL on kaupoista parhain ja hyvä henkilökunta, aina hymy herkässä ja valmiina auttamaan.

• forsale

ainahan sitä saa oman mielipiteensä pitää, vaikka se olisikin ainut.

• Helumi1221

Itse olen huomannut saman, kun Naantalin Lidlissä käyn. Olen asiakkaana kassalla, mutta myyjä juttelee toisen työntekijän kanssa esimerkiksi henkilökohtaisista asioistaan tai tulevasta tauosta.

• SelmaRVa

Kyllä kaikissa duunipaikoissa keskustellaan henkilökohtaisista asioista, niin kaupoissa kuin tehtaissa, eri asia on, että pitääkö korvat olla höröllään ja kuunnella, vai valita se toinen vaihtoehto?!

Naantalin Lidl hyvä halpa ja mahtava henkilökunta, käyn siellä ahkerasti ja monet ystäväni, en milloinkaan ole kuullut moitteen sanaa :))

Kiitti Lidl henkilökuntineen :))

• Yggufhjb

Kyllä naantalissa pikkusieluisia turhasta valittajia riittää. Meneekö oikein yöunet pilalle kun tarvii miettiä koko yö kuinka ne lidlin kassat oli taas puhuneet keskenään jotain. Mitäs jos kävisitte TKssa juttelemassa näistä asioista?

• ettäheilläolihauskaa

tänään kaupassa käyneenä voin todeta, että ei ole mukavaa asiakkaana kuunnella kun pieni nainen,ja nuori nainen kälkättivät keskenään siviiliasioitaan, siis aivan koko ajan. moiseen käytökseen en ole törmännyt missään muussa kaupassa. lidlille kelpaa näköjään kuka vaan, vaikkei olisi alkeellisiakaan käytöstapoja.esimiestäkin tietysti tarvittiin, tähänkään kummallisuuteen ei törmää missään muualla. juorut vähemmälle,ja keskittyminen työhön josta vähäisen palkkanne saatte.

• Annelianne

Erittäin hyvä kauppa eikä koskaan ole kyllä minun kohdalle asiatonta käytöstä osunut. sitä olen saanut kyllä S-marketissa mutta en ikinä Lidlissä. Olen ollut asiakas alusta asti ja käynyt viikottain asioilla. Kiitos

• Msjdjd

Voisko tää sama keskustelu käydä facen naantali ryhmäs?

• tämävaanontotuus

ei siinä mitään keskusteluja tarvii, vaan juorut tauoilla, tahi silloin kun ei palvele asiakkaita. se joka tässä väittää ettei lidlin myyjät juttele yksityisasioistaan palvellessaan asiakkaita on sokea,ja kaiken lisäksi kuuro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6819
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      817
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe